Transferdrømme 2017
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Morata eller Benz ud og ind med Mbappe, så må han kæmpe med Benz eller Morata om pladsen oppe foran.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Selvom jeg ikke har set vanvittigt meget til manden (dvs. ikke mere end de fænomenale kampe han har spillet for Monaco i CL-slutspillet i år), så bliver jeg nødt til at spørge: Passer han ind i Real Madrid? Er han ikke alt for glad for plads og omstillinger? Utvivlsomt et giga talent, men man er vel nødt til at tage i betragtning hvad for en spillertype han er. Og ligegyldigt hvad, så vil Real skulle dirke et forsvar op hvor 9-10 spillere er bag bolden i 90% af kampene over en sæson. Hvor kommer hans spidskompetencer ind der? Jeg vil meget gerne rettes hvis jeg tager fejl, men jeg ser ham som en hurtigløber, der vil få det svært i de små rum. Akkurat ligesom Aubameyang, som jeg heller ikke har den store fidus til i Real.
Hvad siger fortalerne for en Mbappe-signing?
Jeg vil signe ham med lukket øjne for hvilket som helst hold ! Godt wenger er blevet en gammel mand, ellers havde han haft en ny Henry for længst.
Har valgt at takke af på forum!
I min verden er franskmandens potentiale LANGT større end de spillere, der i skrivende stund er i rygtemøllen, som Real Madrids kommende galactico-indkøb. Hazard og Dybala er verdensklassespillere, og vil på hver sin måde dygtiggøre Real Madrid fra dag 1 på hver sin måde, men jeg føler mig overbevist om, at Mbappe bliver langt bedre end de to førnævnte, måske endda inden for en overskuelig fremtid. Så god er han!
Han er på nuværende den eneste spiller, som jeg kan se nappe Ballon d'Or flere år i træk. Han kan komme til at dominere europæisk fodbold i en længere årrække.
Overvej lige et holdkort, hvor spillere som Isco, Varane, Carvajal, Asensio, Kovacic, Mbappe og måske Dybala og- eller Hazard er at finde på. Det er jo uhyggeligt, krydret med ældre spillere som Ramos, Marcelo, Kroos og hvem ved, måske stadig Ronaldo :)
Hugol skrev: I går så jeg ham tage 3-4 forsvarsspillere ud for derefter at komme til indlæg. Han har fart, go placeringsevne, han har masser af mål i sig, han kan rykke sig fri af en modstander stående, teknisk er han bedre end Morata og på niveau med Benzema, hvis ikke bedre. Hans overblik er fenomenalt.
Jeg vil signe ham med lukket øjne for hvilket som helst hold ! Godt wenger er blevet en gammel mand, ellers havde han haft en ny Henry for længst.
Wenger har i følge en engelsk avis allerede været ude og forklare, hvordan han krøb langs husmure og personligt bankede på hos Mbappé sidste forår for at få ham til at skrive under på en kontrakt med Arsenal. Men sådan er det jo med samtlige stjerner, der ikke er havnet i Arsenal - Wenger har hver gang haft kontakt med dem forinden, og kunne have skrevet med dem, siger han. (Sorry Gunnar fans).
I øvrigt støtter jeg tanken om at skrive med Mbappé nu og så lade ham spille en sæson mere i Monaco på udlejning. Det vil være bedre for hans udvikling.
Han er så meget mere end Aubameyang - ingen sammenligning.
Mener dog stadig at der går en god årrække før at han er til at bygge holdet op omkring. Hertil skal det også siges at jeg desuden træt af Benzema !! og ser Morata som en god sub, men ikke mere en det.
Der skal derfor findes en løsning i mellemtiden. Ingen tvivl om at Dybala er drømme scenariet her, men spørgsmålet er om det også er det rent økonomisk.
Bale må desuden gerne finde en ny klub for min skyld.
Mbappe
Theo ikke officiel endnu
llorente
Vallejo
Målmand
Dani Ceballos/ for næste sæson
Ud
Benzema
Coentrao
Pepe desværre
Kovacic
Navas
Medierne melder nu at Real trækker sig væk fra Hazard.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Updated
Mbappe
Theo ikke officiel endnu
llorente
Vallejo
Målmand
Dani Ceballos/ for næste sæson
Ud
Benzema
Coentrao
Pepe desværre
Kovacic
Navas
Medierne melder nu at Real trækker sig væk fra Hazard.
Hvis det er sandt, så begynder jeg at tro på vi er på vej til en mere vedvarende 4-4-2 i fremtiden (Det forlyder også, at Zidane vil overtale Morata til at blive (Ronaldo, Benzema og Morata til 2 angriberpladser). Ja, eller også bare at vi fortsætter med BBC, hviket ville være en katastrofe i min optik men det kan jeg ikke tro er tilfældet.
Derfor må han hjertens gerne blive i Chelsea og drømme om det uopnåelige i dén klub: At blive verdens bedste fodboldspiller..... eller i hvert fald at blive kåret til det.
Prisen vil være latterlig høj for en så ung spiller, men det er hvad man må betale i dag. Pengene er større, og priserne følger derefter. Har man pengene, så er det vel ligemeget, om man bruger 100 millioner eller 800 millioner. Han har bevist sig i Europa og i Frankrig, så det er vel kun fair i sidste ende.
Et ældre alternativ kunne være Aubameyang. Som mit brugernavn antyder, så følger jeg Dortmund, og jeg ville ønske at se Reus i den hvide trøje (desværre har skader ødelagt meget). Aubameyang til gengæld er en spydspids på samme måde som Morata, som lever af at have offensive folk omkring sig. Det har vi også i Real Madrid, men Ronaldo og Benzema kan så meget på egen hånd, at jeg er i tvivl om, at Aubameyang vil kunne passe ind i deres roller. Jeg tvivler, men en spiller som er god for 30 mål i den tyske Bundesliga kunne også overvejes.