Sæsonen 2016/17
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Trænerstaben: De har en ræv der stort set kender alle facetter i gamet og han har med al sikkerhed fået langt friere tøjler end han fik i Real.. Zidane kender spillet på banen og det virker som om det nærmest kun er det han tyr til: spil fodbold. Taktisk famler han stadig og flere gange har vi med lodder og trisser hentet point hjem. Senest mod ATletico (ja de er svære) kom vi foran men tabte det hele fordi han ikke kunne holde hovedet koldt og få sikret sejret. Og jeg synes man kan mærke at han rotationshelvede og favorisering af enkelte spillere, ulmer som en tikkende bombe under ham. Han lever på sit uomtvistelige navn, sikkert også hos spillerne.
Holdet:
Deres målmand er en anelse bedre end vores, omend Navas har vist at han på bedre dage kan levere redninger af en anden verden. Lad ham få sådan en idag!
Forsvaret bliver vores achilles. Ramos kan være afgørende her (på den negative måde) og Nacho har vist svaghedstegn på det sidste. Deres forsvar er klart bedre end vores men de har også vist at der kan scores imod dem.
Midtbanen og angreb: Her står den lige, men i sidste ende vakler den mod dem. Vi har 1-2 hellige kører på disse pladser som giver en vis form for uro spillemæssigt. Feks. sidste kamp hvor Bale var meget fraværende og der mest var et sammenspil mellem Ronaldo og Benzema oppe foran (+Ramos på dødbolde!). Hvis Zidane ville overraske (også Bayern) burde han stille med de to i front uden Bale i et 4-4-2 system. Det vil give bedre styring i forsvaret og midtbanen. BBC konceptet virker desværre ikke mere.
Pelle skrev: Carvajal har tilsyneladende muskelproblemer, og det er usikkert, om han spiller i aften. Trist nyhed!
Det må de fandeme få bugt med. Vi kan jo ikke spille med Danilo i så vigtig en kamp :-) !
Pelle skrev: Carvajal har tilsyneladende muskelproblemer, og det er usikkert, om han spiller i aften. Trist nyhed!
Så må de give ham et skud heste-placenta som gode gamle Diego Costa fik i sine unge dage!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Kratmus skrev:
Så må de give ham et skud heste-placenta som gode gamle Diego Costa fik i sine unge dage!
Ja det gik jo meget godt ;)
Sagde alle. Ti minutter senere må Costa skiftes ud og se på fra bænken mens RM løfter CHL trofæet :P
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Der har flere gange de seneste sæsoner været lignende tendenser til at tale vores hold ned og nærmest dømme os som tabere på forhånd i store kampe. Alligevel har vi to gange vundet CL og fører ligaen stort(hvor vi har fået 7 af 9 mulige points mod de nærmeste rivaler - altså i de store kampe hvor Zizou altid fejler).
Jeg medgiver igen at Zizou af og til laver taktiske fejl, men vi har oftere vundet end tabt i store kampe. Det kan vel ikke være helt tilfældigt? Ancelotti og før ham Mourinho, lavede altså også fejl. Det kan italieneren også gøre i aften.
Jeg siger ikke vi går videre. Jeg siger bare at vi har den bedste spiller i verden i 2016, sidst vi mødte Bayern smadrede dem, er forsvarende mestre og har flere spillere som er i verdens eliten på deres position. Måske vi fans skylder holdet at tro lidt på dem og tale dem op. Vi er trods alt fans af verdens største klub. Selvom det ikke altid lyder sådan.
Jeg tror kampen ender 2-1. Vores mønster med at komme foran, og så blive for passive og ukoncentreret. Ramos må for alt i verden bare ikke miste hovedet, og få det gule kort. Spillerne skal huske på, at den ikke afgøres idag, så ingen grund til at blotte sig bagude, fordi vi jagter et godt resultat. På tavlen skal vi nok komme, men der skal arbejdes for det.
Bayern bliver år efter år sat op hvor de ikke hører til. Jeg tror Real Madrid vil give et godt billede af, hvor meget de egentlig bliver overvurderet til tider. Real Madrid mangler det killer instinkt som specielt Bayern er fremragende til, men Real Madrid er bare en helt anden størrelse i disse opgør end hjemme mod Betis og Alaves.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg smutter ned og tipper sejr, om end du tror på et smalt nederlag. Tak, Dios :-D
Beskyldningerne kommer få dage inden returopgøret mod Bayern og blev bragt af: Ta-daaaa.. Tyske Der Spiegel.
Højst besynderligt det kommer få dage inden, vi skal slå det tyske flagskib ud af CL.
Pelle skrev: Ronaldo skulle angiveligt have betalt en kvinde et større millionbeløb tilbage i 2009, for at få hende til at droppe anklagerne om en voldtægt.
Beskyldningerne kommer få dage inden returopgøret mod Bayern og blev bragt af: Ta-daaaa.. Tyske Der Spiegel.
Højst besynderligt det kommer få dage inden, vi skal slå det tyske flagskib ud af CL.
..... og endda otte år senere. Det virker besynderligt :-)
Pelle skrev: Ronaldo skulle angiveligt have betalt en kvinde et større millionbeløb tilbage i 2009, for at få hende til at droppe anklagerne om en voldtægt.
Jeg synes det er en alvorlig sag, når man anklager en person for voldtægt(!) uden nogen former for beviser, og uden at have kendskab til reglementer indenfor hvad en avis må og ikke må, så håber jeg kraftedme de bliver tvunget til at lukke og slukke.
Florentino Pérez