Om Vores Rivaler IX

10 år 6 måneder siden #853 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Det ser nu ud til at være ganske tæt på at være fakta, at Pep skal til City på en 3 årig kontrakt. Hele nettet flyder over med den nyhed omend den ikke officielt er bekræftet

www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/g...er-brormands-fremtid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #854 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg har for længst affundet mig med at vi er virkelig, virkelig langt fra Barcelonas niveau og har været det gennem en lang årrække (kun i ganske få glimt har vi ku matche dem). Når man har et fremragende system og fremragende spillere der passer helt perfekt til det, så er det bare uendeligt bedre end en masse fremragende individualister og ingen reel plan - det har vi nu set over ganske mange år. Alligevel gør det en smule ondt at se dominansen skitseret så sort på hvidt som tilfældet i denne artikel :-( Som om mandag morgen ik er slem nok i forvejen!

futbol.as.com/futbol/2015/12/20/internac...50614223_863282.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #855 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Thierry Henry explaining Pep Guardiola's coaching philosophy brilliantly

Jeg har aldrig brudt mig om Pep, men det her er simpelthen smukt.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Lars1991, Higuain99, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #856 af Neye
Besvaret af Neye på emne Om Vores Rivaler IX
Det giver blot endnu mere respekt for Ancelotti, at han allerede tilbage i 2013 ville hente Matuidi. En aldeles fremragende defensiv midtbanespiller med et helt enormt løbepensum. Så absolut flere hylder over Casemiro, hvis man skal relativere

as.com/diarioas/2015/12/23/english/1450881987_143307.html
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #857 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX

Dios skrev: Thierry Henry explaining Pep Guardiola's coaching philosophy brilliantly

Jeg har aldrig brudt mig om Pep, men det her er simpelthen smukt.


Du sagde det, smukt.

Man kan altså heller ikke lade være med at holde af Henry, på trods af hans Barcelona fortid.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #858 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX
Barcelona smider 2 point ude mod Espaniol!

Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #859 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om Vores Rivaler IX

madrid2000 skrev: Barcelona smider 2 point ude mod Espaniol!

Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.


Haha utroligt vi kan skrive nøjagtig det samme i to forskellige tråde :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #860 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om Vores Rivaler IX
Barca taber point i Espanyol! Vigtigt inden dagens kamp i morgen! Tag jer nu sammen, og hiv alle tre point med hjem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #861 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Om Vores Rivaler IX
Tak Espanyol!

Asensio spiller en fremragende kamp! Er med i alt offensivt, som Espanyol foretager sig. Hans defensive indsats var dog det bedste af det hele... For hold da op, hvor han kæmpede for det logo, som sad på brystet! Specielt vores 2 divaer på kanterne kan prøve at kigge denne kamp igennem, og se hvordan man forsvarer og kæmper for holdet.

Glæder mig til at se ham i den hvide trøje!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #862 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om Vores Rivaler IX

Pelle skrev:

madrid2000 skrev: Barcelona smider 2 point ude mod Espaniol!

Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.


Haha utroligt vi kan skrive nøjagtig det samme i to forskellige tråde :-)


Ikke utroligt. Bare en reflektion af, hvordan holdet har spillet denne sæson. Ligeså snart man møder det mindste modstand, så går det helt galt.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #863 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Om Vores Rivaler IX
Nogen som ved hvorfor Arda Turan eller Alex Vidal ikke var med på bænken for Barca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #864 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu en matchbold ligesom mod Villareal. Udnyt den nu mod Valencia gutter, vis noget mandsmod og presspil.

Kom ned fra jeres ego bjerge og kæmp for ligaen!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum