Om Vores Rivaler IX
Men det er så åååh innovativt.Ramos4 post=138378 skrev:
At spille uden 9'er og uden 6'er er ikke genialt, det er bare fjollet.Elto92 post=138375 skrev: Jeg ønsker city tager den. Har fået et had til Chelsea og tuchel efter vores exit men også fordi jeg har set lidt af deres kampe siden, og de spiller lidt smarte hehe
I virkeligheden siger ingen af holdene mig noget.
Det var nu meget rart at vi ikke røg i finalen. Kæft jeg ville ikke kunne holde ud at se vores tamme spillere mod de her drenge fra city
Edit: jo! Og så kan jeg simpelthen ikke fordrage a.christensens Stonehenge agtige ansigts udtryk...
Ret skal være ret, man må indrømme at han har været rigtig god. Det er bare virkeligt fedt, når Guardiolas umiddelbart mærkelige idéer falder til jorden. At han ikke har “opfundet den dybe tallerken”, men at han skal skaber resultater på nogle andre parametre, han som træner skaber såsom intensitet, holdånd og hurtigt spil. Fejlen ligger i, at han fortaber i halv narcissistiske taktiske oplæg. Spil dog med en 6’er og en 9’er - eller bliv ved med at tabe mod en god modstander, der udnytter simple svagheder.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Sandhed: Spanien vandt EM med Del Bosque som træner ved at spille Tiqui Taca
Myte: Guardiola opfandt den falske nier.
Sandhed: Raul spillede falsk nier hele sin karriere
Myte: Guardiola opfandt at en wingback kunne være en ekstra angriber
Sandhed: Marcelo har gjort det i 10 år.
Guardiola til at sælge sig selv som et geni. Han er dog ikke særlig original når det kommer til stykket
- 9eren
- Gæst
-
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
De her trænerfyringer og trænerskift er ved at gå liiidt over gevind.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
forhåbentlig bliver det Tottenham og ikke Real han så skifter til. Synes han på ingen måde har de meritter der skal til for at komme til Real (titler og hårdhed ift oprydning i truppen)Ramos4 post=138415 skrev: Det er da helt gak hvis Poch ryger til Tottenham igen. Men okay Allegri er også tilbage i Juve.
De her trænerfyringer og trænerskift er ved at gå liiidt over gevind.
Ellers tak. Jeg håber vi får en træner der tør at sætte hænderne ned i lortet og sige " SÅ VENNER! nu prøver vi at lave det hele ud af laks....
Bare et eller andet SKAL der ske
Så Conte? :)Elto92 post=138422 skrev: Poch er en Zidane light. Han er den søde onkel....
Ellers tak. Jeg håber vi får en træner der tør at sætte hænderne ned i lortet og sige " SÅ VENNER! nu prøver vi at lave det hele ud af laks....
Bare et eller andet SKAL der ske
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Ja tak til Conte.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Guardiola spillede Ludo.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Pochettinos resultater mod klubber som manager viser at han har det svært mod de store klubber.
Pochettino har kun vunder 2 cups med PSG som var bygget af Tuchel.
Hvad er det som gør at han er så spændende...?
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Guardiola vil gerne være et geni, men det var han så ikke....