Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Sjov og spas-tråden II

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 5 dage siden #2581

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
True... det kunne have været Isco og Asensio der tog over som kulturbærer men som de præsterer for tiden kan de jo ikke engang komme på holdet. Jeg kan rigtig godt lide Carvajal men det ikke det samme som Marcelo og Ramos, det kan vi godt blive enige om
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 5 dage siden #2582

-#7- skrev:
nono skrev:
Ingen bør snydes for denne kælne video af vores allesammen Marcelo.

www.facebook.com/PROFUTBOLISTA/videos/310281923095895/

Jeg vil begræde den dag han stopper i klubben.

Hvis Rodrygo eller Vinicius jr. ender med at udvikle samme teknik og frækhed i sit spil som Marcelo, så vil jeg sige at vi er godt stillet.

Man skulle ikke have troet det da der stod 2007 på kalenderen, men Marcelo er vel blevet en større legende i klubben end selveste Roberto Carlos. Han er det i min verden i hvert fald.

Hvilke overvejelser ligger der bagi at du mener at R.Carlos er blevet overgået af Marcelo?
Statistikkerne taler vidst stadig i Carlos' favør
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 5 dage siden #2583

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Internetkriger
Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 5 dage siden #2584

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Kratmus skrev:
Jeg er enig i, at Marcello er en tand bedre end Roberto Carlos. Mine begrundelser ligger i, at jeg har set begge spillere i TV gennem mange år.

Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kratmus

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 5 dage siden #2585

Dios skrev:
Kratmus skrev:

Im so sorry, men nu har jeg desværre set det for mange gange hos dig :D MarceLo staves kun med et L :) Ellers enig :)

Lidt tal på begge legender:

Marcelo: 464 kampe: 36 mål og 85 assist = 121 mål (0.26 mål eller assist pr. kamp)
Roberto Carlos: 527 kampe: 69 mål og 76 assist = 145 mål (0.28 mål eller assist pr kamp)

Marcelo: 21 titler i Real Marid fordelt på 13. sæsoner
Roberto Carlois: 17 titler i Real Madrid fordelt på 11 sæsoner
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Real HWL, Kimbo

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 4 dage siden #2586

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Kratmus skrev:

Marcelo: 464 kampe: 36 mål og 85 assist = 121 mål (0.26 mål eller assist pr. kamp)
Roberto Carlos: 527 kampe: 69 mål og 76 assist = 145 mål (0.28 mål eller assist pr kamp)

Vanvittige tal for begge spillere. I stedet for at debattere om hvem der er den største legende af de to, så lad os alle blive enige om, at de begge er kæmpe legender, og har beriget os i 22 år nu.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Real Madrid, Real HWL, BBB, Kimbo

Sjov og spas-tråden II 7 måneder 4 dage siden #2587

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Real Madrid skrev:
Dios skrev:
Kratmus skrev:

Vanvittige tal for begge spillere. I stedet for at debattere om hvem der er den største legende af de to, så lad os alle blive enige om, at de begge er kæmpe legender, og har beriget os i 22 år nu.

Hvis den ene kunne spille højre back, så ville vi starte hver kamp med +0,54 mål. Pga. fucking backs... Der er kæmpe forskel på spillestilen, men jeg elsker dem begge.

Sjov og spas-tråden II 6 måneder 6 dage siden #2588

• -#7-
  • -#7-'s profilbillede
  • Platin bruger
"Once, when I was duck hunting with Bear Bryant, he shot at one, yet it kept flying. 'John,' he said, 'there flies a dead duck.' Now, that's confidence." - John McKay

Sjov og spas-tråden II 6 måneder 5 dage siden #2589

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
-#7- skrev:
Dejligt at blive mindet om, hvorfor man hader Barcelona så usandsynligt meget. Tak! :-)

Sjov og spas-tråden II 6 måneder 5 dage siden #2590

• Kimbo
  • Kimbo's profilbillede
  • Platin bruger
Øv kan ikke se det

Sjov og spas-tråden II 6 måneder 5 dage siden #2591

Kimbo skrev:
Øv kan ikke se det

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Sjov og spas-tråden II 6 måneder 5 dage siden #2592

• mohbar
  • mohbar's profilbillede
  • Platin bruger
Super klamt og virker rimelig godt indøvet. Det er vel kun noget der øves omkring førsteholdet og ikke hos talenterne som de jo alligevel ikke gør brug af.. Me que en cl... Bollywood!
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.