Om Vores Rivaler IX

8 måneder 3 uger siden #9601 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
City ligner en light version af Bayern.

Den her snupper Paris, de skal op imod Chelsea medmindre vores drenge tager sig sammen for engangsskyld!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #9602 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
​Ifølge rygter, så er Laporta tæt på at lukke en sponsor aftale på hele 500mio euro. 

Mit spørgsmål er:
HVORDAN FANDEN KAN DET LADE SIG GØRE???

Et Barca hold som har det utrolig svært europæisk og som muligvis ikke har en Messi på holdet efter sommerferien. 

Hvem vil investere 500mio euro i det?

Kom nu Perez. Nyt fuldstændig fantastisk stadion og kongerne af Europa bl.a.  

8 måneder 3 uger siden #9603 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=136699 skrev: ​Ifølge rygter, så er Laporta tæt på at lukke en sponsor aftale på hele 500mio euro. 

Mit spørgsmål er:

Et Barca hold som har det utrolig svært europæisk og som muligvis ikke har en Messi på holdet efter sommerferien. 

​de sælger nok deres sjæl på grund af deres enorme kort fristede gæld. 

8 måneder 3 uger siden #9604 af longwind
Besvaret af longwind på emne Om Vores Rivaler IX

Elto92 post=136697 skrev: City ligner en light version af Bayern.

Den her snupper Paris, de skal op imod Chelsea medmindre vores drenge tager sig sammen for engangsskyld!

Det vil være skræmmende at se vores Old Boys mod PSGs fart og kvalitet. Har godt nok svært ved at se hvordan vi skal kringle den, hvis miraklet indtræffer mod Chelsea

8 måneder 3 uger siden #9605 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Navas ffs.

8 måneder 3 uger siden #9606 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det vil være enormt skræmmende ja, men uanset skrækscenariet, så håber jeg at vores adventure i denne turnering fortsætter indtil trofæet står hjemme på bernabeu :D

Navas med lidt en brøler. Det kan godt være han bliver blændet af sine stoppere, men det ligner jo serie 4 agtigt ud det der.

Nu husker jeg at han engang imellem lod sådan mærkelige mål gå ind

8 måneder 3 uger siden #9607 af longwind

Elto92 post=136703 skrev: Det vil være enormt skræmmende ja, men uanset skrækscenariet, så håber jeg at vores adventure i denne turnering fortsætter indtil trofæet står hjemme på bernabeu :D

Navas med lidt en brøler. Det kan godt være han bliver blændet af sine stoppere, men det ligner jo serie 4 agtigt ud det der.

Nu husker jeg at han engang imellem lod sådan mærkelige mål gå ind

Navas er også god til at få lette redninger til at se svære ud, bl.a. fordi hans placeringsevne ikke er den bedste. Mange af de chancer Courtois piller udramatisk, får Navas til at ligne feberredninger

Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved longwind.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

8 måneder 3 uger siden #9608 af longwind
PSG graver deres egen grav hahaha. Ville glæde mig over at oliestaten tabte, hvis det ikke var fordi det var til en anden oliestat

8 måneder 3 uger siden #9609 af Bismo
Så er det opgør mere eller mindre afgjort.

Nå, det betyder da forhåbentligt at Mbappe skifter til et mere seriøst hold til sommer :)

8 måneder 3 uger siden #9610 af Estadio Santiago Bernabéu

Dybbøl post=136699 skrev: ​Ifølge rygter, så er Laporta tæt på at lukke en sponsor aftale på hele 500mio euro. 

Mit spørgsmål er:

Det virker urealistisk. Ingen burde have lyst til at røre dem med en ildtang i øjeblikket. En synkende skude. Kan det være deres stadionnavn over en periode af 30 år for en total pris af 500 millioner Euro? Det er 1,38 millioner Euro om måneden.

8 måneder 3 uger siden #9611 af Bismo

longwind post=136705 skrev: PSG graver deres egen grav hahaha. Ville glæde mig over at oliestaten tabte, hvis det ikke var fordi det var til en anden oliestat

​det er vildt at ud af de 4 hold er vi de eneste, der ikke er ejet af en milliardær. 

FFP min bare.. 

8 måneder 3 uger siden #9612 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Man kan da kun være glad for at vi skiftede Navas ud haha. Selvfølgelig også virkelig rædselsfuld forsvarsspil i den mur, men Courtois havde reddet den alligevel 100%.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.