El Clásico (2016 Camp Nou)
- Cristiano Ronaldo
-
- Senior bruger
-
- Andalucía está en mi corazón
Syntes iøvrigt at Kovacic gør det rigtig godt og er godt faldet til, som en anden bruger nævnte har det nok været til hans fordel at han blev købt relativt billigt og ikke som et galactico indkøb med dertil store forventninger...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Cristiano Ronaldo skrev: Flot gestus af Jordi Alba
Syntes iøvrigt at Kovacic gør det rigtig godt og er godt faldet til, som en anden bruger nævnte har det nok været til hans fordel at han blev købt relativt billigt og ikke som et galactico indkøb med dertil store forventninger...
Han skulle nok have valgt en anden at sende sine klamme udgydelser ud over. Kovacic taler kroatisk, tysk, engelsk, italiensk og spansk.
Rigtig mange har det med at udpege Pepe som den mest usympatiske spiller. I mine øjne er Alba med afstand det absolut største p*khovede i La Liga. Han er fuldstændig uden for konkurrence faktisk.
Chamartin skrev:
Han skulle nok have valgt en anden at sende sine klamme udgydelser ud over. Kovacic taler kroatisk, tysk, engelsk, italiensk og spansk.
Rigtig mange har det med at udpege Pepe som den mest usympatiske spiller. I mine øjne er Alba med afstand det absolut største p*khovede i La Liga. Han er fuldstændig uden for konkurrence faktisk.
Hvis vi tager brillerne af, er vores egen Carvajal ikke meget bedre..
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Kassow-Rossing
-
Emne forfatter
- Bruger er blokkeret
-
Han er med længder mere sympatisk end Jordi.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kratmus skrev:
Chamartin skrev:
Hvis vi tager brillerne af, er vores egen Carvajal ikke meget bedre..
Har Alba sagt undskyld? ;-)
Aner det ikke, jeg kan ikke spansk ;) Men det vil selvfølgelig være et plus at kunne sige undskyld, omend det er bedst helt at lade være(hvilket ingen af dem gør).
@Kassow
På banen synes jeg faktisk også, at Carvajal har lavet nogle svinestreger gennem tiden(og med en upopulær holdning, som mange sikkert deler i skjul, synes jeg det har en vis underholdsningsværdi) - isoleret set på El Classicos synes jeg de er næsten lige gode om det. Hvad Jordi Albino(og nu kom der også platte øgenavne med - det snart fredag) ellers gør, aner jeg ikke, så det kan sagtens være, at du har ret.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Pelle skrev: Jeg vil godt lige have lov at tage den op igen. Hvem skal erstatte Casemiro?? Det tog ham en kamp at komme tilbage, og lige nu er han igang med at destruere Dortmunds offensiv. Hold op hvor spiller han fantastisk i dag - ligesom det kan siges om resten af holdet.
Defensivt er han fantastisk. Hans evner med bolden er derimod ganske dårlige.
Det sejler da med mange kontra til dortmund. Utroligt hvis de ikke scorer.
Pelle skrev: Jeg vil godt lige have lov at tage den op igen. Hvem skal erstatte Casemiro?? Det tog ham en kamp at komme tilbage, og lige nu er han igang med at destruere Dortmunds offensiv. Hold op hvor spiller han fantastisk i dag - ligesom det kan siges om resten af holdet.
Han var formidabel i den første del af kampen, men havde nogle uheldige indgreb mod slutningen. Men det var vist mere generelt hele holdet, der sejlede, hvorfor Casemiro er delvist undskyld. Han har dog ikke overbevist mig endnu, da mere end 30 gode minutter er et af mine "kriterier" ;).
Jeg synes faktisk, at vi spiller godt indtil omkring de 30-35 minutter på klokken. Derefter gik Dortmund til den, især Bartra havde nogle voldsomme indgreb. Men som helhed en godkendt førstehalvleg med en dårlig udgang.
asp3200 skrev: Fantastisk???
Det sejler da med mange kontra til dortmund. Utroligt hvis de ikke scorer.
Det er jo typisk sådan, at når man ytrer noget positivt om Real Madrid, så kan spillerne mærke det, og så begynder de at fucke op ;-)
Men ærligt. Det er jo ikke Casemiros skyld, at James på ingen måde har samme defensive disciplin som sine konkurrenter. Han lægger sig jo foran Modric, som ligger foran Casemiro - det SKAL give ubalance :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Casemiro er fantastisk, og han beviste mig i starten af denne sæson han har en fremtid i klubben. Mit problem med ham er hans aggressive og naive tilgang til spillet. Havde det været en kynisk og hård dommer, så havde Casemiro fået rødt efter 5-7 min.. 40? sekunder inde i kampen sidder han med benene strakt inde i en Dortmund spiller, og den var mere orange end den var gul IMO. Nogle minutter senere begår han endnu et groft frispark, men slipper heldigvis for advarsel begge gange. Havde der stået 30 min. på uret i stedet for 2 min. så havde han været blevet udvist.
Han får selvfølgelig sin advarsel senere i kampen, men han er alt for aggressiv og voldsom med sine taklinger. Han laver en fantastisk takling, hvor han erobre den højt oppe på banen, som giver en god chance til os, men kommer han bare et split sekund forsent i sådan en situation, så sidder hans knopper på modstanderens ben, og den giver rødt.
Han skal selvfølgelig beholdes, men jeg mener samtidig at man kan finde bedre alternativer, og 2 af dem nævnte jeg forleden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.