El Clásico (2016 Camp Nou)

9 år 7 måneder siden #13 af Madridista28

SR4 skrev: Hvis vi får flere mål end muskelskader i aften, så er ligaen hjemme.

Man kan ikke alerede snakke om mesterskabet i december måned, selvom man vinder, og ungård muskelskader da det kun er 14 spillerunde og der stadig rester 24 spillerunder efter kampen idag, det ville selvfølgelig give et godt forspring til senner i sæsonen vis der skulle komme en dårlig periode med pointtab men mesterskabskampen er ikke afgjort før maj, tag bare Barcelonas forspring på 12 points i sidste sæson indtil El Clasico hvor vi vinder og pludselig kun er 7 point efter Barcelona og de følgene to kampe smider Barcelona 6 points og føre kun ligaen med et 1 point ned til os der blev pludselig helt åben i kampen om mesterskabet som først blev afgjort i sidste spillerunde hvor vi kunne have vundet ligaen vis Barcelona igen smed point det gjord de desværre ikke men det vidste jo bare at det er godt at have noget at give af vis det går galt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #14 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Casemiro blev hentet tilbage under Rafa og røg med det samme ind i startopstillingen. Da Zidane overtog tøjlerne røg han igen ud på bænken, men Zidane blev heldigvis klogere. :-)

9 år 7 måneder siden #15 af ChrillRM14
God kamp til alle herinde!
Håber nerverne, gejsten og tilråbene fra sofaen når hele vejen til Camp Nou! Uanset resultatet, så er det kampe som dette, der viser, hvorfor man er blevet fan af så stort et hold som Real Madrid.
Hala Madrid!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Madridista28

9 år 7 måneder siden #16 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Kæmpe fejl ikke at spille Casemiro fra start. Kæft en elendig 2. Halvleg.

Nå, men stadig 3 point foran, lad os håbe vi kan løfte os ude mod Valencia og Sevilla.

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 7 måneder siden #17 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Whaat, Casemiro skulle da aldrig have startet.
Følgende bruger(e) sagde tak: 2:18

9 år 7 måneder siden #18 af ChrillRM14
Jeg finder en måde at føde Ramos' børn på...

Iniesta gør forskellen for Barca. Før det var vi egentlig fint med på midtbanen. Det var ikke skolebogseksempler på verdens bedste fodbold, men et point er kræftedeme i orden. Vi taber ikke - stor f***** applaus for det!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 7 måneder siden #19 af Real Madrid

Pelle skrev: Kæmpe fejl ikke at spille Casemiro fra start. Kæft en elendig 2. Halvleg.

Nå, men stadig 3 point foran, lad os håbe vi kan løfte os ude mod Valencia og Sevilla.

Et ord - remontada! ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 7 måneder siden #20 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne El Clásico (2016 Camp Nou)

Real Madrid skrev:

Pelle skrev: Kæmpe fejl ikke at spille Casemiro fra start. Kæft en elendig 2. Halvleg.

Et ord - remontada! ;-)

Jeg glemmer, at vi har Ramos! ;-)
Hold kæft en lortekamp - 1 point er over al forventning :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 7 måneder siden #21 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne El Clásico (2016 Camp Nou)

Kæmpe fejl at spille Casemiro. Tydeligvis var han ikke klar. Når man skal forsøge at være bagklog, så vent dog i det mindste til efter kampen - så havde du undgået dette.

Egentlig synes jeg, vi griber kampen fint an. Måske skulle vi have satset offensivt, men resultatet kan vi bruge. Det er rimelig ufortjent, at Barca får points med.. De havde i hvert fald også dommeren med. Det skal ikke være nogen undskyldning, men igen ser vi, hvordan denne dommer er afgørende for udfaldet. 2 straffespark blev vi snydt for. 1 blev Barca snydt for. Kampens badebold står i min optik mellem Casemiro(eller Zidane for at spille ham) og så dommeren - kæft en stodder.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 7 måneder siden #22 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Bliver simpelthen så frustreret over Barcas ene point i dag. Der var ikke frispark ved målet, og Suarez står tilmed offside.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Madridista28

9 år 7 måneder siden #23 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Med Bale, Kroos og Morata på banen kører vi dem over på hjemmebane.

9 år 7 måneder siden #24 af larsvegas
Besvaret af larsvegas på emne El Clásico (2016 Camp Nou)
Jeg synes at der var straffe til Lucas Vazquez efter 5 min af kampen. Real Madrid kunne sagtens have vundet over Barcelona men 1-1 tager jeg også gerne stadig 6 point foran Barcelona. Sådan Real Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum