Om Vores Rivaler IX
www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/g...er-brormands-fremtid
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
futbol.as.com/futbol/2015/12/20/internac...50614223_863282.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg har aldrig brudt mig om Pep, men det her er simpelthen smukt.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
as.com/diarioas/2015/12/23/english/1450881987_143307.html
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Thierry Henry explaining Pep Guardiola's coaching philosophy brilliantly
Jeg har aldrig brudt mig om Pep, men det her er simpelthen smukt.
Du sagde det, smukt.
Man kan altså heller ikke lade være med at holde af Henry, på trods af hans Barcelona fortid.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
madrid2000 skrev: Barcelona smider 2 point ude mod Espaniol!
Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.
Haha utroligt vi kan skrive nøjagtig det samme i to forskellige tråde :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Asensio spiller en fremragende kamp! Er med i alt offensivt, som Espanyol foretager sig. Hans defensive indsats var dog det bedste af det hele... For hold da op, hvor han kæmpede for det logo, som sad på brystet! Specielt vores 2 divaer på kanterne kan prøve at kigge denne kamp igennem, og se hvordan man forsvarer og kæmper for holdet.
Glæder mig til at se ham i den hvide trøje!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Pelle skrev:
madrid2000 skrev: Barcelona smider 2 point ude mod Espaniol!
Real Madrid skal nok kvittere med at smide alle 3 mod Valencia imorgen.
Haha utroligt vi kan skrive nøjagtig det samme i to forskellige tråde :-)
Ikke utroligt. Bare en reflektion af, hvordan holdet har spillet denne sæson. Ligeså snart man møder det mindste modstand, så går det helt galt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jakobsif555
- Offline
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kom ned fra jeres ego bjerge og kæmp for ligaen!!!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
