Om Vores Rivaler IX

1 år 3 uger siden #9589 af Estadio Santiago Bernabéu
Angående Messis ‘award’ som bedste spiller ved VM 2014: Der var kun én god ADIDAS spiller og prisen skulle deles ud til en ADIDAS sponsoreret spiller.

Vinderen af ADIDAS Player of the Tournament World Cup 2014: Lionel Messi wearing ADIDAS boots.

This award has proudly been sponsored by ADIDAS.​
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved Estadio Santiago Bernabéu.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #9590 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om Vores Rivaler IX

Estadio Santiago Bernabéu post=136550 skrev: Angående Messis ‘award’ som bedste spiller ved VM 2014: Der var kun én god ADIDAS spiller og prisen skulle deles ud til en ADIDAS sponsoreret spiller.

Vinderen af ADIDAS Player of the Tournament World Cup 2014: Lionel Messi wearing ADIDAS boots.

​Er WhoScored også sponseret af ADIDAS? For han var den spiller med højeste rating (8,53) og denne høje score fik han blandt andet på baggrund af, at han var en fuldstændig(!) outstanding playmaker i turneringen, og den spiller der skabte flest chancer til sit hold med en gennemsnitlig 3,3 key passes og 6,6 driblinger pr. kamp (-:

Florentino Pérez
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved Sahinovic.

1 år 3 uger siden #9591 af Estadio Santiago Bernabéu

Sahinovic post=136551 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=136550 skrev: Angående Messis ‘award’ som bedste spiller ved VM 2014: Der var kun én god ADIDAS spiller og prisen skulle deles ud til en ADIDAS sponsoreret spiller.

​Er WhoScored også sponseret af ADIDAS? For han var den spiller med højeste rating (8,53) og denne høje score fik han blandt andet på baggrund af, at han var en fuldstændig(!) outstanding playmaker i turneringen, og den spiller der skabte flest chancer til sit hold med en gennemsnitlig 3,3 key passes og 6,6 driblinger pr. kamp (-:

Nej WhoScored er ikke sponsoreret af ADIDAS. Men det var titlen som bedste spiller ved VM 2014.

1 år 3 uger siden #9592 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Om Vores Rivaler IX
Det fedeste er næsten den bruger der skrev Messi aldrig dukker op i CL :-D
Har han ikke scoret 10-15 mål færre end Ronaldo på markant færre kampe ? Og har han egentligt ikke også 3-4 CL titler ?
Kongen af CL er naturligvis Ronaldo, men at hentyde at Messi aldrig dukker op i CL er simpelthen noget af det sjoveste jeg længe har læst :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #9593 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Om Vores Rivaler IX

Kimbo post=136554 skrev: Det fedeste er næsten den bruger der skrev Messi aldrig dukker op i CL :-D
Har han ikke scoret 10-15 mål færre end Ronaldo på markant færre kampe ? Og har han egentligt ikke også 3-4 CL titler ?
Kongen af CL er naturligvis Ronaldo, men at hentyde at Messi aldrig dukker op i CL er simpelthen noget af det sjoveste jeg længe har læst :-D

Jeg tror ikke der er nogen der stiller spørgsmål ved Messis meritter i Chl.
Med det være sagt, har han siden de vandt i 2015, været særdeles usynlig i knock-out fasen. Efter Neymars afgang i 2017 er Barcelona blevet komplet afhængige af Messi, hvorfor katastrofen træffer ind i deres knock-out kampe, hvis han ikke præsterer til UG. 
Det er naturligvis ikke Messis fejl. Når man møder de bedste hold på kloden, kan man ikke klandrer ham for ikke at slå dem ud som en enmandshær. Havde daværende bestyrelse ikke foretaget sig paniske handler som navnligt med Dembele og Coutinho (bare for at nævne de dyre af slagsen), men havde været tålmodige og genopbygget holdet med de rette castede spillere, havde Messis output i knock-out fasen, og heraf Barcelonas succes, nok set betydeligt anderledes ud. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

1 år 3 uger siden #9594 af Estadio Santiago Bernabéu
Jeg vil gerne undskylde til alle for at have startet endnu en lang Ronaldo-Messi tråd. Det var bestemt ikke min intention.​

1 år 3 uger siden #9595 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
Hvor er Bayern bare gennemførte i deres projekt. De har ansat Julian Nagelsmann. Virkelig klasse desværre 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

1 år 3 uger siden #9596 af Estadio Santiago Bernabéu

Dios post=136576 skrev: Hvor er Bayern bare gennemførte i deres projekt. De har ansat Julian Nagelsmann. Virkelig klasse desværre 

Er du ikke 'bekymret' på deres vegne over at de har mistet Hansi Flick? Jeg har svært ved at se Nagelsmann vinde alle 6 titler i sit første år.

1 år 3 uger siden #9597 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, de har brugt 185 millioner på en dårligere træner i min bog. Dog er jeg ekstremt imponeret over Nagelsmann, virkelig spændende med en så ung træner.

1 år 3 uger siden #9598 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg har slet ikke sat mig ind i situationen med Hansi Flick, så der vil jeg egentlig ikke hen. Jeg vil derhen, hvor den røde tråd bare er at se. Det er så gennemtænkt det rigtige valg. Han er langtfra det største navn, og han er stadig et kæmpe sats på den store scene, men der findes vel ikke en træner som passer bedre på profilen end ham. 
Kan sagtens være Bayern i første omgang dummede sig med Hansi Flick, men elsker virkelig deres måde at styre klubben på. 

De panikker ikke og har hele tiden fingeren på pulsen. Nuvel, så dummer de sig til tider. Kroos har vi nydt rigtig meget, og Alaba tror jeg også vil blive en succes. Forskellen er bare, at Bayern beviser gang på gang at de er en succes. Der gæld er minimal. De køb de laver er kloge og gennemtænkte, og det er sjældent de køber spillere efter navnet på trøjen. De har færdigbetalt deres stadion på 9 år, selvom lånet egentlig var tiltænkt 30 år. 

De gør bare så meget rigtigt på den front. Deres spillere er virkelig kedelige på papiret, men de er det mest chanceskabende mandskab i verden og spiller bare så flot og tiltalende fodbold. 

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Kimbo

1 år 3 uger siden #9599 af Estadio Santiago Bernabéu
Bayern gør meget rigtigt. Og har altid gjort meget rigtigt. Men de når ikke rigtig Real Madrid til andet end navlen med deres 6 Champions League titler.​

1 år 2 uger siden #9600 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
Hvorfor var det lige vi solgte Di Maria?!

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.