Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
real89 skrev: Så håber jeg os bare at Atlético i næste weekend spiller uafgjort mod Barca. Det vil ryk os nærmere på dem begge. Ser det som umiddelbart det bedste resultat der kunne gavne os.
Jeg ser nu hellere, at Barca taber kampen, da jeg forventer, at de bliver sværest at fange + de har en kamp i baghånden.
Dertil får vi mere end svært ved at være bedre indbyrdes mod Barcelona, hvorimod muligheden er bedre mod atletico.
Og naturligvis kan Bilbao ikke scorer på deres mega chancer men Betis skal scorer en kandidat til "årets mål" imod os.
- rene
- Gæst
-
ElMadrid skrev: Det er simpelthen utroligt hvordan Barcelona kan blive ved med at vinde trods det spil de lægger for dagen. Jeg glæder mig til den dag, hvor de ikke har heldet med sig. Nu er jeg klar over at de ikke stillede op med det bedte start 11, men deres første halvleg er jo direkte pinlig at se på.
Og naturligvis kan Bilbao ikke scorer på deres mega chancer men Betis skal scorer en kandidat til "årets mål" imod os.
Ja der skal i hvertfald gå meget galt, hvis ikke de igen står med en triple til maj, de virker bare suveræne, deres forsvar er ikke for godt, men hvad gør det når man har Neymar og Suarez oppe foran, men håber vi kan stoppe dem i champions league, for den napper vi i år!.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Skal vi forberede os på endnu en Barca dominans mod et Atletico Madrid mandskab, der som sædvanlig ikke formår at give dem halvt så meget kamp til stregen, som hvis de mødte os?!
Ja.
Florentino Pérez
At.Madrid kan normalt kun på hjemmebane mod Barcelona desværre.
Edit: utroligt inkompetence af at.madrid.
- Raúl 7
- Gæst
-
Trist at ingen formår at holde hovedet koldt og give Barca bare lidt modstand. Pres dem nu, deres forsvar er jo lort.
Edit: Endnu en uge med irriterende trøjekombinationer. Det kan jo ødelægge en hel kamp.
Hvor har Barca da også bare alle marginaler med sig!!!... Jeg er da ved at brække mig.....
- Raúl 7
- Gæst
-