Sæsonen 2016/17

9 år 7 måneder siden #421 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
Min kæreste mener også, at jeg bruger for meget tid "på det der Medister.dk".. Suk!

Glædelig Jul til jer alle :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, ChrillRM14, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #422 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Glædelig jul. Må næste år byde på samme antal tabte kampe som 2016.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 7 måneder siden #423 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17
Real Madrid skal spille på Atleticos Wanda Metropolitano de næste tre sæsoner. Spændende.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 7 måneder siden #424 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev: Real Madrid skal spille på Atleticos Wanda Metropolitano de næste tre sæsoner. Spændende.

aaa hva?

9 år 7 måneder siden #425 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17
Atleticos nye hjemmebane, Wanda Metropolitan. Skal Real Madrid spille der i alle kampe eller kun mod Atletico?

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 7 måneder siden #426 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17

Fondo_Sur skrev:

Zyconith skrev: Real Madrid skal spille på Atleticos Wanda Metropolitano de næste tre sæsoner. Spændende.

aaa hva?

Er der ikke noget med, at det var "Santos Inocentes" ( spansk aprilsnar dag) i går? :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 7 måneder siden #427 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Chamartin skrev:

Fondo_Sur skrev:

aaa hva?

Er der ikke noget med, at det var "Santos Inocentes" ( spansk aprilsnar dag) i går? :)

Det må det have været! 3 år er urealistisk langt tid. Renovationen af Bernabeu bliver omfattende, men den kommer primært til at foregå på stadionets facade, hvilket nok betyder at der stadig kan afvikles kampe.

9 år 7 måneder siden #428 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Lucas Vazquez and Kovacic sidelined for the next two weeks

Rigtig ærgerligt for dem begge. Synes godt nok Lucas har spillet mindre godt det seneste stykke tid, så der er lidt positivt IMO, at der nu skal tages andre spillere i brug. Det positive ligger i, at Isco forhåbentlig ikke bliver overset igen. Casemiro, Kroos, Modric, Isco som 10'eren og Ronaldo og Benzema på toppen. Nu må det da snart ske altså!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 7 måneder siden #429 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Lucas Vazquez and Kovacic sidelined for the next two weeks

Rigtig ærgerligt for dem begge. Synes godt nok Lucas har spillet mindre godt det seneste stykke tid, så der er lidt positivt IMO, at der nu skal tages andre spillere i brug. Det positive ligger i, at Isco forhåbentlig ikke bliver overset igen. Casemiro, Kroos, Modric, Isco som 10'eren og Ronaldo og Benzema på toppen. Nu må det da snart ske altså!

Det er trist kun at have 3 rigtige kantspillere, hvor den ene er glasben og den anden er CR7, som spiller som angriber. Jeg tror mere på at James kommer ind på kanten, men det må tiden vise. Jeg håber på 2 angribere og Isco uden egentlige kanter!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Vinícius.

9 år 7 måneder siden #430 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2016/17
Hvis Sevilla kampen betyder, at James kan komme i omdrejninger igen, saa kunne jeg daelme godt taenke mig at se et par kampe med foelgende opstilling:

Navas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo
Casemiro - Modric / Kroos
Bale Cristiano
James / Isco
Benzema / Morata

I lettere kampe er der naturligvis plads til at baade Kroos od Modric kan spille.
Paa samme maade skal der naturligvis roteres specielt blandt de spillerne med skraastreg, men naturligvis ogsaa med spilletid til Nacho (manden kan jo spille stabilt overalt i det forsvar), og med plads til Kovacic som substitut paa mere eller mindre alle midtbanepladser, og Vazquez, Asensio og Mariano paa de offensive pladser.

EDIT: Jeg har forsoegt at visualere spillernes placeringer, men jeg kan kradftedeme ikke faa det til at virke, saa her kommer en skreven visualisering i stedet haha:
Casemiro med partner centralt foran forsvaret.
Bale og Cristiano bredt foran dem
James centralt, bag en enlig angriber.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved R7CR7GB11.

9 år 7 måneder siden #431 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17

R7CR7GB11 skrev: Hvis Sevilla kampen betyder, at James kan komme i omdrejninger igen, saa kunne jeg daelme godt taenke mig at se et par kampe med foelgende opstilling:

Navas
Carvajal - Ramos - Varane - Marcelo

Casemiro - Modric / Kroos
Bale Cristiano
James / Isco
Benzema / Morata

I lettere kampe er der naturligvis plads til at baade Kroos od Modric kan spille.
Paa samme maade skal der naturligvis roteres specielt blandt de spillerne med skraastreg, men naturligvis ogsaa med spilletid til Nacho (manden kan jo spille stabilt overalt i det forsvar), og med plads til Kovacic som substitut paa mere eller mindre alle midtbanepladser, og Vazquez, Asensio og Mariano paa de offensive pladser.

EDIT: Jeg har forsoegt at visualere spillernes placeringer, men jeg kan kradftedeme ikke faa det til at virke, saa her kommer en skreven visualisering i stedet haha:
Casemiro med partner centralt foran forsvaret.
Bale og Cristiano bredt foran dem
James centralt, bag en enlig angriber.

En 4-2-3-1 opstilling? Den passer ganske rigtigt godt til både Isco, James og faktisk også Asensio. Til gengæld er det lidt for arrogant at ikke spille med både Kroos og Modric i i hvert fald hovedparten af kampe - selvfølgelig ikke alle. Men at de ikke begge skulle spille i de svære kampe, synes jeg er vås. Det er vores to bedste midtbanespillere.

Mod Sevilla spillede vi i store perioder i en 4-1-4-1 opstilling, som i kraft af James og Asensios ( og Moratas) store løbevillighed fungerede super godt. Men med Ronaldo og Bale (og Benzemas) manglende defensive arbejde, ville det formentlig aldrig have virket.
Det var efter min mening Zidanes genialitet i den kamp mod presspilskongerne fra Sevilla at udelade Ronaldo og Benzema og erstatte dem med de energiske løbevillige Asensio og Morata. Det satte Sevilla skakmat på trods af, at de objektivt set er dårligere fodboldspillere.

9 år 7 måneder siden #432 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sæsonen 2016/17

En 4-2-3-1 opstilling? Den passer ganske rigtigt godt til både Isco, James og faktisk også Asensio. Til gengæld er det lidt for arrogant at ikke spille med både Kroos og Modric i i hvert fald hovedparten af kampe - selvfølgelig ikke alle. Men at de ikke begge skulle spille i de svære kampe, synes jeg er vås. Det er vores to bedste midtbanespillere.

Det er i bund og grund ogsaa det jeg siger, at jeg vil - at spille med Kroos OG Modric i de lettere kampe (stoerstedelen af kampene), hvor det er begraenset, hvor pressede vi bliver paa midten samt defensivt.

I kampene mod Atleti, Barca, o. lign. synes jeg, vi har bevidnet, at det er noedvendigt med Casemiro derinde til at bryde.

Leveret af Kunena Forum