Sæsonen 2016/17

9 år 1 måned siden #709 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17
Det må og skal betyde, at Isco spillede 90 minutter forleden og "spares" forud for Atl. Madrid.

Jeg ville gerne have set Isco fra start, men jeg synes til gengæld at det er virkelig, virkelig fedt at se James får chancen (igen) - for han har i den grad gjort hvad han kunne få at få den.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #710 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Hugol skrev: Isco på bænken og James starter inde. Hvis ikke Isco spiller fra start mod Atletico, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for at undgå kramper i mine tær

Jeg synes egenligt, at det er fair nok. Hvis Isco skal spille, er det vel istedet for Kroos, hvilket dog også bestemt burde være en mulighed.

9 år 1 måned siden #711 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 2016/17
Isco er den bedste offensive spiller på holdet lige nu, hvorfor at der bør være plads til ham. Fair nok at man vil spare til tirsdag, men hvis ikke han spiller fra start, så er det forrykt!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, El Rojo, Neye

9 år 1 måned siden #712 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæsonen 2016/17
RealMadrid burde ændre deres formation så man kan få plads til Isco. Man kunne spille 4-1-2-1-2. Det ville også give plads til Marcos Llorente når Casemiro lige skal have et hvil. Kovacic kan spille alle pladser på midtbanen så han ville være god, at sætte ind hvor som helst på midtbanen.

I angrebet sælger man Bale. Man smider Ronaldo på toppen sammen med Benzema eller man smider Benz på porten og køber en ny angriber, som kan danne par med Ronaldo. Den nye rolle giver også Ronaldo en mere central rolle på banen hvor den anden angriber er lidt mere fri. Så smider Carvajal eller Marcelo et par bolde ind i panden på Ronaldo og så er der mål.

Jeg er i tvivl om at man skal beholde Benzema på toppen med Cris, eller om man skal sætte ham på bænken eller bare sælge ham. Jeg har tre muligheder til nye anggrebsspillere i klubben, som kan danne par med Ronaldo. Det er Dybala så har vi Mbappe og til sidst Cavani. Jeg har valgt Cavani af den årsag, at han har scoret 31 mål i 32 kampe i Ligaen i år. Han har stået i skyggen af Zlatan de seneste par år. Han er bomstærk og har et kanonskud og han er også god i luftspillet. En ulempe ved, at han hente Cavani er, at han er 30 år så man kan ikke bruge ham så mange år ligesom med Dybale og Mbappe.
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Madrid777.

9 år 1 måned siden #713 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Hvem var ham idioten, der allerede havde givet Ballon d'Or til Messi inden Juventus kampene?

Nåh ja det var mig... Er det tilladt at trække et indlæg og gæt tilbage? :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #714 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
Aldrig mere 4-3-3.... Aldrig! Når vi er en mand mere på midtbanen giver det holdet en helt anden ro. Modric skinner, Kroos kan diktere, og der skabes overtal over flere omgange.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Zyconith, MadridistaPorVida, El Siete

9 år 1 måned siden #715 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: Aldrig mere 4-3-3.... Aldrig! Når vi er en mand mere på midtbanen giver det holdet en helt anden ro. Modric skinner, Kroos kan diktere, og der skabes overtal over flere omgange.

Den der 4-4-2 uden egentlige kanter, og så backsne, der indtager pladsen derude, er vi faktisk flere, der har kaldt på igennem længere tid! Kom frit frem af buskadset nu! Vi fik ret! :D

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, MadridistaPorVida, El Siete

9 år 1 måned siden #716 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev:

ChrillRM14 skrev: Aldrig mere 4-3-3.... Aldrig! Når vi er en mand mere på midtbanen giver det holdet en helt anden ro. Modric skinner, Kroos kan diktere, og der skabes overtal over flere omgange.

Den der 4-4-2 uden egentlige kanter, og så backsne, der indtager pladsen derude, er vi faktisk flere, der har kaldt på igennem længere tid! Kom frit frem af buskadset nu! Vi fik ret! :D

I princippet er jeg ligeså meget for en 4-5-1 ;) Ronaldo på toppen og så et væld af vores mange mange dygtige midtbanespillere.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #717 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

Udover at der kom fuldstændigt ro på midtbanen, så frigjorde det også Casemiro, der var langt mere offensiv!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 1 måned siden #718 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17
En Ballon D'Or status – Buffon tredje favorit som 39 årig, intet mindre end vildt!

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Real Madrid.

9 år 1 måned siden #719 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

Real Madrid skrev:

En Ballon D'Or status – Buffon tredje favorit som 39 årig, intet mindre end vildt!

Kan du oversætte de tal der står til almindelig matematik :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 måned siden #720 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev:

Real Madrid skrev:

Kan du oversætte de tal der står til almindelig matematik :)

1/3 = 1.33 gange igen
7/2 = 4.5 gange igen
9/1 = 10 gange igen

Regnestykket 1/3 = 0.33 + 1 = 1.33

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum