Sæsonen 2016/17
Men noget siger mig, at James ikke er helt integreret i truppen.
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb677e8b4567.html
"Maybe they hate me because I'm too good."
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Pelle skrev: Mine tekniske færdigheder er åbenbart ikke til at sætte billeder ind, så I må nøjes med linket.
Eller også kan man prøve at lade være med at lege sensations-hungrende-EB-aspirant og i stedet overveje, om der måske kunne sidde en spiller på rækken bagved, som James taler med?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Pelle skrev: Mine tekniske færdigheder er åbenbart ikke til at sætte billeder ind, så I må nøjes med linket.
Det ligner at Ramos har lånt sin datters solbriller!!!
Det er også tydeligt, at ingen vil sidde ved siden af Kroos. Mon de er bange for at brække et ribben eller to?
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Vil ikke konkludere ud fra billedet, men James er ikke så populær lige nu i truppen. Synes heller ikke at hans udblæsning mod Zidanes beslutninger har tjent særlig godt.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev:
Vil ikke konkludere ud fra billedet, men James er ikke så populær lige nu i truppen. Synes heller ikke at hans udblæsning mod Zidanes beslutninger har tjent særlig godt.
Det var vist også det, jeg gerne ville frem til, men mit indlæg blev slettet.
Derfor skal samtlige Madrid spillere se hvad der skete i gãr på taktik mødet så vi kan være helt klar
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Min største bekymring i morgen er at vi bliver kørt over som Barcelona er gjort det mod Juve i dag.
Derfor skal samtlige Madrid spillere se hvad der skete i gãr på taktik mødet så vi kan være helt klar
Enig!
Jeg vægter indstillingen langt højere end det smukke spil i aften. Det var helt tydeligt, at Barcelona slet ikke var til stede på Juventus Stadium i kampen. Det må for alt i verden ikke ske med Real Madrid.
Ramos og co. har tidligere døjet med at komme dårligt fra land og indkassere mål tidligt i kampen, men det må ske mod Bayern München i aften, hvis Real Madrid har intentioner om ikke at blive til grin.
what!! stiller vi kun med 6 spillere??!! Og ingen Ronaldo?! Jeg tror det bliver virkelig
svært for os...
Hvis du går ind på Ramos´twitter og scroller ned til d. 5 april vil du se at de faktisk virker pænt sammentømrede. Man kan jo heller ikke forvente at alle skal stå og være lalleglade ved hvert foto der bliver taget (trutmund?!)
Man ser faktisk masser af træningsvideoer (også en sidste hvor James laver et ret vildt mål som de fejrer sammen selvom det er træning).
Jeg tror snarere at frustrationerne ligger mellem spillerne (Især Isco og James) og træneren. Hvor James nærmest fryses/holdes bevidst ude, selvom han hver gang han spiller, yder afgørende slutprodukter. Begge kunne feks. sagtens overtage en Bale der spiller utroligt ringe pt. Og jeg NÆGTER simpelthen at tro på at Bale i 1. eren er bPerez beslutning. Rent markedsførdingsmæssigt bør James (Næsten hele Sydamerika og Isco næsten hele spanien/kontinentale europa) have langt mere markedsværdi end Bale der kun lever på sit gamle prisskilt.
Det er jo helt tydeligt - og det har flere af os vist i lang tid - at Barcelona MEGAsejler i år. Det har vist sig flere gange i ligaen, men nu har det også VIRKELIG vist sig, når de har mødt et hold af europæisk klasse, der TØR at gå til kampen med det udgangspunkt, at Barcelona ikke er det hold, de var engang.
Det skal vi også. Vi skal blæse dem bagover. Have et enormt genpres og stå højt på banen - endnu mere nu når Neymar ikke er med. Jeg ved godt, at Clasico har sit eget liv, men vi kan sagtens tage dem 3 eller 4-0 hjemme. Vi er sgu et bedre hold end både PSG og Juventus. Vi skal ikke gå ud med den der respekt om, at vi da har vores hjemmebane, og hvis vi så bare har marginalerne med os, så vinder vi. Jeg bliver superskuffet, hvis vi IKKE kommer flyvende, som PSG og Juventus har gjort.
Daniel skrev:
Hugol skrev: Min største bekymring i morgen er at vi bliver kørt over som Barcelona er gjort det mod Juve i dag.
Enig!
Jeg vægter indstillingen langt højere end det smukke spil i aften. Det var helt tydeligt, at Barcelona slet ikke var til stede på Juventus Stadium i kampen. Det må for alt i verden ikke ske med Real Madrid.
Ramos og co. har tidligere døjet med at komme dårligt fra land og indkassere mål tidligt i kampen, men det må ske mod Bayern München i aften, hvis Real Madrid har intentioner om ikke at blive til grin.
Real Madrid bliver ikke til grin. Jeg tror mange bliver positivt overraskede i aften :-)
Bayern er nok for svære at slå, og vil komme med stort pres i starten og i slutningen af kampen. Jeg håber på et 1-1 eller et 2-2 resultat.
Fondo_Sur skrev:
Daniel skrev:
Enig!
Real Madrid bliver ikke til grin. Jeg tror mange bliver positivt overraskede i aften :-)
Bayern er nok for svære at slå, og vil komme med stort pres i starten og i slutningen af kampen. Jeg håber på et 1-1 eller et 2-2 resultat.
Jeg ville ønske, at jeg kunne være ligeså fortrøstningsfuld. Jeg tror, at vores scoring-streak bliver brudt i aften, og vi taber 2-0. Der skal noget helt, helt andet til end i de andre kampe, vi har spillet. Bayern spiller fortræffeligt i øjeblikket, og jeg tror især Casemiro får det svært, da han slet ikke får den plads, han normalvis skal have, til at vende sig og spille sig ud af presset.
Er der noget bekræftet omkring truppen? Her tænker jeg især på Lewandowski.
Og bum - så sejler de i forsvaret og scorer ikke mål, når de bliver testet. Det skete med os, det skete med Barcelona og det skete med Atlético. Der er virkelig en tendens til at se Bayern München som et eller andet guddommeligt hold.