Sæsonen 2016/17

9 år 10 måneder siden #157 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev: Der er stadig for mange skader, og vores inkompetente lægestab har altså ikke forbedret sig. Et spark som det Casemiro fik i går, burde aldrig være gået hen og blevet til en skade.
Det samme med Bales tackling i CL.
.

Lige det her mener du ikke? Spilleren, der sparkede ham i læggen fløj jo en meter op i luften - så kraftigt var sparket. Casemiros ben var jo som at sparke ind i en californisk Redwood fyr.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Dios, Mathiaska, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 10 måneder siden #158 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17
Pelle Skrev:

Et spark som det Casemiro fik i går, burde aldrig være gået hen og blevet til en skade.

Jeg vil gerne gå med til at give lægestaben lidt af skylden hvis der konstant opstår muskelskader, men man kan da ikke i ramme alvor mene at lægestaben er skyld i Casemiros skade? Det er jo uundgåeligt ikke at få en skade i situationen.

EDIT; Chamartin kom mig i forkøbet.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, Chamartin

9 år 10 måneder siden #159 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

Chamartin skrev:

Pelle skrev: Der er stadig for mange skader, og vores inkompetente lægestab har altså ikke forbedret sig. Et spark som det Casemiro fik i går, burde aldrig være gået hen og blevet til en skade.
.

Lige det her mener du ikke? Spilleren, der sparkede ham i læggen fløj jo en meter op i luften - så kraftigt var sparket. Casemiros ben var jo som at sparke ind i en californisk Redwood fyr.

Hehe :-) Det er måske en smule overdrevet, og jeg da sagtens se, at der var kraft i det spark. Men jeg mener nu stadig, at en Casemiro i 100% fysisk form burde have undgået at blive skadet af det spark.

Det tager dog ikke rigtig noget fra resten af min pointe om, at truppen ser virkelig formsvage ud. Jeg synes, de virker tunge, langesomme, uden motivation og frem for alt dovne. En spiller som Asensio, som skal bevise sig selv, står og kigger på en forsvarsspiller dribler forbi ham. Det genpres, som Zidane fik mestret i sidste sæson, er virkelig forduftet. Det er små enkeltmands-aktioner, men det bliver jo bare aldrig rigtig godt.

Hvis man er af den overbevisning, at sålænge man vinder, så bør man være glad - fair nok! Det er bare ikke sådan, jeg anskuer det. For med det nuværende niveau, så vinder vi absolut intet.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 10 måneder siden #160 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Chamartin skrev:

.

Hehe :-) Det er måske en smule overdrevet, og jeg da sagtens se, at der var kraft i det spark. Men jeg mener nu stadig, at en Casemiro i 100% fysisk form burde have undgået at blive skadet af det spark.

Det tager dog ikke rigtig noget fra resten af min pointe om, at truppen ser virkelig formsvage ud. Jeg synes, de virker tunge, langesomme, uden motivation og frem for alt dovne. En spiller som Asensio, som skal bevise sig selv, står og kigger på en forsvarsspiller dribler forbi ham. Det genpres, som Zidane fik mestret i sidste sæson, er virkelig forduftet. Det er små enkeltmands-aktioner, men det bliver jo bare aldrig rigtig godt.

Hvis man er af den overbevisning, at sålænge man vinder, så bør man være glad - fair nok! Det er bare ikke sådan, jeg anskuer det. For med det nuværende niveau, så vinder vi absolut intet.

Hvis vi spiller sådan her fra nu til maj måned næste år, så bliver det svært at løfte trofæer. Enig.

Men vi er altså kun i den spæde start, hvor holdet ændres fra kamp til kamp på grund af et tæt program og derfor er der ingen som helst grund til at male fanden på væggen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

9 år 10 måneder siden #161 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

Siempre Madrid skrev:

Pelle skrev:

Chamartin skrev:

.

Hvis vi spiller sådan her fra nu til maj måned næste år, så bliver det svært at løfte trofæer. Enig.

Men vi er altså kun i den spæde start, hvor holdet ændres fra kamp til kamp på grund af et tæt program og derfor er der ingen som helst grund til at male fanden på væggen.

Jeg tror din og min definition af at male fanden på væggen er meget forskellig.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 10 måneder siden #162 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

Chamartin skrev:

.

De kan godt være porøse i overfladen! Lige en teknisk detalje. Helt unikt står der et ved Gjorslev Bøgeskov hvis man r intra.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Zyconith.

9 år 10 måneder siden #163 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev:

Chamartin skrev:

.

De kan godt være porøse i overfladen! Lige en teknisk detalje. Helt unikt står der et ved Gjorslev Bøgeskov hvis man r intra.

Jeg håber så meget, at diskussionen bliver afgjort ved, at en person går ud og sparker igennem på et træ. For satan en dare du lige fik fyret op for der :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 10 måneder siden #164 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 2016/17
Der blæser virkelig nye vinde i Real Madrid i øjeblikket.

Ikke nok med at Zidane udfører rotations-princippet til alles store tilfredshed og accept, men nu begynder man også at få madrilensk presse over på sin side igen.

Således har Marca i dag en artikel, hvor man udtrykker bekymring over den hetz, som Sergio Ramos udsættes for på grund af gule kort. Selve indholdet af den artikel kan man naturligvis have sin holdning til, men det er helt nye toner, at Real Madrid-spillere bliver taget i forsvar.

Dejligt, hvis det kan være med til at give ro på de indre linjer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL

9 år 10 måneder siden #165 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Chamartin skrev:

.

Husker ikke om det var dig, som i supercup-kampen var sur over Carvajal spiller, fordi der var rygter om han ikke var 100% klar? :)
Zidane ved hvornår han skal satse og Villareal-kampen er ikke satsen værd. Casemiro er en af vores absolut vigtigste spillere.

9 år 10 måneder siden #166 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Siempre Madrid skrev:

Mesterskaber vindes ikke i september.

Og så alligevel. Vi kan sagtens blive enige om, at spillet på ingen måde er prangende. Så meget desto bedre er det, at Real Madrid kan prale af at have maksimumpoints. Det kan altså blive guld værd - bogstaveligt talt - i sidste ende, at man vinder den slags kampe. Jeg vil næsten sige, at det er mere vigtigt end at vinde kampene mod Atlético Madrid og Barcelona.

Jeg har egentlig altid syntes du har blandet tingene lidt sammen her, for det ene bør vel ikke/aldrig udelukke det andet? Det er skide hamrende vigtigt at vi får de 3 point kamp efter kamp, men ser man på City, Liverpool, Dortmund, Bayern, Tottenham, Stoke etc. så har alle trænere haft en helt vanvittigt virkning på spillet allerede efter ret kort tid.

Mark Hughes har fået Stoke til at spille fodbold med bolden, og havde en fantastisk sidste sæson. Pep kan ingen lide, men han har fået City til at spille som et hold, som både løber, presser og kombinere sammen.
Klopp har fået Liverpool spillerne til at løbe mest af alle hold i Europa, og deres fremskridt i spillet er fantastisk at se på.
Pochettino har ligesom Pep fået Tottenham til at arbejde og spille som et hold, og Ancelotti gør sine ting i Bayern.
For dem som altid vil misforstå for at misforstå, så er jeg udemærket godt klar over, at halvdelen af de nævnte hold ikke har fået ny træner startende fra denne sæson ;)

Eksemplerne er mange og forskellige, men fælles er, at Real Madrid er den eneste klub træner efter træner som aldrig rigtig bevæger sig i nogen retning i form af spillestil. Med vores trup, så vil vi altid vinde mange kampe, og smukt spil er ikke af lig med titler, men det gælder jo tydeligvis heller ikke omvendt.

Zidane mister ihvertfald min tålmodighed efter denne sæson, hvis ikke der sker markante ændringer i spillet. For der er vitterligt ingen rød tråd på banen, og de mange indlæg og lange bolde er også en indikation på at forståelsen og ideerne ikke er der. Når de lange bolde kommer fra Ramos og Pepé, så er det ikke en gameplan som er sat af træneren, det tror jeg simpelthen ikke på.
Deet er et tegn på, at man ikke ved hvad man skal gøre med bolden, og her er frimærkerne det første man lærer at smække den ud i.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

9 år 10 måneder siden #167 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
SR4 skrev:

Husker ikke om det var dig, som i supercup-kampen var sur over Carvajal spiller, fordi der var rygter om han ikke var 100% klar? :)
Zidane ved hvornår han skal satse og Villareal-kampen er ikke satsen værd. Casemiro er en af vores absolut vigtigste spillere.

Det var mig der var sur over det, og faktisk vil jeg mene at Villarreal kampen betyder dobbelt så meget som den ligegyldighed vi spillet om imod Sevilla :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 10 måneder siden #168 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17

Siempre Madrid skrev: Der blæser virkelig nye vinde i Real Madrid i øjeblikket.

Ikke nok med at Zidane udfører rotations-princippet til alles store tilfredshed og accept, men nu begynder man også at få madrilensk presse over på sin side igen.

Således har Marca i dag en artikel, hvor man udtrykker bekymring over den hetz, som Sergio Ramos udsættes for på grund af gule kort. Selve indholdet af den artikel kan man naturligvis have sin holdning til, men det er helt nye toner, at Real Madrid-spillere bliver taget i forsvar.

Dejligt, hvis det kan være med til at give ro på de indre linjer.

Jeg vil nu mene at ''hetzen'' er berettiget.

Han har allerede fået 3 gule kort på bare 4 kampe, to mere og så har han allerede karantæne. Det er simpelthen for tidligt på sæsonen, og det burde ikke ske for en mand som har været i gamet i så lang tid, som Ramos nu engang har været. Han er 30 år nu, lærer han det nogensinde.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum