Om Vores Rivaler IX
Sahinovic skrev:
DarioGomez skrev: Det er alligevel noget af en spådom, når man baserer den på en hjemmekamp mod bovlamme Granada.
Altså det bovlamme Granada hold som vi kun formåede at vinde 1-0 over, det ene mål vi scorede var der endda offside på, hvor de samtidig også fik frataget et helt lovligt mål (-:
Det var med Benitez ved roret? Hvad regner du med?;-)
Ej, men uanset hvad. Så ja Arda gjorde det godt. Og det skal han have ros for. Meeen ligesom med alt andet så skal også han vurderes over en længere periode.
Jeg er her stadig XOXO
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- rene
- Gæst
-
rene skrev: Ej men forhelved, hvornår fucker Atletico og Barcelona op, De vinder jo fandme hele tiden, sku noget pis, vi lægger stadig på en håbløs 3. plads. Celta for fanden, i kunne sku godt havde taget ét point af Atletico i aften, suk....
Barcelona har spillet uafgjort i tre af deres seneste fem kampe i ligaen, og det er ikke længe siden, at Atletico tabte til Malaga.
Vil du ikke gøre os alle en tjeneste at tjekke op på fakta inden du poster?
Det er 100 % vores egen skyld, at vi ikke fører ligaen. Vi har næsten fået flere gaver end vi plejer på en hel sæson, hvor det plejer at kræve over 90 point for at blive mester.
Gåser skrev:
rene skrev: Ej men forhelved, hvornår fucker Atletico og Barcelona op, De vinder jo fandme hele tiden, sku noget pis, vi lægger stadig på en håbløs 3. plads. Celta for fanden, i kunne sku godt havde taget ét point af Atletico i aften, suk....
Barcelona har spillet uafgjort i tre af deres seneste fem kampe i ligaen, og det er ikke længe siden, at Atletico tabte til Malaga.
Vil du ikke gøre os alle en tjeneste at tjekke op på fakta inden du poster?
Det er 100 % vores egen skyld, at vi ikke fører ligaen. Vi har næsten fået flere gaver end vi plejer på en hel sæson, hvor det plejer at kræve over 90 point for at blive mester.
Et STORT tak herfra Gåser. Der er gået sport her på forumet med at kalde Barcelona og ATM uovervindelige hvis de bare vinder en kamp. Folk glemmer at vi faktisk har både hentet flere point og scoret flere mål end i hvertfald Barca de sidste 4-5 kampe det tiltrods for at spillet ikke har været prangende. Jeg tør slet ikke forestille mig, hvad der kan ske, hvis spillerne for alvor begynder at tro på sig selv og får mere selvtillid. Læg dertil at vi har spillet imod alle store hold på udbane (mangler Barca). Det bliver bestemt en spændende anden halvdel af sæson.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- rene
- Gæst
-
Men nogle dyre skader de fik. Alba kommer til at ramme dem hårdt. De har ikke noget alternativ i nærheden af hans niveau og Messi med muskelproblemer.rene skrev: Kæft de superene barcelona, de smadrer bilbao fuldstænding, hvordan slår man det hold, det det jeg tænker på lige nu?
rene skrev: Kæft de superene barcelona, de smadrer bilbao fuldstænding, hvordan slår man det hold, det det jeg tænker på lige nu?
Ingen tvivl om at Barca er gode, men kampen idag var lidt ligesom Real's mod Vallecano.
Okay normalt er jeg ikke fan af alle hans arrogante udtagelser i pressen, men lige når det kommer til denne, så er det fanme lækkert. Især når det er imod Pique og Alves, som nok er to af de måske mest usympatiske fodboldspillere på kloden.
sport.tv2.dk/fodbold/2016-01-21-barcelon...ngsel-og-kaempeboede
Florentino Pérez