Transferdrømme 2017
Super-sub til tider, jeg kan ikke huske om vi manglede midtbanespillere da han begyndte at træde i karakter som jeg husker det - eller også var Gravesen bare ikke the shit - men ja. Nå, men jeg stopper her, alderen kommer mig til kort. Egentlig også en skam at Cambiasso først rigtig fik ben at gå på da han kom til Inter, men her husker jeg måske også forkert?
Pero Dios, Gud tilgiver alle hans børn, ikke sandt? Ellers beklager jeg den kommentar.
Han var fremragende i 90'erne. Verdensklasse i start 00'erne og Dios resten af hans karriere. Du skal på ingen måde beklage over din kommentar, medmindre det er over at kalde Gutí talentløs, og putte ham i samme bås som Cambiasso og Gravesen. Noget siger mig ihvertfald, at du ikke rigtig ved hvilken position han spiller, eller hvor højt hans topniveau egentlig var :)
Nu mangler du bare at sige Redondo var middelmådig, og du synes Solari præsterede bedre efter hans kontrakforlængelse for at fuldende din hate på mine yndlingsspilere :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
(Måske er den ret off-topic, men det er ikke så tit vi snakker om Gravensen!)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Forbinder bare ikke lige Guti med Morata. Den ene vores midtbanegeneral og et geni. Den anden spiller 2. Violin i vores angreb, og har aldrig rigtig fået fast spilletid. Bare ikke lige en sammenligning jeg ville lave.
Og kan se andre også er lidt i vildrede over de ikke så fremragende ting der bliver sagt om Guti.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Dea Gea
Carvajal Pepe Ramos Marcelo
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo
B holdet
Kiko
Danilo Varane Nacho Aaron
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev: A holdet
Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo
B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente
Ind: Hazard, Dybala, Mbappé, De Gea?
Undskyld mig, men kom nu lidt - det er ikke et manager spil det her. Det der er jo fuldstændig urealistisk.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Ind
Mbappe, De Gea, Vallejo, Llorente.
Salg
Benzema, Keylor, James, Pepe.
Jeg tror ikke på Hazard eller Verratti, selvom det kan være klasse at få dem.
Har valgt at takke af på forum!
Dios skrev: Zyconith skrev:
Super-sub til tider, jeg kan ikke huske om vi manglede midtbanespillere da han begyndte at træde i karakter som jeg husker det - eller også var Gravesen bare ikke the shit - men ja. Nå, men jeg stopper her, alderen kommer mig til kort. Egentlig også en skam at Cambiasso først rigtig fik ben at gå på da han kom til Inter, men her husker jeg måske også forkert?
Pero Dios, Gud tilgiver alle hans børn, ikke sandt? Ellers beklager jeg den kommentar.
Han var fremragende i 90'erne. Verdensklasse i start 00'erne og Dios resten af hans karriere. Du skal på ingen måde beklage over din kommentar, medmindre det er over at kalde Gutí talentløs, og putte ham i samme bås som Cambiasso og Gravesen. Noget siger mig ihvertfald, at du ikke rigtig ved hvilken position han spiller, eller hvor højt hans topniveau egentlig var :)
Nu mangler du bare at sige Redondo var middelmådig, og du synes Solari præsterede bedre efter hans kontrakforlængelse for at fuldende din hate på mine yndlingsspilere :D
Har allerede lavet en ny bruger af ren og skær flovhed, det her bliver min sidste besked... :P
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Pelle skrev:
Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo
B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente
Undskyld mig, men kom nu lidt - det er ikke et manager spil det her. Det der er jo fuldstændig urealistisk.
Nu er emnet jo transferdrømme. Behøver vel ikke være realistisk :)
Lars1991 skrev:
Pelle skrev:
Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo
B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente
Nu er emnet jo transferdrømme. Behøver vel ikke være realistisk :)
Det er vi da enige i, men det ville da gavne sagligheden, hvis "drømmene" indebar en snert af realisme - både økonomisk og praktisk. Ellers kan vi jo bare nævne alle de største stjerner, som ikke spiller i Real, og så bliver debatten hurtig kedelig IMO :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Dios skrev:
Zyconith skrev:
unicum skrev:
Kassow-Rossing skrev: I øvrigt pudsigt at Morata næsten altid scorer, når han bliver skiftet ind og aldrig scorer, når han starter.
Måske han er vores nye Guti?
Og måske det er korrekt at (fortsætte med at) lade ham starte på bænken og sætte ham ind mod et træt forsvar midtvejs i anden halvleg?
Guti? Mener du Morientes? :)
Guti var også talentløs i størstedelen af sin tid i klubben, han havde lige et lille snert af et peak omkring 30-års alderen eller hvordan det var. Men at score mål var ikke forventet af ham nej selvom han dog lavede et par håndfulde.
Du kommer i helvede med den kommentar! Alt efter hvem man tror på, så tror alle på Gutí! :D
Jeg tror der menes, at Gutí aldrig rigtig præsterede når han startede inde, men var/er historiens bedste fodboldspiller når han kom ind som joker.
Tak :)
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista