Sæsonen 2016/17
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
ChrillRM14 skrev: james reaktion på udskiftningen viser det vel meget godt... Han er utilfreds med status. Utilfreds med stort U.
Men Asensio bør vel efterhånden have overhalet James? De minder meget om hinanden i spillestil, men førstnævnte er billigere i løn og sidstnævnte vil vel indbringe det dobbelte i en handel.
Afsted med James. Åben op for mere tid til Asensio og gør Isco til den klare 12. mand. Og find så en 18-20-årig knægt som kan køres i stilling i en rolle som minder om Asensios i denne sæson. Det er egentlig ret lige for og kan vel kun skabe mere harmoni i truppen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Florentino Pérez
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Et helt igennem fantastisk kampprogram, for det har da godt nok været dødt de seneste par måneder, jeg glæder mig ihvertfald.
Definér 'fantastisk' :/
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sahinovic skrev: Et helt igennem fantastisk kampprogram, for det har da godt nok været dødt de seneste par måneder, jeg glæder mig ihvertfald.
Kan du ikke få pulsen op over de seneste mange kampe? Det kan jeg hvert fald, når vi spiller, som vi gør. Hver kamp er jo vitterligt en finale i øjeblikket, jeg synes det er enormt nervepirrende! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Det bliver selvfølgelig en hård omgang, men vi får jo de aller største kampe serveret på et sølvfad bare her i April måned, det er vel disse type kampe vi fodboldfans lever for. Jeg er indstillet på, at det selvfølgelig kan ende helt katastrofalt, men det er jo netop dét der gør det spændende, men det afhænger vel også lidt af om man som person er risikoavers eller ej.
Florentino Pérez
Har valgt at takke af på forum!
Åh nej, åh nej - trist at slutte en smuk karriere i den hvide trøje på den måde.
Men værst af alt - vi skal klare os med makkerparret Ramos-Nacho i resten af det benhårde aprilprogram. Og Nacho er kun én advarsel fra karantæne.
Er der mon en sulten Castilla-dreng, der har evnerne til at agere back-up? Eller skal Casemiro træde ud af sin trygge rolle på midtbanen?
Roncero sagde det så fint efter kampen mod Leganes, B kæden fungere bedre end BBC
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hugol skrev: Jeg er meget ærgerlig over alle de kontrakter der er givet ud midt i sæsonen med det spil vi leverer. Endvidere er der en masse sponsorater der skal tilfredsstilles. Nøj jeg glæder mig til Raúl kommer tilbage som rådgiver for Florentino.
Roncero sagde det så fint efter kampen mod Leganes, B kæden fungere bedre end BBC
Insinuere du at kontrakter bliver givet ud for at tilfredsstille sponsorater eller misforstår jeg?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Tænker at det er vildt at Bale og cr7 skal være på banen med det de leverer. Sponsor grunde kan det kun være.