Sæsonen 2016/17
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ikke i øjeblikket. Men mon ikke Zidane vælger at spille sine dygtigste spillere varme i en periode, hvor der 'kun' er VM på spil og ikke La Liga?
Jeg synes det giver god mening at benytte sig at reserver og ikke-varme spillere i perioder, hvor man har det lidt nemmere. Så står man nemlig stærkere når sæsonen går ind i den afgørende fase.
Angående James har jeg aldrig været stor fan men han bliver bare ved med at være kampafgørende. Også langt mere end Rooney. James får ikke meget spilletid men han lader ikke til at have givet op. Endnu.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Matamoro skrev: Er det kun mig som finder det besynderligt at Kovacic er gledet helt ud af startopstillingen efter at Casemiro er kommet tilbage fra sin skade? Er Casemiro er indlysende bedre valg på den position end Kovacic?
Synes også at Kovacic - Kroos - Modric skal prøves af sammen.
Matamoro skrev: Er det kun mig som finder det besynderligt at Kovacic er gledet helt ud af startopstillingen efter at Casemiro er kommet tilbage fra sin skade? Er Casemiro er indlysende bedre valg på den position end Kovacic?
Jeg synes det er helt vanvittigt, at både Isco og Kovacic bare har fået bænketjansen igen. I mine øjne var de altafgørende for den periode uden Kroos og Casemiro, og begge greb chancen og løftede holdet.
Isco var mere anonym efter hans indhop idag, men Kovacic fortsat sin opadgående form.
Jeg ved godt, at Zidane vil have alle sine spillere fit, men det er immervæk mærkværdigt, at man så placere spillere med den bedste form på bænken.
Hvorfor skal Kroos have 200 min. i benene på 3 dage når han lige har brækket foden? Forståeligt, hvis vi vitterligt ikke havde andre alternativer, men det er bare ikke tilfældet.
Jeg forstår godt hvorfor man bruger Casemiro, men han behøver jo ikke at spiller hver kamp. Casemiro er en bedre oprydder end Kovacic, men jeg må være ærlig og indrømme, at vores defensiv ikke ser stærkere ud med Casemiro end uden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Jeg synes bare man skal huske at Zidane formentlig vægter at holde hele truppen oppe på dupperne. Han har simpelthen lært noget af Ancelottis fejl, hvilket må siges at være positivt. Dertil er det også vigtigt at få sine bedste spillere op i gear inden sæsonen går ind i 'den afgørende fase'
Bedste eksempel netop nu må være Benzema, som vores franske cheftræner har stædigt ville spille i form selvom Morata egentlig gjorde det bedst i hver kamp. Det bliver han belønnet for her til VM.
Måske vi vil se samme belønning senere på sæsonen i forhold til Kroos, Casemiro og Benzema.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sådan som jeg ser det, er der kun behov for at skifte back reserverne ud og det kan egentlig godt vente til sommer. Coentrao og Danilo er ikke gode nok. Håber at Nacho bliver brugt frem for dem. Så den karantæne rammer os ikke særlig hårdt.
Derudover så håber jeg klubben får styr på tingene, så man følger reglerne og vi ikke kommer i sådan en situation igen.
Dios skrev: Kratmus skrev:
@Dios, Men så må du jo elske spillere som Neymar og Isco? Lige netop de to kan jeg også godt lide, og jeg foretrækker Isco frem for James selvom statistikken siger noget andet. Men de er jo heller ikke angribere. :)
Jeg forguder Isco. Utrolig du ikke har lagt mærke til det :D
Neymar var jeg klar fortaler for, da det mislykkedes at hente ham. Nu interessere han mig faktisk ikke så meget længere. Han laver utrolig lækre ting, men jeg ville gå amok over al hans skuespil og overdramatisering. Derudover har han fået en tendens til at gå mere efter frisparket end målet.
Det her er hvad tallene aldrig viser. Det her magi er langt over statistikkerne, hvis du spørger mig :)
Det var en dårlig afslutning... ;) Ronaldo dribler ikke sådan, for han er simpelthen for langsom i sine bevægelser. Det siger sig selv, manden er et hoved højere. Men de andre spillere på Messis højde gør det heller ikke. Iniesta var det vidst, der forinden lige satte 2-3 mand(har tidligere kaldt det var Mascherano), men han ser ikke engang lige så elegant ud som Messi.
Synes faktisk ikke, at Neymar overdramatiserer når jeg ser ham spille - derimod får han virkelig nogle tæsk, og han er ret splejset, så det ser voldsomt ud når en Casemiro-tung dreng kommer bragende!
Isco er også utrolig, især mod Atletico, hvor han var banens bedste sammen med Ronaldo. De skal vurderes på forskellige parametre, og gjorde det perfekt begge to. Ville nogle gange ønske en 4-mands midtbane med 2 angribere uden egentlige kanter. Så var der plads til Isco og evt James som udskifter i en off-midt. Og så har vi Kroos, Modric, Casemiro, Kovacic(evt. også som off-midt). Og også Vazquez som sideforskudt midtbane/kant hvis vi har Kovacic eller Isco på banen, som laver meget defensivt(James arbejder, men han er simpelthen lige så dårlig som Ronaldo i det defensive).
EDIT: Skal vi ikke flytte samtalen til sæson 2016 diskussion. Det er ret off-topic, og for vi ikke behøver forholde os til James hver gang, synes jeg vi skal flytte den dertil :)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Vi kan æde julemad de næste mange dage vel vidende om, at klubben er på toppen af verden. Er sikker på, at det også tilfældet, når vi er ved at vinke farvel til 2017.
Tak for ualmindeligt mange gode og lange diskussioner herinde i årets løb. Min kæreste har egentlig sagt, at jeg kunne bruge tiden mere fornuftigt, men hva' faen... Hun bingewatcher jo make-up videoer, så hvad er egentlig værst?
Niveauet er næsten altid højt, tonen næsten altid seriøs - så tak til administration og brugerne herinde for at holde Danmarks bedste sportsforum oppe!
Hala Madrid!
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Gud jul allesammen!
Vi kan æde julemad de næste mange dage vel vidende om, at klubben er på toppen af verden. Er sikker på, at det også tilfældet, når vi er ved at vinke farvel til 2017.
Tak for ualmindeligt mange gode og lange diskussioner herinde i årets løb. Min kæreste har egentlig sagt, at jeg kunne bruge tiden mere fornuftigt, men hva' faen... Hun bingewatcher jo make-up videoer, så hvad er egentlig værst?
Niveauet er næsten altid højt, tonen næsten altid seriøs - så tak til administration og brugerne herinde for at holde Danmarks bedste sportsforum oppe!
Hala Madrid!
omg... Det kunne havde været mig der skrev det indlæg.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos