Sæsonen 2016/17

7 år 2 dage siden #673 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæsonen 2016/17
I øvrigt skræmmende, at Ramos ligger nr. 4 på sådan en topscorerliste.
Sidste redigering: 7 år 2 dage siden ved Gåser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 dag siden #674 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17
Jeg læste i går, at såfremt Madrid vinder the double i form af et La Liga mesterskab og Champions League, vil det være første gang siden 1958.
Det har jeg egentligt ikke tænkt over før, men det er da alligevel en lidt vild tanke - 59 år!.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #675 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17
Så blev Ronaldo bookmakernes favorit (igen) – Mbappe i top 10 over mulige Ballon d'Or vinder:

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #676 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2016/17
Mpabbe det må være en joke - Han har gjorde det udmærket til en 18 eller 20 plads, men at han er i top 10 er en gåde for mig. Det er nok førde at han er så hyped lige for tiden.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #677 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 2016/17
Hvis Mbappe er en joke - hvad pokker er Bale på den liste så?

PS: Jeg savner Ramos på den liste.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Daniel, Dios, Real HWL, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #678 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2016/17

DarioGomez skrev: Hvis Mbappe er en joke - hvad pokker er Bale på den liste så?

PS: Jeg savner Ramos på den liste.


Griezmann til odds 33 - den er også vild nok. Giv ham en CL-titel og den bliver svær at omgås.

Derudover virker det underligt at Ramos ikke er med, ligesom det kan undre at der ingen Juventus-spillere er på listen. Kanté? Det vidner vel mere om manglen på profiler i Premier League.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #679 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

raul7=kongen skrev:

DarioGomez skrev: Hvis Mbappe er en joke - hvad pokker er Bale på den liste så?

PS: Jeg savner Ramos på den liste.


Griezmann til odds 33 - den er også vild nok. Giv ham en CL-titel og den bliver svær at omgås.

Derudover virker det underligt at Ramos ikke er med, ligesom det kan undre at der ingen Juventus-spillere er på listen. Kanté? Det vidner vel mere om manglen på profiler i Premier League.


Man skal huske på, at odds som disse jo er sat efter markedet. Odds bliver lavet ud fra, hvad bookmakerne mener, at de kan tjene penge på. Den kan derfor ikke altid bruges som udtryk for, hvordan en reel liste ville være ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #680 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

raul7=kongen skrev:

DarioGomez skrev: Hvis Mbappe er en joke - hvad pokker er Bale på den liste så?

PS: Jeg savner Ramos på den liste.


Griezmann til odds 33 - den er også vild nok. Giv ham en CL-titel og den bliver svær at omgås.

Derudover virker det underligt at Ramos ikke er med, ligesom det kan undre at der ingen Juventus-spillere er på listen. Kanté? Det vidner vel mere om manglen på profiler i Premier League.


Man skal huske på, at odds som disse jo er sat efter markedet. Odds bliver lavet ud fra, hvad bookmakerne mener, at de kan tjene penge på. Den kan derfor ikke altid bruges som udtryk for, hvordan en reel liste ville være ;)


Sandt.
Det gør det endnu mere pinligt for verdens mest omtalte liga, at de kun har en enkelt offensiv spiller på top 10.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #681 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

raul7=kongen skrev:

DarioGomez skrev: Hvis Mbappe er en joke - hvad pokker er Bale på den liste så?

PS: Jeg savner Ramos på den liste.


Griezmann til odds 33 - den er også vild nok. Giv ham en CL-titel og den bliver svær at omgås.

Derudover virker det underligt at Ramos ikke er med, ligesom det kan undre at der ingen Juventus-spillere er på listen. Kanté? Det vidner vel mere om manglen på profiler i Premier League.


Man skal huske på, at odds som disse jo er sat efter markedet. Odds bliver lavet ud fra, hvad bookmakerne mener, at de kan tjene penge på. Den kan derfor ikke altid bruges som udtryk for, hvordan en reel liste ville være ;)


Præcis.

Godt nok er den meget aktuel pt. men jeg så en gut igår, som havde spillet Monaco vinde Chl til odds 202. Det er de odds som er for gode til ikke at spille, og er der bare 20 som spiller på det, så er det nemt tjente penge, da chancen for det sker er relativ lille, også selvom de er i semifinalen :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #682 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
Hold kæft, hvor bliver Juve hyped efter deres to opgør mod Barca, hvor MSN helt blev holdt fra fadet. Jeg er ikke som sådan uenig i hypen, men hvad siger folk? Er de virkelig favoritter nu?

Jeg vil egentlig gerne trække Juve - mest fordi, det irriterer mig, at vi tabte over to opgør sidste gang. Juve er blevet stærkere siden, men oven på en kvartfinale, hvor halvdelen af alle fodboldinteresserede tilsyneladende ikke vil give os credit for at vinde over Bayern, så ville det være fint at slå endnu et hyped hold ud.
For mig at se:
Monaco: 5%-ish
Atletico: 25%
Juve: 35%
RM: 35%
Omvendt kan jeg sagtens se os dumme os, hvis vi bliver udstillet på vores til tider mangelfulde taktiske præstationer mod hold som Atletico og Juve.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #683 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17
Ramos, Pepe og Varane ude til onsdagens kamp, i min optik er 3-mandsforsvar for satsende, men hvad er alternativet?

1.
Carvajal – Casemiro – Nacho – Marcelo

2.
Carvajal – Danilo – Nacho – Marcelo

Hvad er Jeres bud?
Det kan blive en grim grim afslutning på sæsonen...

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #684 af LasseRMD
Besvaret af LasseRMD på emne Sæsonen 2016/17

Real Madrid skrev: Ramos, Pepe og Varane ude til onsdagens kamp, i min optik er 3-mandsforsvar for satsende, men hvad er alternativet?

1.
Carvajal – Casemiro – Nacho – Marcelo

2.
Carvajal – Danilo – Nacho – Marcelo

Hvad er Jeres bud?
Det kan blive en grim grim afslutning på sæsonen...


Din mulighed nr. 1 eller:
Danilo - Carvajal - Nacho - Marcelo
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum