Sæsonen 2016/17
Vi har tre resterende kampe tilbage:
Runde 36. Real Madrid - Sevilla
Runde 37. Celta - Real Madrid
Runde 38. Málaga - Real Madrid
Vi skal huske på, at vi stadig er mestre selvom vi spiller én af dem uafgjort, og jeg kan ærgelig talt ikke se os tabe en kamp til de hold vi nu skal møde, eller spille to uafgjorte.
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pelle skrev: Er jeg den eneste, der er mere end bare almindelig nervøs for kampen mod Sevilla på søndag? Jeg frygter virkelig den kamp helt vildt!
Vinder vi den, må det jo nærmest være ens betydende med, at mesterskabet havner i hovedstaden.
Jeg havde nærmere frygtet, hvis du ikke var nervøs for kampen på søndag :D
Kampen på søndag er faktisk den jeg frygter mindst. Celta ude har alle dage været svær, men Malaga har altså vundet 6 ud af deres seneste 8 kampe. Deres seneste hjemmebane kampe har været imod Celta, Sevilla, Valencia og Barcelona. Alle kampe er vundet komfortabelt, og det var kun Sevilla af de 4 som fik scoret imod dem.
Derudover er Sevilla ret tamme i øjeblikket, og specielt på udebane. Kampen bliver ingen nem kamp, men den bliver vundet. Det er jeg ret sikker på :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Real spiller bare bedst, når jeg tager pessimist-hatten på :)
EDIT: Malaga får jo 1 mio euro, hvis Isco vinder ligaen. Så mon ikke det er en gratis kamp :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Jeg var optimistisk forud for kampen i går - og se hvordan det gik :D
EDIT: Malaga får jo 1 mio euro, hvis Isco vinder ligaen. Så mon ikke det er en gratis kamp :)
Så fortæl os alle dine bekymringer, og hvor meget vi taber :D
Og Michel er træneren, men betyder det i sidste ende noget? Malaga spiller forhåbentlig for at vinde. Jeg magter simpelthen ikke al den medietid Pique vil få, hvis Michel spiller Kameni som højreback :D Jeg tror vi står utrolig godt, hvis vi har fået 6 point efter onsdag, men skal jeg være ærlig, så skræmmer Malaga's form mig. De har virkelig været solide på hjemmebane.
Er begyndt at oddse en del på dem, fordi værdien stadig er alt for høj ift. deres form, så derfor har jeg også set flere af deres kampe. De gør det sgu godt må man sige.
Omvendt, så kan man også sige, at hvis en sejr er det eneste som giver os mesterskabet, så burde der være så stor kvalitetsforskel, så vi bare afgøre det stille og roligt :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Pelle skrev: Jeg var optimistisk forud for kampen i går - og se hvordan det gik :D
ikke hvis Barca lover dem 3 mio euro for at vinde...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
www.marca.com/en/football/international-...6163f0d138b45e3.html
FIFA ændrer på deres vilkår for kåringen af The Best, som Ronaldo er den eneste, der indtil nu har vundet. Fremover vil titlen blive uddelt på baggrund af sæsoner og ikke kalenderår. Næste kåring kommer til at foregå 23. oktober 2017.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Den her nyhed passer nu endnu bedre i denne tråd:
www.marca.com/en/football/international-...6163f0d138b45e3.html
FIFA ændrer på deres vilkår for kåringen af The Best, som Ronaldo er den eneste, der indtil nu har vundet. Fremover vil titlen blive uddelt på baggrund af sæsoner og ikke kalenderår. Næste kåring kommer til at foregå 23. oktober 2017.
Sådan så kan Ronaldo blive kåret til verdens bedste hvert halve år i stedet for kun 1 gang om året. Det får jeg ikke nok af!
Ballon d'or til vinter Fifa prisen til sommer.
Generelt synes jeg ikke at klubben kan klage over dopint test, når den spanske liga er den mindst testede i Europa. Det er faktisk første gang i sæsonen, jeg har hørt at Real Madrid har fået uanmeldt besøg.
www.defensacentral.com/real_madrid/14952...s-de-jugarse-la-liga
Har valgt at takke af på forum!
Hvilken rejse vi alle har været med på i denne sæson. Der har været opture og nedture. Store kampe og tætte kampe. Og det endte med nummer 33. Jeg sidder personligt med en ubeskrivelig følelse i kroppen, ved ikke med jer andre?
Jeg vil huske denne sæson for særligt én ting: Et helt fantastisk sammenhold i den måske stærkeste Real Madrid-trup nogensinde.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Et specielt tillykke til ALLE madridistas på madridista.dk!
Hvilken rejse vi alle har været med på i denne sæson. Der har været opture og nedture. Store kampe og tætte kampe. Og det endte med nummer 33. Jeg sidder personligt med en ubeskrivelig følelse i kroppen, ved ikke med jer andre?
Jeg vil huske denne sæson for særligt én ting: Et helt fantastisk sammenhold i den måske stærkeste Real Madrid-trup nogensinde.
Lettet.
Det er nok det bedste ord. Jeg er lettet over, at vi endelig fik has på den titel. Det har været en ambivalent periode de seneste år med masser af europæisk succes, men altid lige-ved-og-næsten-oplevelser i ligaen...
Når man kigger tilbage på det antal kampe, som kunne være gået galt, men hvor spillerne viser nerver af stål og vilje og får pointene til sidst, så pibler sveden frem. Vi kunne have smidt titlen så mange steder. Meget symptomatisk gjorde vi det ikke.
Efter El Clasico har der været et fokus og et arbejdsraseri, som jeg endnu ikke har set et Real Madrid-hold spille med. Der har været færre kampafgørende fejl. Færre dårlige kampe. Kun professionel indsats og gode resultater.
Og så er man så heldig at være fan af et hold, som man kan være endnu mere stolt af end normalt. Zidane har skabt en ny vinderkultur, en fantastisk trup med crazy mange soon-to-be stjerner.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu