Sæsonen 2016/17

9 år 2 måneder siden #589 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: james reaktion på udskiftningen viser det vel meget godt... Han er utilfreds med status. Utilfreds med stort U.

Men Asensio bør vel efterhånden have overhalet James? De minder meget om hinanden i spillestil, men førstnævnte er billigere i løn og sidstnævnte vil vel indbringe det dobbelte i en handel.

Afsted med James. Åben op for mere tid til Asensio og gør Isco til den klare 12. mand. Og find så en 18-20-årig knægt som kan køres i stilling i en rolle som minder om Asensios i denne sæson. Det er egentlig ret lige for og kan vel kun skabe mere harmoni i truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, Jakobsif555, MadridistaPorVida, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #590 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17
Bliver nogle nervepirrende måneder vi har i vente! udover Bayern ude, så tror jeg vi gør rent bord.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Real Madrid.

9 år 2 måneder siden #591 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17
Et helt igennem fantastisk kampprogram, for det har da godt nok været dødt de seneste par måneder, jeg glæder mig ihvertfald.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

9 år 2 måneder siden #592 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Sahinovic skrev: Et helt igennem fantastisk kampprogram, for det har da godt nok været dødt de seneste par måneder, jeg glæder mig ihvertfald.

Definér 'fantastisk' :/

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 2 måneder siden #593 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

Sahinovic skrev: Et helt igennem fantastisk kampprogram, for det har da godt nok været dødt de seneste par måneder, jeg glæder mig ihvertfald.

Kan du ikke få pulsen op over de seneste mange kampe? Det kan jeg hvert fald, når vi spiller, som vi gør. Hver kamp er jo vitterligt en finale i øjeblikket, jeg synes det er enormt nervepirrende! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 2 måneder siden #594 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17
@ChrillRM14 og @Pelle,

Det bliver selvfølgelig en hård omgang, men vi får jo de aller største kampe serveret på et sølvfad bare her i April måned, det er vel disse type kampe vi fodboldfans lever for. Jeg er indstillet på, at det selvfølgelig kan ende helt katastrofalt, men det er jo netop dét der gør det spændende, men det afhænger vel også lidt af om man som person er risikoavers eller ej.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, AmorMadrid

9 år 2 måneder siden #595 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 2016/17
James blev sur over noget i går efter udskiftningen og det fortsatte på vej ud af stadion. Hvis det var pga udskiftningen, ja så kan han kun klage over sin egen indsats, for han mistede fuldstændig momentum i anden halvleg.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #596 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Sæsonen 2016/17
Pepe ude for resten af sæsonen med to brækkede ribben.
Åh nej, åh nej - trist at slutte en smuk karriere i den hvide trøje på den måde.

Men værst af alt - vi skal klare os med makkerparret Ramos-Nacho i resten af det benhårde aprilprogram. Og Nacho er kun én advarsel fra karantæne.

Er der mon en sulten Castilla-dreng, der har evnerne til at agere back-up? Eller skal Casemiro træde ud af sin trygge rolle på midtbanen?
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Bangow.

9 år 2 måneder siden #597 af Hugol
Jeg er meget ærgerlig over alle de kontrakter der er givet ud midt i sæsonen med det spil vi leverer. Endvidere er der en masse sponsorater der skal tilfredsstilles. Nøj jeg glæder mig til Raúl kommer tilbage som rådgiver for Florentino.

Roncero sagde det så fint efter kampen mod Leganes, B kæden fungere bedre end BBC

9 år 2 måneder siden #598 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

Hugol skrev: Jeg er meget ærgerlig over alle de kontrakter der er givet ud midt i sæsonen med det spil vi leverer. Endvidere er der en masse sponsorater der skal tilfredsstilles. Nøj jeg glæder mig til Raúl kommer tilbage som rådgiver for Florentino.

Roncero sagde det så fint efter kampen mod Leganes, B kæden fungere bedre end BBC

Insinuere du at kontrakter bliver givet ud for at tilfredsstille sponsorater eller misforstår jeg?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 2 måneder siden #599 af Hugol
Nej jeg synes bare ikke der er spillere på banen der fortjener forlængelse. Ramos kritiserede hårdt sine medspillere efter kampen i dag. Fortjent ja

Tænker at det er vildt at Bale og cr7 skal være på banen med det de leverer. Sponsor grunde kan det kun være.

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 måneder siden #600 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Sæsonen 2016/17
Neymar vist ud. Ser ud til at vi lægger et point til i mesterskabskampen, på trods af at vi smed sejren tidligere.

Leveret af Kunena Forum