Sjov og spas-tråden II
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Hvad er det Busquets gør forkert?
Der er et andet klip, hvor kameravinklen er fra modsatte ende, og der ser man at ter Stegen bliver ramt (lidt), men at der ikke rigtig sker noget med Busquets. Ingen af dem burde dog falde ned på den måde.
BBB skrev:
Der er et andet klip, hvor kameravinklen er fra modsatte ende, og der ser man at ter Stegen bliver ramt (lidt), men at der ikke rigtig sker noget med Busquets. Ingen af dem burde dog falde ned på den måde.
Det er også den vinkel, jeg så det fra første gang og det ser bare dumt ud.
Daniel skrev:
BBB skrev:
Det er også den vinkel, jeg så det fra første gang og det ser bare dumt ud.
Nej, Chillessen (barce målmanden) træder på den anden spillers højre hæl.
Det virker ret indøvet.
The Champions: Season 1 in Full
-#7- skrev: Real Madrid 2018-2019
Hold kæft den er sjov :D
-#7- skrev: Bale kan tydeligvis godt snakke spansk....
Han bliver godt nok udstillet for tiden.
BBB skrev:
-#7- skrev: Bale kan tydeligvis godt snakke spansk....
Han bliver godt nok udstillet for tiden.
Selvfølgelig ligger man, som man selv har redt, men jeg har svært ved at sætte mig ind i, hvorfor den spanske presses agenda er at udstille ham frem mod det uundgåelige exit i sommerens transfervindue.
Jeg kommer til huske Bale for hans mange flotte mål og store finaler, ikke for hans manglende spanskkundskaber, og føler, at spansk presse også burde fokusere på det første for at give ham en nogenlunde værdig afsked.
Men som jeg indledte, så er det nok hans egen skyld.
Wesley Schneider indstiller karrieren og TO UGER efter ser han sådan her ud! Vanvittigt forfald. Man skulle tro han havde spist Ronaldo Nazario!
nono skrev:
Wesley Schneider indstiller karrieren og TO UGER efter ser han sådan her ud! Vanvittigt forfald. Man skulle tro han havde spist Ronaldo Nazario!
Nu har jeg slet ikke fulgt med i hans karriere i Qatar, så jeg ved ikke om han har set sådan ud længe. Men har han det, er det sgu cool nok at score 15 mål i 22 kampe for dem, med sådan en dunk :D