El Clásico (2016 Camp Nou)

7 år 3 måneder siden #1 af Kassow-Rossing
Vi har El Clásico i morgen, og jeg kunne ikke finde nogen debattråd herinde om kampen. Administrationen må meget gerne slette det her emne, hvis der bliver oprettet et officielt :)


Skadeslisten: Kroos, Bale, Coentrao, Morata.
Barcelona får Iniesta tilbage.
Vi fører ligaen med 6 point.
Kampen bliver vist på Canal 9 kl. 16.15.

Hvad kan vi forvente os af kampen?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #2 af ChrillRM14

Kassow-Rossing skrev: Vi har El Clásico i morgen, og jeg kunne ikke finde nogen debattråd herinde om kampen. Administrationen må meget gerne slette det her emne, hvis der bliver oprettet et officielt :)


Skadeslisten: Kroos, Bale, Coentrao, Morata.
Barcelona får Iniesta tilbage.
Vi fører ligaen med 6 point.
Kampen bliver vist på Canal 9 kl. 16.15.

Hvad kan vi forvente os af kampen?


Vi får et Barcahold at se, som er pisket til en sejr, og det kommer helt sikkert til udtryk på banen i starten.
I min optik er det to hold, der ikke har spillet det spil, som de respektive fanbaser er helt tilfredse med eller forventer. Vi har af en eller anden grund kunne gå igennem halvdelen af sæsonen snart uden nederlag, hvilket er sindssygt optur, mens Barca har haft nogle ubehagelige svupsere, men ingen af holdene er decideret på toppen. Vi har - men udelukkende på grund af forspringet - den mentale overhånd.
I El Clasico er form dog som regel ligegyldigt. Det er 50/50, og det bliver det også imorgen.

Jeg er pisse nervøs, men jeg tror på et point. 2-2. Ronaldo, Messi (på straffespark forårsaget af Ramos), Iniesta og så Ramos i 93' minut. Mindst 4 muskelskader undervejs.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Jeg er meget splittet. Jeg håber, vi kommer til at dominere deres midtbane ved at spille med 4 mand. Det vil give rigtig god mening, nu hvor Bale alligevel er ude. Meget kommer til at afhænge af Iniestas comeback. Finder han formen fra første minut, ser jeg Barcelona som favoritter. Men hvis han er rusten og anonym, så får de problemer med at få midtbane og angreb til at hænge sammen.

Zidane er ude og tale om intensitet. Men jeg mener, at der skal være ligeså meget styr på det taktiske setup for at vinde.
Heldigvis er et tab ikke en katastrofe - men vi har virkelig mange svære udekampe over de næste par uger, så der ville et 9 point forspring lune rigtig godt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #4 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Vi skylder Rafa Benitez meget. Kovacic, Lucas Vazquez og Casemiro var hans opfindelser. Lur mig om ikke alle tre spillere kommer til at spille en vigtig rolle i morgen. De fik stort set ingen spilletid efter at Zidane over trænerjobbet, men han måtte falde tilbage til det grundlag som Benitez havde sikret med de tre spillere.
Benitez som sportsdirektør ville være smart.Han ved væsentlig mere om fodbold en Zidane gør, men han har ikke de samme forudsætninger for mandskabspleje som Zidane.
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #5 af Kassow-Rossing

Matamoro skrev: Vi skylder Rafa Benitez meget. Kovacic, Lucas Vazquez og Casemiro var hans opfindelser. Lur mig om ikke alle tre spillere kommer til at spille en vigtig rolle i morgen. De fik stort set ingen spilletid efter at Zidane over trænerjobbet, men han måtte falde tilbage til det grundlag som Benitez havde sikret med de tre spillere.
Benitez som sportsdirektør ville være smart.Han ved væsentlig mere om fodbold en Zidane gør, men han har ikke de samme forudsætninger for mandskabspleje som Zidane.


Havde det ikke været for sætningen det starter med "Lur mig", ville jeg kalde din 'rant' for det mest off-topic jeg har set her på siden i 2016. Nu har jeg kendt dig personligt i flere år, så det overrasker mig selvfølgelig ikke :P

Rafa har intet at gøre i klubben. Det havde han ikke da han var træner i et halvt år og det har han ikke som sportsdirektør.

Tilbage til emnet om El Clásico tak :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #6 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne El Clásico (2016 Camp Nou)

Kassow-Rossing skrev:

Matamoro skrev: Vi skylder Rafa Benitez meget. Kovacic, Lucas Vazquez og Casemiro var hans opfindelser. Lur mig om ikke alle tre spillere kommer til at spille en vigtig rolle i morgen. De fik stort set ingen spilletid efter at Zidane over trænerjobbet, men han måtte falde tilbage til det grundlag som Benitez havde sikret med de tre spillere.
Benitez som sportsdirektør ville være smart.Han ved væsentlig mere om fodbold en Zidane gør, men han har ikke de samme forudsætninger for mandskabspleje som Zidane.


Havde det ikke været for sætningen det starter med "Lur mig", ville jeg kalde din 'rant' for det mest off-topic jeg har set her på siden i 2016. Nu har jeg kendt dig personligt i flere år, så det overrasker mig selvfølgelig ikke :P

Rafa har intet at gøre i klubben. Det havde han ikke da han var træner i et halvt år og det har han ikke som sportsdirektør.

Tilbage til emnet om El Clásico tak :)


Kendt mig personligt i flere år?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #7 af DarioGomez
Kassow er din største fan ... #hanliggerudeibusken

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #8 af Kassow-Rossing
Ja da :) Men denne gang lover jeg at ikke anmelde dig ;)

Videre til El Clásico og ikke mere off topic. Du er velkommen til at skrive i privaten til mig så det ikke forstyrrer de andre brugere.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #9 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Jeg synes at Barca skal være fair og melde Iniesta skadet...

Once de galla fra Barca mod vores ZZ asymetriske Lucas Vazquez/Kovacic against all odds-taktik. Zidane's uforudsigelighed skal slet ikke undervurderes. Real Madrid ved i hvert fald, hvad Barca kommer med.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #10 af BBB
Besvaret af BBB på emne El Clásico (2016 Camp Nou)

Matamoro skrev: Vi skylder Rafa Benitez meget. Kovacic, Lucas Vazquez og Casemiro var hans opfindelser.


Casemiro blev hentet under Mourinho, brugt under Ancelotti, lånt ud under Ancelotti og kom så tilbage under Rafa. Jeg ved ikke, hvordan det gør ham til Rafa's opfindelse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #11 af SR4
Besvaret af SR4 på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Hvis vi får flere mål end muskelskader i aften, så er ligaen hjemme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #12 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Cristiano selvtillid er pt. ret stor, så han scorer. Men kan vi lukke af?

Casemiro skal i hvert fald tidligt ind for at lukke Messi ned i 2. halvleg - hvis han ikke allerede kommer til at starte inde.

ZIDANE HVAD SKAL DER SKE

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce