Sæsonen 2016/17

9 år 1 måned siden #733 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Det er fuldstændig ligegyldigt, da præmisserne der bliver skrevet om alle falder ud til fordel for Messi! Jeg er egentlig ligeglad med hvem der er bedst, så længe Real Madrid vinder titler så er jeg glad.
Verdens bedste fodboldspiller synes jeg mister sin værdi eller anerkendelse, hvis Ronaldo får prisen til januar. Nuvel, så spiller titler en stor rolle, og Ronaldo er også helt i toppen, men jeg synes bare ikke en målscorer er af lig med verdens bedste fodboldspiller uanset hvor mange eller afgørende mål en given spiller scorer. Verdens bedste fodboldspiller skal immervæk udstråle overlegenhed på alle parametre, og her kan Ronaldo desværre bare ikke følge med længere. Ronaldo var altdominerende imod Atletico sidste uge, og det er de præstationer vi ser alt for lidt af. Det var ikke fordi han scorede et flot hattrick han var altdominerende. Han var altdominerende, fordi han gjorde hvad der passede ham! Alt lykkedes for ham den aften, og det er den magiske følelse jeg synes verdens bedste fodboldspiller skal besidde, og det gør Ronaldo alt for lidt IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #734 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Er Balón D'or diskussioner ikke ved at blive helt vildt kedelige?

Nacho vinder den ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Chamartin, Pelle, Sahinovic

9 år 1 måned siden #735 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Sæsonen 2016/17

raul7=kongen skrev: Jeg tror egentlig det mest oplagte var, at lade FCBarcelona.dk hygge sig selv og undlade at blande dem ind i debatten herinde, særligt når det ikke har noget med det overordnede emne at gøre.

Du er også velkommen til at hygge dig alle andre steder end her. Eller.. du ved... bidrage med noget.

Der er intet galt i at citere andre nyhedssider herinde. Især ikke hvis de tager udgangspunkt i statistikker, som er skrevet her på siden.

Men som sagt: Det kunne også være skrevet i Sjov og Spas. Det passede bare bedre ind her pga det nuværende samtaleemne.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 1 måned siden #736 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17
Med så meget tid du bruger derinde, og samtidig - til vores held - deler det herinde, så vil jeg æde min hat på at du har oprettet en bruger derinde og 'debattere' (læs: ævler!) på livet løs.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 1 måned siden #737 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæsonen 2016/17

Sahinovic skrev: Med så meget tid du bruger derinde, og samtidig - til vores held - deler det herinde, så vil jeg æde min hat på at du har oprettet en bruger derinde og 'debattere' (læs: ævler!) på livet løs.

Den var ikke nødvendig.

9 år 1 måned siden #738 af Kassow-Rossing

Sahinovic skrev: Med så meget tid du bruger derinde, og samtidig - for vores held - deler det herinde, så vil jeg æde min hat på at du har oprettet en bruger derinde og 'debattere' (læs: ævler!) på livet løs.

Som sædvanlig tager du fejl. Ligesom dengang du gættede på at jeg havde oprettet en ekstra bruger herinde. Op på hesten igen og stop med at snakke off-topic.

I fremtiden bedes du sende mig en privat besked, hvis du ikke vil holde dig til emnet, så du ikke forstyrrer de andre på forum.

Edit: Brylle var hurtigst.
Tilbage til emnet.

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

9 år 1 måned siden #739 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17

Brylle skrev:

Sahinovic skrev: Med så meget tid du bruger derinde, og samtidig - til vores held - deler det herinde, så vil jeg æde min hat på at du har oprettet en bruger derinde og 'debattere' (læs: ævler!) på livet løs.

Den var ikke nødvendig.

Min 'skarpe' reaktion falder først og fremmest på baggrund af kommentaren:

Du er også velkommen til at hygge dig alle andre steder end her. Eller.. du ved... bidrage med noget.

For ja, Kassow birager i den grad med mere til denne side, end raul7=kongen gør.

Han vælger simpelthen at kopiere en hel artikel fra en hjemmeside, for så efterfølgende at skrive:

Er det ikke meget sødt? :)

Det eneste unødvendige i denne situation er at man, ret så ofte, har en ustyrlig trang til at dele nogle latterlige artikler herinde fra en hjemmeside, man allerede i forvejen synes er latterlig.

Ude af diskussionen!

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Sahinovic.

9 år 1 måned siden #740 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Kassow-Rossing skrev:

raul7=kongen skrev: Jeg tror egentlig det mest oplagte var, at lade FCBarcelona.dk hygge sig selv og undlade at blande dem ind i debatten herinde, særligt når det ikke har noget med det overordnede emne at gøre.

Der er intet galt i at citere andre nyhedssider herinde. Især ikke hvis de tager udgangspunkt i statistikker, som er skrevet her på siden.

Men som sagt: Det kunne også være skrevet i Sjov og Spas. Det passede bare bedre ind her pga det nuværende samtaleemne.

Måske du skulle overveje, hvem dit indlæg er adresseret til, især in mente de første to linjer.

Jeg kan afsløre, at Kongen bestemmer hvem der skal have adgang til madridista.dk og hvem der ikke skal.

Med andre ord: Han kan om nogen bestemme, hvad der er galt at citere og hvad der ikke er galt at citere.

Stram op!

9 år 1 måned siden #741 af Kassow-Rossing
Jeg gentager: Hvis der er nogen, der vil skrive noget direkte til mig og som resten af forum ikke behøver besværes med, så kan I sende mig en privat besked.

Jeg lover at læse dem, hvis jeg nogensinde får nogle.

9 år 1 måned siden #742 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17
Nå, hvis I er færdige...

Så vil jeg lige rose Madridista.dk for alle de fede tiltag der har været på det seneste. Det er super med de mere uddybende artikler fra forskellige skribenter, tre hurtige til redaktørerne, AmorMadrids (?) statistiknørderi, "kampens spiller", med mere (er "Madridista mener" slut? eller får vi nok af jeres holdninger at høre gennem alt det andet eller hvordan?). Keep up the good work!

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Kassow-Rossing, ChrillRM14, AmorMadrid

9 år 1 måned siden #743 af Kassow-Rossing
Ville elske en ny Madridista.dk mener.

Den kunne evt omhandle A/B hold, spillersalg, Benzema, klubbens succes, Zidane, Isco/Asensio eller noget helt syvende.

9 år 1 måned siden #744 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Sæsonen 2016/17

Zyconith skrev: Nå, hvis I er færdige...

Så vil jeg lige rose Madridista.dk for alle de fede tiltag der har været på det seneste. Det er super med de mere uddybende artikler fra forskellige skribenter, tre hurtige til redaktørerne, AmorMadrids (?) statistiknørderi, "kampens spiller", med mere (er "Madridista mener" slut? eller får vi nok af jeres holdninger at høre gennem alt det andet eller hvordan?). Keep up the good work!

Tak! Vi prøver alt vi kan.

Planen er at nedtone tre hurtige til hver 2/3. uge, ellers løber vi lidt tør for emner (derfor udgår det også i denne uge) og så kommer der måske et nyt tiltag vi brygger på.

Madridista Mener er ikke død, men er noget vi helst bringer i de lidt mindre nyhedstunge perioder :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Leveret af Kunena Forum