Transferdrømme 2017

9 år 2 måneder siden #157 af RobertoCarlos
Besvaret af RobertoCarlos på emne Transferdrømme 2017
Kovacic er i overskud hvis der bliver spillet flad 4-4-2 og Modric, Casemiro, Kroos og Llorente er foretrukket. Men i fx 4-4-2 diamant formation så vil Kovacic passe perfekt sammen med en ekstra Box-to-Box midtbanespiller. Generelt ønsker jeg bare at truppen tilpasses, så man får det maksimale ud af hver spiller. Personligt foretrækker jeg 3 central midtbanespiller, der er venner med bolden fremfor 2 angriber, der ikke bidrager defensivt eller til det generelle spil.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #158 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Transferdrømme 2017

Kassow-Rossing skrev: Er Robert Lewandowski ikke mere fortid end fremtid med sine 28 år?

Spidsangriber 'plejer' at falde i niveau lige så stille og roligt fra de 29 men der er selvfølgelig undtagelser.

28-32 år er ideel alderen for en angriber (imo), hvor både fysikken og mentaliteten er i top. Lewandowski er i absolut verdensklasse og ville kunne være vores topscorer de næste 3-4 sæsoner.. Han er en komplet pakke og kan forbedre os/give os ny drive oppe foran. Er sket ikke i tvivl om hvem jeg ville kaste penge efter af de to. Så kan vi jo passende købe mbappe når lewandowski er færdig.. så ville han jo trods alt stadig kun være i starten af 20'erne ;-)

Hala

9 år 2 måneder siden #159 af zizou21

madrid2000 skrev:

zizou21 skrev: Ind:
Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.

Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale

Med disse indkoeb ville vi dominere de naeste mange aar.. Mbappe skal ikke koebe (endnu) - Lewandowski skal vaere nummer et target til angrebet... Hvis muligt?

Mener du helt seriøst at du vil sælge Bale, James, Benzema og Lucas og de alle skal erstattes med Lewandoski?
Det en ommer.

Ja :)

Bale > Isco
James > Asensio
Benzema > Lewandowski
Lucas > Kovacic/Kante

Synes ikke vi behøver disse kantspillere.. Vi kan vel blive enige om at 4-3-1-2 er vejen frem og der synes jeg vi er fint dækket ind med ovenstående??

Hala

9 år 2 måneder siden #160 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev:

madrid2000 skrev:

Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.

Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale

Med disse indkoeb ville vi dominere de naeste mange aar.. Mbappe skal ikke koebe (endnu) - Lewandowski skal vaere nummer et target til angrebet... Hvis muligt?

Mener du helt seriøst at du vil sælge Bale, James, Benzema og Lucas og de alle skal erstattes med Lewandoski?
Det en ommer.

Bale > Isco
James > Asensio
Benzema > Lewandowski
Lucas > Kovacic/Kante

Synes ikke vi behøver disse kantspillere.. Vi kan vel blive enige om at 4-3-1-2 er vejen frem og der synes jeg vi er fint dækket ind med ovenstående??

Du er med på at vi også skal have en stærk bænk? Så vi, som i år, har kunne skifte 8 spillere uden at det har kunne mærkes og vi stadig har vundet kampene. Nogen gange har vi endda synes at at "B" kæden har været bedre. Det får vi altså ikke hvis vi skilder os af med så mange spillere.

Noget andet er at man opbygger en masse ting spillerne iblandt og derfor skal man ikke sælge/købe alt for meget på en velfungerende hold med unge spillere med potentiale. Eller det ville jeg i hvert fald ikke gøre.

9 år 2 måneder siden #161 af zizou21

MatiasP skrev:

zizou21 skrev:

madrid2000 skrev:

Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.

Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale

Det en ommer.

Bale > Isco
James > Asensio
Benzema > Lewandowski
Lucas > Kovacic/Kante

Du er med på at vi også skal have en stærk bænk? Så vi, som i år, har kunne skifte 8 spillere uden at det har kunne mærkes og vi stadig har vundet kampene. Nogen gange har vi endda synes at at "B" kæden har været bedre. Det får vi altså ikke hvis vi skilder os af med så mange spillere.

Noget andet er at man opbygger en masse ting spillerne iblandt og derfor skal man ikke sælge/købe alt for meget på en velfungerende hold med unge spillere med potentiale. Eller det ville jeg i hvert fald ikke gøre.

Hej Matias,

Hvad synes du vi mangler??? (Har muligvis glemt nogen nedenfor :))

Syntes dette er en fantastisk trup + baenk.

Maal: De Gea, Casilla, Yanez
Forsvar: Theo, Vallejo, Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Danilo, D. Llorente
Midtbanen: Kroos, Casemiro, Kovacic, Modric, Asensio, Isco, Kante, Burgui, M. Llorente, Oedegaard, Lucas Silva
Angreb; Lewandowski, Ronaldo, Morata, Mayoral, Mariano,

Hala

9 år 2 måneder siden #162 af Dios
Besvaret af Dios på emne Transferdrømme 2017

Daniel skrev:

Dios skrev: Hugol skrev:

Dani Ceballos/ for næste sæson

Jeg snakkede med Riza Durmusi igår, og snakken kom ind på Ceballos. Han mente ikke han havde niveauet på sigt, fordi det altid er lige ved og næsten med ham. Han scorer for lidt og assistere for lidt ift. hvad man bliver bedømt på i Real Madrid. Han sagde han var en fantastisk spiller, og var rigtig overlegen på træningsbanen, men ikke bedre end Kovacic, og ikke i nærheden af Isco.

Når man tager debatten omkring Isco herinde i mente for 2-3 år siden, så giver det jo rigtig god mening. Dengang ville folk hellere have James, fordi han havde et bedre slutprodukt. Ceballos har vidst kun scoret 2 mål i 100 kampe. Det var ihvertfald hvad han sagde. Selvom han er ung, så er det jo ikke godt nok for en forholdsvis offensiv midtbanespiller.

Bare et lille input for en som træner med ham hverdag indtil næste sæson :)

Næste gang du snakker med Durmizi om et aktuelt emne, så bliver det med kuglepen, notesblok og i madridista.dk's øjemed. Basta bum ;-)

Det kunne da være interessant nok, og specielt fordi han er Real Madrid fan :) Nu når jeg godt nok ikke at se ham igen før han tager tilbage til Valencia, men nu må vi se :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 2 måneder siden #163 af Dios

Hugol skrev:

Jeg snakkede med Riza Durmusi igår, og snakken kom ind på Ceballos. Han mente ikke han havde niveauet på sigt, fordi det altid er lige ved og næsten med ham. Han scorer for lidt og assistere for lidt ift. hvad man bliver bedømt på i Real Madrid. Han sagde han var en fantastisk spiller, og var rigtig overlegen på træningsbanen, men ikke bedre end Kovacic, og ikke i nærheden af Isco.

Når man tager debatten omkring Isco herinde i mente for 2-3 år siden, så giver det jo rigtig god mening. Dengang ville folk hellere have James, fordi han havde et bedre slutprodukt. Ceballos har vidst kun scoret 2 mål i 100 kampe. Det var ihvertfald hvad han sagde. Selvom han er ung, så er det jo ikke godt nok for en forholdsvis offensiv midtbanespiller.

Ok, har du spillet sammen med Riza ?

Ikke på klubplan. Kun hyggebold :)

Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Dios.

9 år 2 måneder siden #164 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev:

Hugol skrev:

Ok, har du spillet sammen med Riza ?

Ikke på klubplan. Kun hyggebold :)

Sagde han noget om Ceballos ift arbejds indsats. Tænker han jo ikke er en født offensiv midt, hvorfor assist og mål er af mindre betydning, end hvis han havde været en offensiv midtbane spiller.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #165 af Dios
Hugol skrev:

Sagde han noget om Ceballos ift arbejds indsats. Tænker han jo ikke er en født offensiv midt, hvorfor assist og mål er af mindre betydning, end hvis han havde været en offensiv midtbane spiller.

Nej det gjorde han ikke. Han talte kun om hvor teknisk dygtig han var, og han havde en utrolig rolighed i en så ung alder.

9 år 2 måneder siden #166 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Transferdrømme 2017
God info du kommer med Dios. Det passer jævnfør denne video:

Men overvej lige at han blot er 20 år. Måske kan han få de sidste 5% ved at træne med Real Madrid i et par år. Han ligner en kommende super midtbanespiller og en stor resurse for Real Madrid i fremtidens latterlige tætte kampprogrammer.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 2 måneder siden #167 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Transferdrømme 2017
Stødte også på denne video af Marcos Llorente mens jeg kiggede på Ceballos. Jeg synes stadigt, at det er underligt at han kom på goal.com årets La Liga hold, men nu forstår jeg i hvert fald bedre deres valg. Jeg ved ikke helt hvordan det fodboldmæssige forhold bliver mellem Llorente og Casemiro, men vores egen Canterano ligner en, der kommer til at spille rigtig mange kampe for Real Madrid:

Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Mathiaska

9 år 2 måneder siden #168 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Transferdrømme 2017

Fondo_Sur skrev: Stødte også på denne video af Marcos Llorente mens jeg kiggede på Ceballos. Jeg synes stadigt, at det er underligt at han kom på goal.com årets La Liga hold, men nu forstår jeg i hvert fald bedre deres valg. Jeg ved ikke helt hvordan det fodboldmæssige forhold bliver mellem Llorente og Casemiro, men vores egen Canterano ligner en, der kommer til at spille rigtig mange kampe for Real Madrid:

Synes han ser vildt spændende ud!! Håber RM henter ham hjem.

Leveret af Kunena Forum