Om Vores Rivaler IX

1 år 1 uge siden #9673 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Om Vores Rivaler IX
​Ja vi skal spille imod nr 4 i morgen, og så det imod nr 8 og nr 9 på udebane, og så slutter vi af imod nr 6 på hjemmebane.... med sådan vi spiller er det svært ikke at se et eneste pointtab blandt de kampe :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 1 uge siden #9674 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om Vores Rivaler IX
​Så er der sæt og matchbold til Real Madrid :D 

1 år 1 uge siden #9675 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Om Vores Rivaler IX
Det ville være en sensation hvis vi vinder de resterende 4 kampe
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

1 år 1 uge siden #9676 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Jeg tilslutter mig også skeptikerne - vi vinder ikke de resterende 4. Faktisk tror jeg vi smider point allerede i morgen. Vores forsvar til kampen er jo decideret elendigt. Jeg hader vores 3-5-2, men jeg tror sku ærligt at jeg vil smide Casemiro ned til Militao og Nacho og så spille med 3 nede bagi, så kan Valverde eller Blanco spille centralt.
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved Kiwes.

1 år 1 uge siden #9677 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX

elle44 post=137337 skrev: Det ville være en sensation hvis vi vinder de resterende 4 kampe

​bare rolig den er hjemme. Vi har Hazard der nok endelig vil vise sit værd og afgøre det hele for os de sidste 4 kampe.
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved mohbar.

1 år 1 uge siden #9678 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg tror på sejr i morgen. Sevilla har været gode i år, men synes vi har et godt tag på dem. Vi er røget ud af chl, og har tabt en masse dumme point. Der er ingen vej tilbage, der hare bare at kæmpes, og vises der vilje i morgen, så vinder vi også. Jeg tror Hazard kommer til at spille en stor kamp. Defensiven er svækket ja, men Sevilla har altså scoret 49 mål, 9 færre end os, hvor der er konsensus herinde om vores angreb er pænt sagt, lort. Det er derfor vores offensiv alene man skal bekymre sig om.

Uafgjort i dag mellem Atlético og Barca er nok det bedste der kunne ske, det skal udnyttes. Vi kan nemlig afgøre det selv nu, og samtidig så er Barca næsten færdige. De er 2 point bag Atlético, som har Sociedad hjemme, Osasuna hjemme og Valladolid ude. Jeg er ret sikker på Atlético slår Osasuna og Valladolid, og som minimum får 1 point hjemme mod Sociedad, og det faktisk skrækscenariet for dem imo, så de får 7-9 point. Hvis Barca vinder alle sine kampe, vil de derved maks ende à point med Atlético som er bedst indbyrdes.

Så mesterskabet ender heldigvis i Madrid, for mig at se er det som en sejr (hvis vi vinder) og uafgjort (hvis Atlético). Det måske en lidt vattet mentalitet, og vi skal jo selvfølgelig gå efter det, men jeg kan virkelig ikke overleve en ligatitel til Barca efter sådan en sæson, så springer jeg squ ud foran en meget stor lastbil.

1 år 1 uge siden #9679 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Granada og Bilbao ude bliver dæleme ikke nemt.

Vi har ingen kvalitet offensivt udover Benzema. Det ligner at Marcelo skal i spil.

Det vil være et mindre mirakel hvis vi vinder alle fire.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018

1 år 1 uge siden #9680 af Kiwes
Chelsea slår også City idag. De spiller bare godt. 

​Edit: Never mind - Christensen har lige foræret City et mål :D
Sidste redigering: 1 år 1 uge siden ved Kiwes.

1 år 1 uge siden #9681 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Hvis dagens resultat ikke motiverer spillerne forud for de resterende kampe, er der ikke noget, der kan.

Kom. Nu.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 1 uge siden #9682 af Kiwes

Fondo_Sur post=137348 skrev: Hvis dagens resultat ikke motiverer spillerne forud for de resterende kampe, er der ikke noget, der kan.

Kom. Nu.

​Så du os mod Chelsea - en kamp om at komme i en CL Finale - vi spillede som en pose kartofler. Intet kan motivere vores hold. Vi vinder og taber på kvalitet alene - ikke motivation.

1 år 1 uge siden #9683 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Om Vores Rivaler IX
ha ha ha, ja det var godt nok underligt at heppe hver gang der kom en dårlig aflevering, og heppe på Barca... Underligt :)

1 år 1 uge siden #9684 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX

Kiwes post=137349 skrev:

Fondo_Sur post=137348 skrev: Hvis dagens resultat ikke motiverer spillerne forud for de resterende kampe, er der ikke noget, der kan.

Kom. Nu.

​Så du os mod Chelsea - en kamp om at komme i en CL Finale - vi spillede som en pose kartofler. Intet kan motivere vores hold. Vi vinder og taber på kvalitet alene - ikke motivation.

​Real Madrid har stort set det samme hold som sidste år, hvor mesterskabet blev kørt hjem med 10 sejre i træk (eller ligende). Jeg tænker at der kan justeres lidt med henblik på de sidste kampe. Det kan godt lade sig gøre, men det kræver at holdet tager sig sammen. Og ikke mindst Zidane, der skal gå væk fra at bruge Vini som wingback og stedet spiller med det, der hele tiden har virket for dette hold. En kontrolleret 4-3-3 med Hazard på bænken. 

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.