Sjov og spas-tråden II
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Nu gør jeg mig slet ikke i FIFA, men det er mig en gåde hvordan en spiller som Varane altid bliver undervurderet i spil, eller er det bare os Real fans som synes han er meget bedre end andre? Jeg husker også i de tidligere versioner i FM, hvor specielt hans fart og acceleration var helt latterlig.
I tidligere FIFA-spil har hans fart været fornærmende ringe. Når man ved, at Varane tidligere har løbet Aubameyang op uden de store problemer, og at gaboneseren nærmest konsekvent er én af de hurtigste spillere i spillet, så har den "rating", som FIFA har givet Varane godt nok været ringe. I min optik er han én af verdens hurtigste spillere og ikke mindst verdens hurtigste forsvarsspiller. Så jo, jeg er enig i, at de ikke har været helt fair overfor ham.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Det er, og vil altid være, et lorte spil ift. PES!
Real Madrid skrev: Nogle af Real-spillernes rating i FIFA 19 (minimum 85 i rating):
Courtois – 90
Navas – 87
Ramos – 91
Marcelo – 88
Varane – 86
Modric – 91
Kroos – 90
Casemiro – 88
Isco – 89
Bale – 88
Asensio – 85
Tyder på, at Benzema (av) og Carvajal får 84 i stats. Ellers er det nu stadig et slagkraftigt hold i FIFA, omend en Ronaldo med 94 i rating – omskolet fra venstre wing (LW) til frontangriber (ST) – ville have pyntet gevaldigt! ;-)
Den største joke er vidst at Isco seriøst bliver er rated som en 89'er.
Han er en solid 84-85, på en god dag (som er sjældent) rammer han lige en 87.
At varane ikke er rated højere er ligeså en kæmpe joke. Og hans pace er også yderst fejlvurderet og har været dette igennem mange FIFA spil.
Rart at se modric bliver værtsat med en rating på 90+
Carvajal er vel egentlig fair nok, han sidste sæson var godt nok sløj, så han fortjener vel næsten kun 84 fordi at man ved at han har en højt niveau. 17/18 var dårlig, men i 16/16 var han jo verdens bedste HB.
Navas 87 og Ramos 91 er lidt højt imo, men det er ikke decideret helt væk. Ville selv rate 85 og 89 på de to.
Resten er vel helt fint, måske lidt højt til Casemiro, 86-87 havde været fair
Raúl Madrid skrev: At i tager disse Fifa ratings seriøst, er mig en gåde.
Det er, og vil altid være, et lorte spil ift. PES!
What? Nu købte jeg det nye PES 19 for nyligt da det kun kostede 99kr pga. noget release tilbud i Elgiganten. Men hold da kæft det var også 99kr for meget. Jeg har da sjældent spillet et spil med så ringe en kvalitet. Ikke nok med at det er helt vildt rodet og besværligt at begærde sig rundt i. Så har de ikke retighederne til nogen klubber spillere eller noget som helst (overdrivelse). Vores egen klub hedder bl.az. slet ikke Real madrid i spillet.
PES er virkelig ikke noget værd imo.
Jeg er her stadig XOXO
- Madridistao
- Junior bruger
-
Af features de har nakket er bl.a.:
Den der sekskant med overall stats om en spiller.
Fejring af offside scoringer
Gult kryds der hvor bolden skal til at lande
Hurtige indkast og frispark (uden alverdens animationer inden)
Og en masse i gameplayet (balance påkrævet for præcision i afleveringer/skud)
etc.
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Madridistao skrev: Det er desværre ikke meget værd længere.. Skruer vi 10-15 år tilbage var PES klart overlegent. Så kom EA Sports og snuppede alle deres spiludviklere og med et kopierede de alle de seje features fra PES og blev egentlig allerede fra 2009 et bedre spil.
Af features de har nakket er bl.a.:
Den der sekskant med overall stats om en spiller.
Fejring af offside scoringer
Gult kryds der hvor bolden skal til at lande
Hurtige indkast og frispark (uden alverdens animationer inden)
Og en masse i gameplayet (balance påkrævet for præcision i afleveringer/skud)
etc.
Helt enig! Nu spiller jeg ikke selv så meget som før, men i start 00'erne, var Fifa jo milevidt fra PES, som KLART var det bedste spil. Fifa blev dog bedre med årene.
Iøvrigt får PES alle rettigheder i 2019, så det kan jo være at salgstallet stiger fra nu af.
What...Doc.juego skrev: d højere er ligeså en kæmpe joke. Og hans pace er også yderst fejlvurderet og har været dette igennem mange FIFA sRart at se modric bliver værtsat med en rating på 90+
Carvajal er vel egentlig fair nok, han sidste sæson var godt nok sløj, så han fortjener vel næsten kun 84 fordi at man ved at han har en højt niveau. 17/18 var dårlig, men i 16/16 var han jo verdens bedste HB.
Navas 87 og Ramos 91 er lidt højt imo, men det er ikke decideret helt væk. Ville selv rate 85 og 89 på de to.
JesperA skrev:
What...Doc.juego skrev: d højere er ligeså en kæmpe joke. Og hans pace er også yderst fejlvurderet og har været dette igennem mange FIFA sRart at se modric bliver værtsat med en rating på 90+
Du må meget gerne uddybe hvorfor du synes de 2 ikke passer
Ramos er virkelig dygtig, og 89 er en meget høj rating, men han mangler pace, og tager nogle gange dumme beslutninger og mister til tider hovedet, derfor mener jeg ikke at han er verdens aller bedste CB omend klart oppe i top 5, og synes ikke han er en bedre forsvarsspiller end modric er midtbane spiller. Samtidig at reals defensiv ikke har været blandt top 10 sidste sæson.
Navas: har mange drops, dårlig til at placere sig, dårlig med fødderne ( er dog blevet bedre)hans reflekser er sindssyge, men men "håndtering" er ringe (giver mange returbolde, holder dem ikke, kommer ikke voldsomt godt ud til indlæg).
Samtidig er hans kommunikation med forsvaret virkelig ringe, og det er tit tydeligt at der ikke er tillid og konsensus om hvem der gør hvad i forsvaret, hvor vores CB eller backs tit hellere losser den af helvede til eller ud til hjørne end at lade navas tage den.
Derfor synes jeg ikke 85 er helt ved siden af, 87 skal disse parametre være meget bedre.
Men jeg vil gerne høre hvorfor du/andre er uenige
- Brylle
- Gæst
-
Tror det er vigtigt at huske på at spillernes rating er et samlet resultat af de stats som de er tildelt i diverse færdigheder. Da spillerne generelt styres af dig, mig eller en tredje, er der ikke ret mange mentale stats med som skal trække Ramos ned i overall rating. Så jeg ville ikke lægge meget virkelighed i det.Doc.juego skrev:
JesperA skrev:
Du må meget gerne uddybe hvorfor du synes de 2 ikke passer
Ramos er virkelig dygtig, og 89 er en meget høj rating, men han mangler pace, og tager nogle gange dumme beslutninger og mister til tider hovedet, derfor mener jeg ikke at han er verdens aller bedste CB omend klart oppe i top 5, og synes ikke han er en bedre forsvarsspiller end modric er midtbane spiller. Samtidig at reals defensiv ikke har været blandt top 10 sidste sæson.
Navas: har mange drops, dårlig til at placere sig, dårlig med fødderne ( er dog blevet bedre)hans reflekser er sindssyge, men men "håndtering" er ringe (giver mange returbolde, holder dem ikke, kommer ikke voldsomt godt ud til indlæg).
Samtidig er hans kommunikation med forsvaret virkelig ringe, og det er tit tydeligt at der ikke er tillid og konsensus om hvem der gør hvad i forsvaret, hvor vores CB eller backs tit hellere losser den af helvede til eller ud til hjørne end at lade navas tage den.
Derfor synes jeg ikke 85 er helt ved siden af, 87 skal disse parametre være meget bedre.
Men jeg vil gerne høre hvorfor du/andre er uenige
Ramos er fantastisk på låget, meget stærk, hopper godt, tacklingerne sidder knivskarpt og så må hans interceptions også ligge godt. FIFA-mæssigt er alt andet end højden perfekt.