Om Vores Rivaler IX

2 dage 23 timer siden #7765 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Whaaaat. Liverpool over Barca any day. Indtil de er i nærheden af tocifrede kan Liverpool da bare gå amok i CL.

Sue me.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 dage 23 timer siden #7766 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev:

mohbar skrev:

Dios skrev: Som Real Madrid fan må det bedste scenarie denne sæson næsten være, at Real løber med mesterskabet og Barca vinder Chl. Det giver vores hold selvtillid og Zidane ro, men samtidig gør det forhåbentlig også, at Valverde fortsætter i Barca :D

At se Barca vinde CL vil svare til at få jaget en kniv i hjertet. Det eneste de nogensinde må vinde er copaen.

Om det er Barca eller Liverpool er forfærdeligt uanset hvad, men at se Valverde i Barca er bare det hele værd.

Besynderligt at man som Real Madrid fan ønsker at Barcelona vinder CHL eller andre trofæer på bekostning af, at en bestem træner skal fortsætte i klubben.

Det er trods alt en træner som har vundet 2 ud af 2 mulige la liga titler. Har været ubesejret i 43 kampe i streg. Noget som Real Madrid tørster efter.
Har vundet cuppen, super copa og været ufattelig tæt på en Champions League finale.
Er bestemt ikke fan af Valverde og håber aldrig at han bliver træner for os.
Men hvorfor ønske et CHL trofæ til vores absolut største rivaler!?

2 dage 23 timer siden #7767 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

Raul7-2880 skrev:

Dios skrev:

mohbar skrev:

Dios skrev: Som Real Madrid fan må det bedste scenarie denne sæson næsten være, at Real løber med mesterskabet og Barca vinder Chl. Det giver vores hold selvtillid og Zidane ro, men samtidig gør det forhåbentlig også, at Valverde fortsætter i Barca :D

At se Barca vinde CL vil svare til at få jaget en kniv i hjertet. Det eneste de nogensinde må vinde er copaen.

Om det er Barca eller Liverpool er forfærdeligt uanset hvad, men at se Valverde i Barca er bare det hele værd.

Besynderligt at man som Real Madrid fan ønsker at Barcelona vinder CHL eller andre trofæer på bekostning af, at en bestem træner skal fortsætte i klubben.

Det er trods alt en træner som har vundet 2 ud af 2 mulige la liga titler. Har været ubesejret i 43 kampe i streg. Noget som Real Madrid tørster efter.
Har vundet cuppen, super copa og været ufattelig tæt på en Champions League finale.
Er bestemt ikke fan af Valverde og håber aldrig at han bliver træner for os.
Men hvorfor ønske et CHL trofæ til vores absolut største rivaler!?

Aldeles enig.

Ønsker Barca alt - fodbold fagligt - ondt.

2 dage 22 timer siden #7768 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Det bliver hverken Liverpool eller Barca, men Real Madrid ;-)

"La camiseta del Real Madrid es blanca, se puede manchar de barro, sudor y hasta de sangre... pero nunca de vergüenza"

2 dage 20 timer siden #7769 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Chancen for at de vinder CHL er lav. Der er alt for meget respekt omkring Barca, og det har desværre bredt sig til fansene.

2 dage 18 timer siden #7770 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror næsten hellere jeg vil have at Barca vinder ligaen og vi intet vinder, end at vi vinder ligaen og de vinder CL.

Sue me.

2 dage 11 timer siden #7771 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Jeg tror næsten hellere jeg vil have at Barca vinder ligaen og vi intet vinder, end at vi vinder ligaen og de vinder CL.

Så dit had til Barcelona er større end din kærlighed for Real Madrid?

Og folk synes jeg er mærkelig :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

2 dage 9 timer siden #7772 af JK
Besvaret af JK på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 skrev: Jeg tror næsten hellere jeg vil have at Barca vinder ligaen og vi intet vinder, end at vi vinder ligaen og de vinder CL.

Med den situation begge hold har været i de seneste år, forstår jeg slet ikke den holdning.

Hvis Barca vinder CL, vil det ikke være en fantastisk bedrift. Holdningen må snarere være "nå, endelig" og de vil blot undgå endnu en kæmpe skuffelse. Vinder vi derimod ligaen med en trup, der bliver stillet så store spørgsmålstegn ved, bryder Barca's nationale dominans, mens de stadig har Messi og endda efter et par håbløst mørke sæsoner, så vil det være en kæmpe bedrift i mine øjne.

2 dage 4 timer siden #7773 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Hvad? Det giver ingen mening
Sidste redigering: 2 dage 4 timer siden ved PMO.

Leveret af Kunena Forum