Om Vores Rivaler IX

4 år 3 måneder siden #7801 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Fondo_Sur skrev:

Du kan sjovt nok ikke sammenligne de der indkøb med Mbappé-tilfældet. Der er kommet store forandringer på markedet, så det betyder (igen) at Mbappé kun kan hentes for et absolut astronomisk beløb, hvis man vil have ham til sommer.

Hazard havde ét år tilbage af kontrakten.

Ronaldo blev hentet i en tid, hvor Real Madrid ejede markedet.

Bale-transferen som den mest komplicerede skete i 2014, hvor Real Madrid trods alt stadigt var den klub, der havde det største frirum til at sende den slags tilbud.

Mbappé-tilfældet sker i en tid, hvor der er andre meget rige klubber og financial fair play at tage højde for. Derfor er man desværre nødt til at overveje om, at han først skal hentes i 2021. Som bonus-info forlænger han nok ikke, da han vil til Real Madrid.


Jeg har aldrig nogensinde sagt, at markedet ikke har ændret sig. Jeg har bare sagt, at de handler også var svære. Det er vel kun Bale af de nævnte, som der ikke er blevet arbejdet på i flere sæsoner.
Real er stadig den største kanon på markedet. Det sportslige kommer stort set først for samtlige spillere, og derfor vil Real altid stå utrolig stærkt i billedet. Psg mangler ikke penge overhovedet, men de skal også sælge spillere for at få råd til nye. Icardi ligner en kommende Psg spiller, og det bliver heller ikke billigt for dem.
Vigtigst af alt i Mbappé handlen, så er næste sommer det sidste år de kan kræve en høj pris for ham, og hedder den pris €300 millioner, så skal vi selvfølgelig slå til, hvis det hele kan løbe rundt, ellers bliver vi nødt til at lave en Hazard. Uanset hvor mange penge Psg har, så har de ikke råd til, at lade Mbappé gå gratis, og slet ikke hvis de skal købe spillere ind i stedet for ham.
Deres trup er langt mere homogen end nogensinde før, men de har enorme problemer i truppen, hvor der er utilfredse spillere og spillere som er langt oppe i alderen, som ikke bare lige kan erstattes.

Jeg er helt sikkert fortrøstningsfuld. Jeg tror stadig ikke det største problem bliver Psg. Jeg tror vores største problem bliver vores egne spillere, for kan de blive solgt til nogenlunde priser. Det tror jeg simpelthen ikke, og er bange for vi ser det samme som i sommers. Drømmescenariet er jo, at vi får solgt James, Bale, Mariano og Odriozola til omkring €125-150 millioner. Så har vi stadig Isco og Ceballos som boblere samt en Modric som måske, måske ikke selv vil væk.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7802 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Ødegaard gør det ganske godt mod Barcelona, indtil videre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7803 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX
Sociedad mod Barca lige nu. Virkelig et charmerende hold, Sociedad har fået skruet sammen denne sæson. Smuk fodbold, det er godt for La Liga. Lad det endelig vare ved.

Ødegaard ligner bare the real deal. Han minder virkelig om Modric i sin stil, på den måde han svæver forbi modspillere og løser svære situationer i små rum. Vidner også om et godt hoved at han ikke er bange for at tage ansvar. Det er ikke altid let for lejespillere, men det er tydeligt, at medspillerne kigger efter ham, hver gang angrebet skal bygges op. Og så har han en masse tricks og ved hvornår han skal bruge dem - det kunne snildt gøre ham populær på Bernabeu, hvis han ikke allerede er det.

Han passer som fod i hose til vores midtbane næste sæson. Drømmescenariet ville være at man beholdt Modric en ekstra sæson til en marginalrolle, hvor han så kan sætte sit præg på Ødegaard.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7804 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

longwind skrev: Sociedad mod Barca lige nu. Virkelig et charmerende hold, Sociedad har fået skruet sammen denne sæson. Smuk fodbold, det er godt for La Liga. Lad det endelig vare ved.

Ødegaard ligner bare the real deal. Han minder virkelig om Modric i sin stil, på den måde han svæver forbi modspillere og løser svære situationer i små rum. Vidner også om et godt hoved at han ikke er bange for at tage ansvar. Det er ikke altid let for lejespillere, men det er tydeligt, at medspillerne kigger efter ham, hver gang angrebet skal bygges op. Og så har han en masse tricks og ved hvornår han skal bruge dem - det kunne snildt gøre ham populær på Bernabeu, hvis han ikke allerede er det.

Han passer som fod i hose til vores midtbane næste sæson. Drømmescenariet ville være at man beholdt Modric en ekstra sæson til en marginalrolle, hvor han så kan sætte sit præg på Ødegaard.


Enig i næsten alt det du skriver, men synes ikke at Modric er alfa omega på vores hold. Ødegaard kan sagtens træde ind på holdet og Modric er slet ikke uundværlig. Måske skal han allerede ud og søge nye udfordringer (Italien) efter sommeren.

Eneste er om ZZ vil Ødegaard..
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7805 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev:

longwind skrev: Sociedad mod Barca lige nu. Virkelig et charmerende hold, Sociedad har fået skruet sammen denne sæson. Smuk fodbold, det er godt for La Liga. Lad det endelig vare ved.

Ødegaard ligner bare the real deal. Han minder virkelig om Modric i sin stil, på den måde han svæver forbi modspillere og løser svære situationer i små rum. Vidner også om et godt hoved at han ikke er bange for at tage ansvar. Det er ikke altid let for lejespillere, men det er tydeligt, at medspillerne kigger efter ham, hver gang angrebet skal bygges op. Og så har han en masse tricks og ved hvornår han skal bruge dem - det kunne snildt gøre ham populær på Bernabeu, hvis han ikke allerede er det.

Han passer som fod i hose til vores midtbane næste sæson. Drømmescenariet ville være at man beholdt Modric en ekstra sæson til en marginalrolle, hvor han så kan sætte sit præg på Ødegaard.


Enig i næsten alt det du skriver, men synes ikke at Modric er alfa omega på vores hold. Ødegaard kan sagtens træde ind på holdet og Modric er slet ikke uundværlig. Måske skal han allerede ud og søge nye udfordringer (Italien) efter sommeren.

Eneste er om ZZ vil Ødegaard..


Tænkte netop også at Modric kunne udfylde en reserverolle næste sæson, det har han trods alt stadig niveau til. Han er selvfølgelig løntung, men hellere ham end en ny Ceballos. Primært på træningsbanen jeg tænker at han kunne være god for Ødegaard.

Enig i din bekymring om ZZ, han plejer at have en mening og fraviger den sjældent, så man må bare håbe, at han ikke har set sig sur på Ødegaard. Det luner med tanken om ham og Valverde på midten

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7806 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Kom Nu Sociedad!

Og så skal vi stille med absolut stærkeste opstilling mod Valencia så vi kan hente 3 point!

Nøj hvor er barca bare heldige!
Sidste redigering: 4 år 3 måneder siden ved mohbar.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7807 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er Suarez bare usympatisk. Føj for satan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7808 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
Sådan som Ødegaard spiller iaften er han klar i startopstillingen Asap.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Bismo, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7809 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ødegaard... Dios mio. Han er jo verdensklasse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7810 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX

mohbar skrev: Sådan som Ødegaard spiller iaften er han klar i startopstillingen Asap.


Han overstråler Messi. Han SKAL indgå i startopstillingen fra næste sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7811 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Rygterne lyder at vi henter Ødegaard til sommer og sender Kubo den anden vej. Hvis det er rigtigt, lyder det som en god plan. Sociedad er et bedre match for Kubo end Mallorca.

Mener bare, at Kubo blev lovet en plads på holdet fra næste sæson, da vi skrev med ham???

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 3 måneder siden #7812 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Det lader virkelig til, at Ødegaard er the real deal. Men er jeg den eneste som er lidt bekymret for hvor Ødegaard skal spille henne? Konstellationen med Casemiro, Valverde og Kroos har virkelig været fremragende, og det er jo på den centrale midtbane han spiller bedst, og forhåbentlig er det også ham som skal dominere vores midtbane mange år frem endnu.
Jeg har det lidt ambivalent med Ødegaard, for jeg elsker ham som type, og det lader til han bare bygger på, men omvendt er jeg også bange for han får det knæk i Real Madrid, som gør, at han ikke slår igennem, fordi hans rolle er svær at definere i Real Madrid som det ser ud lige nu.
Der er selvfølgelig altid den højrekant, men nu er han blevet "omskolet" til, at indgå i en 3-mands midtbane, hvor jeg personligt også synes han hører til, så vil han få et mindre tilbagefald?
Det lader heldigvis til, at Ødegaard og hans far er utrolig gode til, at træffe de rigtige beslutninger, og mon ikke Zidane tager en snak med ham efter sæsonen, og fortæller ham hvilke planer han har med ham, og så må Ødegaard & co. jo træffe den rigtige beslutning.
Jeg håber inderligt, at Ødegaard bliver en kæmpe succes i Real.
Modsat Isco, så ejer han bare den offensiv, og en sådan spiller har vi ikke set i Real siden Gutí.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce