Om Vores Rivaler IX
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
bare rolig den er hjemme. Vi har Hazard der nok endelig vil vise sit værd og afgøre det hele for os de sidste 4 kampe.elle44 post=137337 skrev: Det ville være en sensation hvis vi vinder de resterende 4 kampe
- Madrid1998
- Platin bruger
-
Uafgjort i dag mellem Atlético og Barca er nok det bedste der kunne ske, det skal udnyttes. Vi kan nemlig afgøre det selv nu, og samtidig så er Barca næsten færdige. De er 2 point bag Atlético, som har Sociedad hjemme, Osasuna hjemme og Valladolid ude. Jeg er ret sikker på Atlético slår Osasuna og Valladolid, og som minimum får 1 point hjemme mod Sociedad, og det faktisk skrækscenariet for dem imo, så de får 7-9 point. Hvis Barca vinder alle sine kampe, vil de derved maks ende à point med Atlético som er bedst indbyrdes.
Så mesterskabet ender heldigvis i Madrid, for mig at se er det som en sejr (hvis vi vinder) og uafgjort (hvis Atlético). Det måske en lidt vattet mentalitet, og vi skal jo selvfølgelig gå efter det, men jeg kan virkelig ikke overleve en ligatitel til Barca efter sådan en sæson, så springer jeg squ ud foran en meget stor lastbil.
Vi har ingen kvalitet offensivt udover Benzema. Det ligner at Marcelo skal i spil.
Det vil være et mindre mirakel hvis vi vinder alle fire.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018
Edit: Never mind - Christensen har lige foræret City et mål :D
Kom. Nu.
Så du os mod Chelsea - en kamp om at komme i en CL Finale - vi spillede som en pose kartofler. Intet kan motivere vores hold. Vi vinder og taber på kvalitet alene - ikke motivation.Fondo_Sur post=137348 skrev: Hvis dagens resultat ikke motiverer spillerne forud for de resterende kampe, er der ikke noget, der kan.
Kom. Nu.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Real Madrid har stort set det samme hold som sidste år, hvor mesterskabet blev kørt hjem med 10 sejre i træk (eller ligende). Jeg tænker at der kan justeres lidt med henblik på de sidste kampe. Det kan godt lade sig gøre, men det kræver at holdet tager sig sammen. Og ikke mindst Zidane, der skal gå væk fra at bruge Vini som wingback og stedet spiller med det, der hele tiden har virket for dette hold. En kontrolleret 4-3-3 med Hazard på bænken.Kiwes post=137349 skrev:
Så du os mod Chelsea - en kamp om at komme i en CL Finale - vi spillede som en pose kartofler. Intet kan motivere vores hold. Vi vinder og taber på kvalitet alene - ikke motivation.Fondo_Sur post=137348 skrev: Hvis dagens resultat ikke motiverer spillerne forud for de resterende kampe, er der ikke noget, der kan.
Kom. Nu.