Transferdrømme 2017

9 år 1 måned siden #121 af Dios
Besvaret af Dios på emne Transferdrømme 2017
Zyconith skrev:

Super-sub til tider, jeg kan ikke huske om vi manglede midtbanespillere da han begyndte at træde i karakter som jeg husker det - eller også var Gravesen bare ikke the shit - men ja. Nå, men jeg stopper her, alderen kommer mig til kort. Egentlig også en skam at Cambiasso først rigtig fik ben at gå på da han kom til Inter, men her husker jeg måske også forkert?

Pero Dios, Gud tilgiver alle hans børn, ikke sandt? Ellers beklager jeg den kommentar.

Han var fremragende i 90'erne. Verdensklasse i start 00'erne og Dios resten af hans karriere. Du skal på ingen måde beklage over din kommentar, medmindre det er over at kalde Gutí talentløs, og putte ham i samme bås som Cambiasso og Gravesen. Noget siger mig ihvertfald, at du ikke rigtig ved hvilken position han spiller, eller hvor højt hans topniveau egentlig var :)

Nu mangler du bare at sige Redondo var middelmådig, og du synes Solari præsterede bedre efter hans kontrakforlængelse for at fuldende din hate på mine yndlingsspilere :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #122 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Transferdrømme 2017
Apropos Gravesen.. For dem der forstår lidt spansk:

(Måske er den ret off-topic, men det er ikke så tit vi snakker om Gravensen!)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 måned siden #123 af unicum
Besvaret af unicum på emne Transferdrømme 2017
Puha, det var ikke for at starte nogen diskussion.
Forbinder bare ikke lige Guti med Morata. Den ene vores midtbanegeneral og et geni. Den anden spiller 2. Violin i vores angreb, og har aldrig rigtig fået fast spilletid. Bare ikke lige en sammenligning jeg ville lave.

Og kan se andre også er lidt i vildrede over de ikke så fremragende ting der bliver sagt om Guti.

9 år 1 måned siden #124 af MadridistaPorVida
A holdet
Dea Gea
Carvajal Pepe Ramos Marcelo
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo

B holdet
Kiko
Danilo Varane Nacho Aaron
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 1 måned siden #125 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Transferdrømme 2017

MadridistaPorVida skrev: A holdet
Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo

B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente

Ind: Hazard, Dybala, Mbappé, De Gea?
Undskyld mig, men kom nu lidt - det er ikke et manager spil det her. Det der er jo fuldstændig urealistisk.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #126 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Det virker også som om folk har glemt, at Dybala lige har skrevet under på ny kontrakt med Juventus.

Ind
Mbappe, De Gea, Vallejo, Llorente.
Salg
Benzema, Keylor, James, Pepe.

Jeg tror ikke på Hazard eller Verratti, selvom det kan være klasse at få dem.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 1 måned siden #127 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev: Zyconith skrev:

Super-sub til tider, jeg kan ikke huske om vi manglede midtbanespillere da han begyndte at træde i karakter som jeg husker det - eller også var Gravesen bare ikke the shit - men ja. Nå, men jeg stopper her, alderen kommer mig til kort. Egentlig også en skam at Cambiasso først rigtig fik ben at gå på da han kom til Inter, men her husker jeg måske også forkert?

Pero Dios, Gud tilgiver alle hans børn, ikke sandt? Ellers beklager jeg den kommentar.

Han var fremragende i 90'erne. Verdensklasse i start 00'erne og Dios resten af hans karriere. Du skal på ingen måde beklage over din kommentar, medmindre det er over at kalde Gutí talentløs, og putte ham i samme bås som Cambiasso og Gravesen. Noget siger mig ihvertfald, at du ikke rigtig ved hvilken position han spiller, eller hvor højt hans topniveau egentlig var :)

Nu mangler du bare at sige Redondo var middelmådig, og du synes Solari præsterede bedre efter hans kontrakforlængelse for at fuldende din hate på mine yndlingsspilere :D

Har allerede lavet en ny bruger af ren og skær flovhed, det her bliver min sidste besked... :P

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios

9 år 1 måned siden #128 af MadridistaPorVida
Men for fanden det ville spille altså

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 1 måned siden #129 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Transferdrømme 2017

Pelle skrev:

Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo

B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente

Undskyld mig, men kom nu lidt - det er ikke et manager spil det her. Det der er jo fuldstændig urealistisk.

Nu er emnet jo transferdrømme. Behøver vel ikke være realistisk :)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 måned siden #130 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Transferdrømme 2017

Lars1991 skrev:

Pelle skrev:

Dea Gea
Casemiro
Modric Isco Hazard
Dybala Ronaldo

B holdet
Kiko
Llorente
Asensio James Kroos
Mbappe
Ud
Navas
Benzema
Bale
Vazquez
Morata
Countrao
Ind
De Gea
Dybala
Hazard
Mbappe
Aaron
Llorente

Nu er emnet jo transferdrømme. Behøver vel ikke være realistisk :)

Det er vi da enige i, men det ville da gavne sagligheden, hvis "drømmene" indebar en snert af realisme - både økonomisk og praktisk. Ellers kan vi jo bare nævne alle de største stjerner, som ikke spiller i Real, og så bliver debatten hurtig kedelig IMO :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

9 år 1 måned siden #131 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev:

Zyconith skrev:

unicum skrev:

Kassow-Rossing skrev: I øvrigt pudsigt at Morata næsten altid scorer, når han bliver skiftet ind og aldrig scorer, når han starter.
Måske han er vores nye Guti?

Og måske det er korrekt at (fortsætte med at) lade ham starte på bænken og sætte ham ind mod et træt forsvar midtvejs i anden halvleg?

Guti? Mener du Morientes? :)

Guti var også talentløs i størstedelen af sin tid i klubben, han havde lige et lille snert af et peak omkring 30-års alderen eller hvordan det var. Men at score mål var ikke forventet af ham nej selvom han dog lavede et par håndfulde.

Du kommer i helvede med den kommentar! Alt efter hvem man tror på, så tror alle på Gutí! :D

Jeg tror der menes, at Gutí aldrig rigtig præsterede når han startede inde, men var/er historiens bedste fodboldspiller når han kom ind som joker.

Tak :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 1 måned siden #132 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Transferdrømme 2017
Jeg finder pt. et køb af Hazard ærgerligt og unødvendigt, da Asensio og Isco virkelig har vist et potentiale og har gennemgået en vild opblomstring her i foråret. For at gøre plads til begge, håber jeg, at vi sælger både Bale og James til sommer. Vi har allerede direkte erstatninger for dem i Isco og Asensio – samt et formationsskifte – og derfor håber jeg deres erstatninger bliver et par unge og spændende navne, som ikke nødvendigvis er forrest i køen. De Gea er et must køb, og jeg har det helt fint med at lade Danilo blive i klubben, da jeg har set en opadgående formkurve og større selvtillid undervejs i sæsonen. Coentrao rygtes væk som altid, men det ville ikke undre mig, hvis både Coentrao og Real Madrid er tilfredse med situationen, hvis han altså kan holde sig skadesfri. Pepe bør blive en sæson mere, så Vallejo kan få en sæson til i Bundesligaen, men ender vi med at sige farvel til Pepe, så bliver det enormt spændende at følge Vallejo, årets forsvarsfænomen i Tyskland. Llorente er klar til at tage kampen op med Casemiro, og ellers er jeg fin tilfreds med Modric, Kroos og Kovacic (Llorente kan også spille 8'er). Jeg håber vi skifter til en permanent 4-3-1-2, da det vil betyde at både Isco og Asensio kan få en betydelig rolle til næste sæson. Det stiller et stort ansvar til Marcelo og Carvajal, men de er i mine øjne verdens bedste højre- og vestreback, så det bliver ikke et problem. Isco/Asensio samt vores angriber kan hjælpe til ude på kanten. Det betyder måske, at Lucas bliver en anelse overflødig, da der ikke bliver samme plads til kantspillere, men han vil nu alligevel have en plads på mit Real Madrid hold. Med et system med to 9'ere, vil der udover Ronaldo også være plads til Benzema – drømmetænkning Lewandowski – samt en-to superreserver, jeg håber stadig på Morata, men ellers skal man måske finde en decideret backup ala Adebayor. Mariano må gerne blive, hvis han er tilfreds med situationen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Leveret af Kunena Forum