Sjov og spas-tråden II

5 år 3 måneder siden #2581 af Madridnation.
Besvaret af Madridnation. på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev:

nono skrev: Ingen bør snydes for denne kælne video af vores allesammen Marcelo.

www.facebook.com/PROFUTBOLISTA/videos/310281923095895/

Jeg vil begræde den dag han stopper i klubben.


Hvis Rodrygo eller Vinicius jr. ender med at udvikle samme teknik og frækhed i sit spil som Marcelo, så vil jeg sige at vi er godt stillet.

Man skulle ikke have troet det da der stod 2007 på kalenderen, men Marcelo er vel blevet en større legende i klubben end selveste Roberto Carlos. Han er det i min verden i hvert fald.


Hvilke overvejelser ligger der bagi at du mener at R.Carlos er blevet overgået af Marcelo?
Statistikkerne taler vidst stadig i Carlos' favør

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2582 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2583 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

Kratmus skrev: Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.


Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2584 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev:

Kratmus skrev: Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.


Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)


Lidt tal på begge legender:

Marcelo: 464 kampe: 36 mål og 85 assist = 121 mål (0.26 mål eller assist pr. kamp)
Roberto Carlos: 527 kampe: 69 mål og 76 assist = 145 mål (0.28 mål eller assist pr kamp)

Marcelo: 21 titler i Real Marid fordelt på 13. sæsoner
Roberto Carlois: 17 titler i Real Madrid fordelt på 11 sæsoner

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2585 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Kratmus skrev: Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.


Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)


Lidt tal på begge legender:

Marcelo: 464 kampe: 36 mål og 85 assist = 121 mål (0.26 mål eller assist pr. kamp)
Roberto Carlos: 527 kampe: 69 mål og 76 assist = 145 mål (0.28 mål eller assist pr kamp)

Marcelo: 21 titler i Real Marid fordelt på 13. sæsoner
Roberto Carlois: 17 titler i Real Madrid fordelt på 11 sæsoner


Vanvittige tal for begge spillere. I stedet for at debattere om hvem der er den største legende af de to, så lad os alle blive enige om, at de begge er kæmpe legender, og har beriget os i 22 år nu.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, BBB, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #2586 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

Dios skrev:

Real Madrid skrev:

Dios skrev:

Kratmus skrev: Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.


Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)


Lidt tal på begge legender:

Marcelo: 464 kampe: 36 mål og 85 assist = 121 mål (0.26 mål eller assist pr. kamp)
Roberto Carlos: 527 kampe: 69 mål og 76 assist = 145 mål (0.28 mål eller assist pr kamp)

Marcelo: 21 titler i Real Marid fordelt på 13. sæsoner
Roberto Carlois: 17 titler i Real Madrid fordelt på 11 sæsoner


Vanvittige tal for begge spillere. I stedet for at debattere om hvem der er den største legende af de to, så lad os alle blive enige om, at de begge er kæmpe legender, og har beriget os i 22 år nu.


Hvis den ene kunne spille højre back, så ville vi starte hver kamp med +0,54 mål. Pga. fucking backs... Der er kæmpe forskel på spillestilen, men jeg elsker dem begge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2587 af -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2588 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sjov og spas-tråden II

-#7- skrev: Busquets hiver et gammelt trick ud af ærmet.


Dejligt at blive mindet om, hvorfor man hader Barcelona så usandsynligt meget. Tak! :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2589 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sjov og spas-tråden II
Øv kan ikke se det

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2590 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sjov og spas-tråden II

Kimbo skrev: Øv kan ikke se det



No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2591 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sjov og spas-tråden II
Super klamt og virker rimelig godt indøvet. Det er vel kun noget der øves omkring førsteholdet og ikke hos talenterne som de jo alligevel ikke gør brug af.. Me que en cl... Bollywood!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #2592 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sjov og spas-tråden II
Hvad er det Busquets gør forkert?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce