Om Vores Rivaler IX

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9793 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Om Vores Rivaler IX
Jeg er lige lidt barnlig

Frrrryyyyyyyyyyd Guardiola!

Verdens bedste træner mig et hvis sted

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 1 måned siden #9794 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
Av den må gøre ondt på Guardiola den her. Ikke nok med at han ikke får masseret sit ego af samtlige fodboldeksperter nu, men han er simpelthen også blevet taktisk udspillet af Tuchel. 

Og fedt at se en dansker vinde CL synes jeg, AC har spillet fantastisk efter Tuchel kom til. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, ElMadrid, Fondo_Sur, JesperThomsen

5 år 1 måned siden #9795 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX
​Pep er en idiot. De spillede 1000x bedre med Fernandinho og Jesus på banen.

5 år 1 måned siden #9796 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Pepxit

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

5 år 1 måned siden #9797 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om Vores Rivaler IX
​Er jeg den første der tipper Zidane til City :D

5 år 1 måned siden #9798 af Ramos4

Kiwes post=138390 skrev: ​Pep er en idiot. De spillede 1000x bedre med Fernandinho og Jesus på banen.

Jeg ved ikke hvorfor han tror at han skal stille et hold kun med centrale midtbanespillere. Ingen 6'er, ingen 9'er. Backerne skal fandme også lave underlaps og trække ind i banen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9799 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX
​Hold kæft jeg elsker at overvære Guardiola i de her kampe :D 

Hvorfor fanden låser man Gundogan i sådan en rolle når han har været fuldkommen vanvittig omkring feltet? Der var absolut ingen balance på det hold, og Chelsea pissede igennem hele første halvleg. Det er der sgu ikke meget masterclass over. Tuchel tror på konceptet og har på rekordtid med 2 kampe hver uge skabt et virkelig godt Chelsea-hold. Det er imponerende.

5 år 1 måned siden #9800 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=138393 skrev:

Kiwes post=138390 skrev: ​Pep er en idiot. De spillede 1000x bedre med Fernandinho og Jesus på banen.

Jeg ved ikke hvorfor han tror at han skal stille et hold kun med centrale midtbanespillere. Ingen 6'er, ingen 9'er. Backerne skal fandme også lave underlaps og trække ind i banen.

​Giver ingen mening. Hans valg af hold var lige så dårlig som Zidanes.

5 år 1 måned siden #9801 af Ramos4
Tænk hvis Chelsea fik Werner ud og en angriber ind, der kan score mål. Damn, dem gad jeg ikke møde alt for tit :O

5 år 1 måned siden #9802 af PMO
Besvaret af PMO på emne Om Vores Rivaler IX

Ramos4 post=138396 skrev: Tænk hvis Chelsea fik Werner ud og en angriber ind, der kan score mål. Damn, dem gad jeg ikke møde alt for tit :O

Mon ikke Werner bliver skarpere næste sæson. Han er stadig den Chelsea spiller, som har været involveret i flest mål - plus han giver meget til holdet. 

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #9803 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om Vores Rivaler IX

PMO post=138397 skrev:

Ramos4 post=138396 skrev: Tænk hvis Chelsea fik Werner ud og en angriber ind, der kan score mål. Damn, dem gad jeg ikke møde alt for tit :O

Mon ikke Werner bliver skarpere næste sæson. Han er stadig den Chelsea spiller, som har været involveret i flest mål - plus han giver meget til holdet. 

​Han laver et voldsomt intelligent løb ved målet. Han løber ikke engang dybt, men flyver bare ud bredt i så høj fart at Citys sidste CB bliver lokket med derud og så er der motorvej. Plus det selvfølgelig er sløjt dækket. 

Jeg er helt enig med dig. Werner var fuldkommen sindssyg foran målet i Leipzig og bombede løs. Jeg tror det er et spørgsmål om selvtillid før han begynder at sætte dem ind. Han kommer jo frem til virkelig meget og ofte de rigtige steder i forhold til at komme til afslutninger. Når selvtilliden er der, så tror jeg at han rammer bolden ordentligt og stoler på sin timing med hensyn til de offsides han løber i. Ham skal de nok få glæde af. 

5 år 1 måned siden #9804 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om Vores Rivaler IX
Havertz, Werner, Ziyech, Mount (forrige sæson), Chilwell, Thiago Silva, Edouard Mendy...

Ja, det kan betale sig at få nye spillere ind.

Er glad for at Chelsea vandt. For ville have det lidt svært, hvis et hold, der overstrålede Real Madrid fuldkomment, skulle tabe finalen.

Leveret af Kunena Forum