Om Vores Rivaler IX

1 uge 6 dage siden #9637 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Ja, særligt når der kun vil være 65 timer mellem slutfløjtet ude mod Granada i Andalusien til kick-off ude i Bilbao i Baskerlandet.

Man bliver jo helt forpustet ved tanken. Det gode ved at sæsonen snart er færdig er, at vi ikke skal bekymre os over, hvordan faen holdet skal stille op hver 3. - 4. dag.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Kiwes, Madrid1998

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 6 dage siden #9638 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Ja det har squ været en meget meget lang sæson, der heldigvis vakler mod enden. Hvilken forløsning det ville være, hvis vi afslutter som mestre. Havde også glemt Granada, som ikke skal tages let på. De har dog Betis ude, taber de point der, vil de stortset være ude af kampen om Europa league pladserne. Derudover har vi et godt tag på dem og har vundet 14/15 kampe imod dem, seneste nederlag i 2013 efter et CR7 selvmål.
Jeg kan ikke andet end at være positiv og håbefuld.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden ved Madrid1998.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

1 uge 5 dage siden #9639 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om Vores Rivaler IX
PSG spiller så langsomt og forudsigeligt. Den gode Neymar prøver hele tiden på at sætte 3-4 spillere af.

1 uge 5 dage siden #9640 af Madrid1998
City ser rigtig gode ud. Skulle vi ende i finalen imod dem bliver det en rigtig svær kamp. De er så dygtige på alle områder.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 5 dage siden #9641 af Bismo
Di Maria... PSG har hverken disciplin eller fokus. De er jo fuldstændigt kollapset sammen.

Poch har noget af en opgave foran sig, hvis han skal skabe et hold ud af de her primadonnaer.​
Sidste redigering: 1 uge 5 dage siden ved Bismo.

1 uge 5 dage siden #9642 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=136933 skrev: City ser rigtig gode ud. Skulle vi ende i finalen imod dem bliver det en rigtig svær kamp. De er så dygtige på alle områder.

​Er Paris ikke bare dårlige og uden disciplin?

City laver masser af satsede pasninger nede bagfra. De burde vel dårligt have vundet første opgør. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 5 dage siden #9643 af Madrid1998
Vild bemærkning i øvrigt, at city spiller med 2 helt forskellige hold i weekeden og nu, pånær målmanden og Fernandinho der får genvalg. Sterling, Aguero, Gabriel, Rodri, Ferran Torres, Cancelo, Mendy, Laporte er alle på bænken i dag. Sikke en eminent og bred trup de har sig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

1 uge 5 dage siden #9644 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=136933 skrev: City ser rigtig gode ud. Skulle vi ende i finalen imod dem bliver det en rigtig svær kamp. De er så dygtige på alle områder.

Tja, nu har jeg ikke fulgt helt vildt meget med i den her kamp, men jeg er faktisk ikke særlig imponeret af dem. De har haft heldet med sig må man sige, men det også fair nok. Jeg har det bedre med at møde dem end PSG 100%.
Med det sagt, så vil jeg stadig sige City er favoritter hvis vi kommer til at møde dem, for vi er selvfølgelig heller ikke særlig imponerende!

1 uge 5 dage siden #9645 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om Vores Rivaler IX

Bismo post=136934 skrev: Di Maria... PSG har hverken disciplin eller fokus. De er jo fuldstændigt kollapset sammen.

Poch har noget af en opgave foran sig, hvis han skal få et hold ud af de her primadonnaer.

​Poch  bærer selv en del af skylden. De var fuldstændigt i kontrol i første kamp, men så vælger han at trække hele holdet tilbage og dermed give kontrollen til City.

PSG har bare aldrig været et hold der er gode til at forsvare.

1 uge 5 dage siden #9646 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX
Altså hvilken kamp har I set???

Indtil det røde kort er det noget af det bedste PSG spil jeg overhovedet har set. Sikre i pasningsspil let, hurtig boldomgang samt masser af bevægelse.

Synd de ikke går videre. Lang mere spændende hold end City
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 5 dage siden #9647 af Bismo

henrikcomn post=136939 skrev: Altså hvilken kamp har I set???

Indtil det røde kort er det noget af det bedste PSG spil jeg overhovedet har set. Sikre i pasningsspil let, hurtig boldomgang samt masser af bevægelse.

​jeg tror vi ser to vidt forskellige kampe. 

1 uge 5 dage siden #9648 af Madrid1998

henrikcomn post=136939 skrev: Altså hvilken kamp har I set???

Den kamp som viser et city hold i fuld kontrol, hvor Psg har stortset 0 skud på rammen, og ser totalt tamme ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.