Om Vores Rivaler IX

10 år 5 måneder siden #865 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om Vores Rivaler IX

Jakobsif555 skrev: Nogen som ved hvorfor Arda Turan eller Alex Vidal ikke var med på bænken for Barca?


I går var det helligdag, og i dag er det lørdag. Registreringskontoret var simpelthen lukket.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #866 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Om Vores Rivaler IX
Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved MadridistaPorVida.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #867 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev: Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID


Personligt synes jeg det er ret svært at være positiv, når der ikke er en udvikling eller fremgang at spore hverken på eller uden for banen. Vi har spillet en halv sæson nu, og der har reelt kun været en håndfuld rigtig gode kampe. Alt er en stor sørgmodig omgang pis i øjeblikket, og udskiftning af henholdsvis spillere og træner vil intet mærkbart ændre. Derfor synes jeg, at det er virkelig svært at se lyset for enden af tunnelen.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #868 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

MadridistaPorVida skrev: Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID

Jeg tror nu stadigvæk på, at vi kan vinde 2 titler i år. Netop fordi kurven i mine øjne er opadgående. Ronaldos attitude er ændret, og alene det gør mig positivt stemt. For er han i det gamle gode humør, som under Ancelotti, er han kampafgørrende. Og så har vi endelig de fleste spillere til rådighed igen.

Dog synes jeg, du har en problematisk tilgang, og derfor citerer jeg dig. Jeg foretrækker nemlig ikke at bygge vores succes på andres fiasko. Selvfølgelig håber jeg på, at Barca taber.. Men det gør da ikke os til et bedre hold. De har også udsving, ligesom vi har.

Hala Madrid.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #869 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX
Det kunne være fremragende, hvis sidste års historie gentages med omvendt fortegn.

Alt kørte som smurt i Madrid imens der var snak om splid, trænerfyring og en Messi på vej til Chelsea. Herefter vendte hele billedet, og vi stod som sorteper efter sæsonen.

En grim sejr tæller ligeså meget som en flot en.

Ses ved Cibeles om nogle måneder!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #870 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Mon de havde lukket hvis det var el Classico idag ? :D

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #871 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg støtter 100 % op over, at vi som RM fans, ikke skal lade os rive med af aviser og andre med kommercielle interesser der har det med at influere øjebliksbilledet af klubben. Det er ikke for at negligere, at medierne også bruges aktivt af spillere, agenter og klubberne, men som Kurt Thyboe nævnte i en af de der La Liga podcasts, så er tiden ovre hvor medierne var på fornavn med spillerne og deres historier havde en snert af forbindelse med virkeligheden.

Kratmus skrev:

MadridistaPorVida skrev: Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID


Jeg tror nu stadigvæk på, at vi kan vinde 2 titler i år. Netop fordi kurven i mine øjne er opadgående. Ronaldos attitude er ændret, og alene det gør mig positivt stemt. For er han i det gamle gode humør, som under Ancelotti, er han kampafgørrende. Og så har vi endelig de fleste spillere til rådighed igen. .


Men dette stemmer ikke overens med min oplevelse af Ronaldos betydning for holdet de sidste par år, og heller ikke under Ancelotti. Kigger man på mål i betydningsfulde kampe eller mod større hold, er der sgu langt mellem snapsene hvis de overhovedet har været på bordet på noget tidspunkt.



www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=35979

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #872 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

Zyconith skrev: Jeg støtter 100 % op over, at vi som RM fans, ikke skal lade os rive med af aviser og andre med kommercielle interesser der har det med at influere øjebliksbilledet af klubben. Det er ikke for at negligere, at medierne også bruges aktivt af spillere, agenter og klubberne, men som Kurt Thyboe nævnte i en af de der La Liga podcasts, så er tiden ovre hvor medierne var på fornavn med spillerne og deres historier havde en snert af forbindelse med virkeligheden.

Kratmus skrev:

MadridistaPorVida skrev: Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID


Jeg tror nu stadigvæk på, at vi kan vinde 2 titler i år. Netop fordi kurven i mine øjne er opadgående. Ronaldos attitude er ændret, og alene det gør mig positivt stemt. For er han i det gamle gode humør, som under Ancelotti, er han kampafgørrende. Og så har vi endelig de fleste spillere til rådighed igen. .


Men dette stemmer ikke overens med min oplevelse af Ronaldos betydning for holdet de sidste par år, og heller ikke under Ancelotti. Kigger man på mål i betydningsfulde kampe eller mod større hold, er der sgu langt mellem snapsene hvis de overhovedet har været på bordet på noget tidspunkt.



www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=35979


Hvis man altså forventer, at han gør det hver kamp, lever han jo ikke op til forventningerne. Personligt er jeg tilfreds, men jeg kan godt se, at vi har forskellige forventninger(hvilket jeg i øvrigt respekterer). Han gjorde det mod Sevilla sidste sæson, også i kampen for et par dage siden i denne sæson(måske ikke et decideret storhold) og i champions league mod Schalke sidste sæson. Altså har han gjort det.. Faktisk kan jeg virkelig ikke nævne nogen anden spiller i verden, der scorer så mange kampafgørende mål(altså ikke bare 1-0 målet, men MANGE i samme kamp) i de kampe, hvor alt spillet virker håbløst. Og holdet har på det seneste ofte virket totalt håbløse, også under Ancelotti.. Ronaldo kan jo ikke gøre det hver gang.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #873 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev:

Zyconith skrev: Jeg støtter 100 % op over, at vi som RM fans, ikke skal lade os rive med af aviser og andre med kommercielle interesser der har det med at influere øjebliksbilledet af klubben. Det er ikke for at negligere, at medierne også bruges aktivt af spillere, agenter og klubberne, men som Kurt Thyboe nævnte i en af de der La Liga podcasts, så er tiden ovre hvor medierne var på fornavn med spillerne og deres historier havde en snert af forbindelse med virkeligheden.

Kratmus skrev:

MadridistaPorVida skrev: Barca har lige spillet en virkelig dårlig kamp. Hvor er de positive Madridistas som tror vi er et bedre hold. Der er en lige her ihvertfald. HALA MADRID


Jeg tror nu stadigvæk på, at vi kan vinde 2 titler i år. Netop fordi kurven i mine øjne er opadgående. Ronaldos attitude er ændret, og alene det gør mig positivt stemt. For er han i det gamle gode humør, som under Ancelotti, er han kampafgørrende. Og så har vi endelig de fleste spillere til rådighed igen. .


Men dette stemmer ikke overens med min oplevelse af Ronaldos betydning for holdet de sidste par år, og heller ikke under Ancelotti. Kigger man på mål i betydningsfulde kampe eller mod større hold, er der sgu langt mellem snapsene hvis de overhovedet har været på bordet på noget tidspunkt.



www.soccerbase.com/players/player.sd?player_id=35979


Hvis man altså forventer, at han gør det hver kamp, lever han jo ikke op til forventningerne. Personligt er jeg tilfreds, men jeg kan godt se, at vi har forskellige forventninger(hvilket jeg i øvrigt respekterer). Han gjorde det mod Sevilla sidste sæson, også i kampen for et par dage siden i denne sæson(måske ikke et decideret storhold) og i champions league mod Schalke sidste sæson. Altså har han gjort det.. Faktisk kan jeg virkelig ikke nævne nogen anden spiller i verden, der scorer så mange kampafgørende mål(altså ikke bare 1-0 målet, men MANGE i samme kamp) i de kampe, hvor alt spillet virker håbløst. Og holdet har på det seneste ofte virket totalt håbløse, også under Ancelotti.. Ronaldo kan jo ikke gøre det hver gang.


Det sjove er at man altid går efter Ronaldo, når vi ikke scorer så meget, men egentlig er det jo hele holdet der underpræsterer. Når holdet til gengæld styre kampene, så er det altid Ronaldo der scorer mest.

Det er ikke mere anderledes end Messi, der også falder helt af, når holdet underpræsterer, hvilket vi så i den periode, hvor de tabte 4-0 til Bayern.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #874 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om Vores Rivaler IX

SR4 skrev: Det sjove er at man altid går efter Ronaldo, når vi ikke scorer så meget, men egentlig er det jo hele holdet der underpræsterer. Når holdet til gengæld styre kampene, så er det altid Ronaldo der scorer mest.

Det er ikke mere anderledes end Messi, der også falder helt af, når holdet underpræsterer, hvilket vi så i den periode, hvor de tabte 4-0 til Bayern.


Og nogle gange, når hele holdet underpræsterer, så scorer Ronaldo alligevel og er kampafgørrende, ligesom i de ovennævnte 3 kampe.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #875 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Om Vores Rivaler IX

Kratmus skrev: Hvis man altså forventer, at han gør det hver kamp, lever han jo ikke op til forventningerne. Personligt er jeg tilfreds, men jeg kan godt se, at vi har forskellige forventninger(hvilket jeg i øvrigt respekterer). Han gjorde det mod Sevilla sidste sæson, også i kampen for et par dage siden i denne sæson(måske ikke et decideret storhold) og i champions league mod Schalke sidste sæson. Altså har han gjort det.. Faktisk kan jeg virkelig ikke nævne nogen anden spiller i verden, der scorer så mange kampafgørende mål(altså ikke bare 1-0 målet, men MANGE i samme kamp) i de kampe, hvor alt spillet virker håbløst. Og holdet har på det seneste ofte virket totalt håbløse, også under Ancelotti.. Ronaldo kan jo ikke gøre det hver gang.


Griezmann.

Jeg har dog ikke en konkret statistik, men han scorer ofte det første mål for Atletico, som i forvejen er et hold, der hiver mange smalle sejre på papiret. Så her kan man tale om en mand, der skaffer point, og ikke blot laver et hav af ligegyldige mål.

Jeg kan stadig ærgre mig over, at man ikke hentede ham i Sociedad, som alternativ til Benzema.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #876 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om Vores Rivaler IX
Gad nu vide, om Rafa Benítez er tilbage i Valencia, evt. til den kommende sæson.

Han fik en fantastisk modtagelse, da han trådte ind på Mestalla.

Det kunne give lidt Morbo til opgørene i den kommende sæson, især hvis Peter Lim får fundet lidt penge frem til at få forstærket holdet.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum