Sæsonen 2016/17

6 år 10 måneder siden #745 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev: Jeg gentager: Hvis der er nogen, der vil skrive noget direkte til mig og som resten af forum ikke behøver besværes med, så kan I sende mig en privat besked.

Jeg lover at læse dem, hvis jeg nogensinde får nogle.


Det har du så hermed fået. Og så skal vi vist videre. Tak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #746 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev: Nå, hvis I er færdige...

Så vil jeg lige rose Madridista.dk for alle de fede tiltag der har været på det seneste. Det er super med de mere uddybende artikler fra forskellige skribenter, tre hurtige til redaktørerne, AmorMadrids (?) statistiknørderi, "kampens spiller", med mere (er "Madridista mener" slut? eller får vi nok af jeres holdninger at høre gennem alt det andet eller hvordan?). Keep up the good work!


Og her gik jeg og legede med ideen om at droppe "kampens spiller", så det luner egentlig at få lidt respons på, at de nye tiltag vi generelt har lavet, falder i god jord. Så tak for den besked, Zyconith!
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #747 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev: Nå, hvis I er færdige...

Så vil jeg lige rose Madridista.dk for alle de fede tiltag der har været på det seneste. Det er super med de mere uddybende artikler fra forskellige skribenter, tre hurtige til redaktørerne, AmorMadrids (?) statistiknørderi, "kampens spiller", med mere (er "Madridista mener" slut? eller får vi nok af jeres holdninger at høre gennem alt det andet eller hvordan?). Keep up the good work!


Jeg sad og tænkte på mit job i dag, hvad vi kunne gøre for at udvikle samarbejdet os brugere i mellem, for at bakke op omkring den gode tone og undgå udvisninger. Jeg selv faldt lidt i fedtefadet her sidst og en del i 2012-15

Om man kunne skrive om hvorfor man er her, lidt om ens tilhørsforhold til madridista dk og brugerne i mellem. Hvordan ens fokus på Real Madrid har været ift arrangementer og rejser.

Alt dette for at vi skal lære hinanden bedre at kende og acceptere vores forskellige holdninger uden at gå ind i glidende tackling med knubberne forrest. Blot et forslag hvis ejerne finder det nødvendigt. Vi er mange forskellige personer, med hver vores grænser.

Jeg vil da rose madridista dk meget voldsomt for at have arrangeret livekampe i fællesskab. Mest fordi at det er et giga stykke arbejde og fordi det er godt at komme ud at se kampe sammen. Jeg synes madridsta dk har udviklet sig og gør det mere og mere.

Jeg vil altid tilbyde min hjælp også selvom jeg ved der er noget fortid der spiller en rolle.

Jeg kan hjælpe ift konkurrencer, arrangementer og meget med hvad der foregår i Madrid.

Off topic I know.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #748 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2016/17
Er der nogen der ved noget om hvornår Bale er klar igen? man kan jo frygte han bliver smidt ind på holdet med det samme efter hans skade

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #749 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17

elle44 skrev: Er der nogen der ved noget om hvornår Bale er klar igen? man kan jo frygte han bliver smidt ind på holdet med det samme efter hans skade


Gud... Bale, ham har jeg jo helt glemt.

Der står på skadeslisten at han er klar igen d. 18 maj.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #750 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17
Er folk nervøse for i aften eller bliver det en walk-over?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #751 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev: Er folk nervøse for i aften eller bliver det en walk-over?


Holdet skal nok være klar - jeg tror godt, de ved, at arbejdet skal færdiggøres. Dog frygter jeg lidt et hurtigt uheldigt Atletico-mål, og så bliver det meget mere spændende, end det bør... 'overlever' vi første halvleg, så er den hjemme. Et come-back bør ikke være muligt.

Det kan vise sig at være en stor gevinst, at semifinalen reelt blev afgjort allerede sidste uge... Jeg gruede lidt for to hæsblæsende tætte kampe, skader og forlænget spilletid, så holdet gik ind til den afgørende LaLiga-uge med tunge ben. Det letter lidt, at man kan gå ind til kampen med et vist overskud.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #752 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev: Er folk nervøse for i aften eller bliver det en walk-over?


Jeg er nervøs for kampen i dag, og de resterende i ligaen. Ikke fordi jeg tvivler på holdet, men på grund af kampenes vigtighed. Vi har rigtig gode kort på hånden!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #753 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2016/17
Det er længe siden jeg har haft så lidt nervøsitet som i dag. Scorer vi ét mål (og det gør vi da) skal de score 5.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #754 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 2016/17

Neye skrev: Det er længe siden jeg har haft så lidt nervøsitet som i dag. Scorer vi ét mål (og det gør vi da) skal de score 5.


Det kunne bare være fedt at vi vinder og gør det som et symbol, om at Calderon er faldet fremfor de får en god fest i aften. Det er jo sidste gang der er el derbi på Calderon. Jeg håber vi nuker dem i aften!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Mathiaska, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #755 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17
Er jeg den eneste, der er mere end bare almindelig nervøs for kampen mod Sevilla på søndag? Jeg frygter virkelig den kamp helt vildt!

Vinder vi den, må det jo nærmest være ens betydende med, at mesterskabet havner i hovedstaden.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #756 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev: Er jeg den eneste, der er mere end bare almindelig nervøs for kampen mod Sevilla på søndag? Jeg frygter virkelig den kamp helt vildt!

Vinder vi den, må det jo nærmest være ens betydende med, at mesterskabet havner i hovedstaden.


Som med kampen mod Granada og med al respekt for Sevilla, så skal man altid respektere sin modstandere. Men Sevilla har altså virkelig været ringe på det seneste og utroligt svage på udebane.

Men mesterskabet er overhovedet ikke afgjort hvis vi skulle slå Sevilla. Udebane kampen mod Celta giver anledning til mere nervøsitet. Vi kunne jo ikke lave et velkendt remontada mod dem sidste gang i pokalen.

Vi skal helt tilbage til februar for at finde Sevillas seneste sejr på udebane.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce