Om Vores Rivaler IX

1 uge 3 dage siden #9649 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg synes også personligt psg var det mest seværdige hold af de to. Helt klart en finaleplads værdig.

Nu skal vi endnu engang have serveret en omgang søvndyssende fodbold fra Citys side....øv
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 3 dage siden #9650 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=136936 skrev: Vild bemærkning i øvrigt, at city spiller med 2 helt forskellige hold i weekeden og nu, pånær målmanden og Fernandinho der får genvalg. Sterling, Aguero, Gabriel, Rodri, Ferran Torres, Cancelo, Mendy, Laporte er alle på bænken i dag. Sikke en eminent og bred trup de har sig.

De forbrudte sig jo også imod financial fair play uden konsekvens. Så er det jo nemt nok at have sådan en trup.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Madrid1998, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9651 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Om Vores Rivaler IX

Madrid1998 post=136943 skrev:

henrikcomn post=136939 skrev: Altså hvilken kamp har I set???

Indtil det røde kort er det noget af det bedste PSG spil jeg overhovedet har set. Sikre i pasningsspil let, hurtig boldomgang samt masser af bevægelse.

Synd de ikke går videre. Lang mere spændende hold end City

Den kamp som viser et city hold i fuld kontrol, hvor Psg har stortset 0 skud på rammen, og ser totalt tamme ud.

​et Manchester City hold uden bolden er ikke i kontrol. Det er rigtigt at de skaber ikke alverden. Men hold op PSGs opbygningsspil og afleveringer var en fornøjelse.

1 uge 3 dage siden #9652 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Om Vores Rivaler IX
Virkelig en spændende forsvarsspiller ham Ruben Dias fra City. Han er der selvfølgelig ikke endnu, men jeg synes han har noget af den der “chef/general” attitude over sit forsvarsspil som gode gamle Cannevaro havde. Spændende spiller. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

1 uge 3 dage siden #9653 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX

henrikcomn post=136946 skrev:

Madrid1998 post=136943 skrev:

henrikcomn post=136939 skrev: Altså hvilken kamp har I set???

Indtil det røde kort er det noget af det bedste PSG spil jeg overhovedet har set. Sikre i pasningsspil let, hurtig boldomgang samt masser af bevægelse.

Synd de ikke går videre. Lang mere spændende hold end City

Den kamp som viser et city hold i fuld kontrol, hvor Psg har stortset 0 skud på rammen, og ser totalt tamme ud.

​et Manchester City hold uden bolden er ikke i kontrol. Det er rigtigt at de skaber ikke alverden. Men hold op PSGs opbygningsspil og afleveringer var en fornøjelse.

​Synes stadig de havde styr på det. De virkede ikke til at have noget imod at spille uden bolden, selvom det ikke ligner Guardiolas stil. Er det ikke også langt klogere, at overlade spillet til Psg når man samlet fører 3-1, hvis man tager i betragtning, at Psg er farligst på kontra. Det ikke fordi City er nogen Bayern München, men de spiller simpelt, sikre i deres afleveringer, presser rigtig godt, og overlader ikke det store i defensiven. De har derudover en urealistisk bred trup, og fantastiske offensive spillere i De Bruyne, Silva og Mahrez. Jeg er i øvrigt godt imponeret af Ruben Diaz. Sikke en stærk spiller og vild præstation i begge kampe.

1 uge 3 dage siden #9654 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
PSG var ikke det store i dag uden Mbappe. Icardi var en hån og Neymar ville det hele selv. Måske med rette.

Men i første kamp fik City hvad jeg vil kalde to heldige mål.

Jeg synes United viser hver gang, hvordan man vinder over City. Tålmodighed og så straf deres sløsede opspil nedefra. De spiller langsomt, men hvis man ikke dør af kedsomhed, så burde vi kunne holde dem fra at komme igennem.

Vores defensiv er rigeligt stærk til at modstår deres boldflytteri. Og offensivt skal vi nok komme til chancer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

1 uge 3 dage siden #9655 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=136949 skrev: PSG var ikke det store i dag uden Mbappe. Icardi var en hån og Neymar ville det hele selv. Måske med rette.

Jeg synes United viser hver gang, hvordan man vinder over City. Tålmodighed og så straf deres sløsede opspil nedefra. De spiller langsomt, men hvis man ikke dør af kedsomhed, så burde vi kunne holde dem fra at komme igennem.

Vores defensiv er rigeligt stærk til at modstår deres boldflytteri. Og offensivt skal vi nok komme til chancer.

​Nu skal vi jo lige vinde over Chelsea først, bliver nok hårdere end vi alle regner med. Vi er et hold i forfald, bliver dejligt med noget fornyelse af primadonnaerne.

1 uge 3 dage siden #9656 af Estadio Santiago Bernabéu

asp3200 post=136950 skrev: Nu skal vi jo lige vinde over Chelsea først

Eller spille 2-2 eller 3-3.
Eller 1-1 og vinde i forlænget.
Eller 1-1 og spille 0-0 i forlænget og score flest mål på straffespark.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 uge 3 dage siden #9657 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Om Vores Rivaler IX

Dybbøl post=136947 skrev: Virkelig en spændende forsvarsspiller ham Ruben Dias fra City. Han er der selvfølgelig ikke endnu, men jeg synes han har noget af den der “chef/general” attitude over sit forsvarsspil som gode gamle Cannevaro havde. Spændende spiller. 

​Især taget i betragtning hvor ung han er.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

1 uge 3 dage siden #9658 af Estadio Santiago Bernabéu
Er der andre end mig, der syntes det var tåkrummende (cringe) at høre på Mahrez fortælle journalisten hvordan man skal spille, når man står i en Champions League semifinale?

Han har aldrig prøvet det før.​

City har været i en semifinale én gang tidligere i deres historie men dengang spillede Riyad i Leicester.

1 uge 2 dage siden #9659 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX

asp3200 post=136950 skrev:

Ramos4 post=136949 skrev: PSG var ikke det store i dag uden Mbappe. Icardi var en hån og Neymar ville det hele selv. Måske med rette.

​Nu skal vi jo lige vinde over Chelsea først, bliver nok hårdere end vi alle regner med. Vi er et hold i forfald, bliver dejligt med noget fornyelse af primadonnaerne.

​Chelsea bliver sværere end City tror jeg.

Jeg forstår ikke det med primadonnaerne. Der er da masser af de gamle der stadig leverer. Det er vel kun Marcelo og Isco der er faldet af på den.

Det er mere de unge der ikke er slået igennem. Vini, Rodry, Asensio, Jovic. Og så Hazard.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 uge 2 dage siden #9660 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Nøj Chelsea har virkelig overrasket mig de seneste uger, at de kan ligge til at ryge i chl finalen med en tysk angriber der ikke kan score og et middelmådigt hold set over hele linjen. Så har tuckel formået at skabe et stærkt kollektiv

Jeg forventer en hård kamp men noget i mig ser os som vinder når dommeren fløjter kampen af.

Det blir igen en taktisk affære og hvis man finder en vinder efter 90min, så er det pga marginaler eller personlige fejl.

Vores erfaring bør have noget at sige.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.