Transferdrømme 2017

9 år 2 uger siden #181 af Dios
Besvaret af Dios på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev:

nono skrev:

zizou21 skrev: Hvad er holdningen egentlig til Saúl Ñíguez? Har haft et godt øje til ham siden forrige sæson - hvor han spillede op til flere positions hos lillesøster.. Mener både han kan dække højre midt, center midt, def midt og sågar center back... Tror endda han har spillet minutter som center forward også.. ved godt den er unrealistic, men siden video allerede er på rov (theo) hos atl madrig, kan vi ligeså smede mens jernet er varmt ;)

Fysisk stærk box-til-box spiller, med teknikken på plads også.. Og så er han selvf spansk, hvilket kunne lede tankerne på et mange årig samarbejde med Isco, både på landshold og klub plan..

Jeg er ligesom dig en stor beundrer, men jeg tror hellere at han vil dyppe sine testikler i en foodprocessor end at spille for Real Madrid. Desværre.

Hvad basere du det på? Har han udtalt noget om Real eller er det bare noget du går ud fra?

Han blev vejet for let i klubben, og tog videre til Atletico. Jeg tror ikke vi får ham at se i Real igen eftersom vi ikke troede på ham til at starte med.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 uger siden #182 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev:

zizou21 skrev:

nono skrev:

zizou21 skrev: Hvad er holdningen egentlig til Saúl Ñíguez? Har haft et godt øje til ham siden forrige sæson - hvor han spillede op til flere positions hos lillesøster.. Mener både han kan dække højre midt, center midt, def midt og sågar center back... Tror endda han har spillet minutter som center forward også.. ved godt den er unrealistic, men siden video allerede er på rov (theo) hos atl madrig, kan vi ligeså smede mens jernet er varmt ;)

Fysisk stærk box-til-box spiller, med teknikken på plads også.. Og så er han selvf spansk, hvilket kunne lede tankerne på et mange årig samarbejde med Isco, både på landshold og klub plan..

Jeg er ligesom dig en stor beundrer, men jeg tror hellere at han vil dyppe sine testikler i en foodprocessor end at spille for Real Madrid. Desværre.

Hvad basere du det på? Har han udtalt noget om Real eller er det bare noget du går ud fra?

Han blev vejet for let i klubben, og tog videre til Atletico. Jeg tror ikke vi får ham at se i Real igen eftersom vi ikke troede på ham til at starte med.

Fordi det er han den foerste I historien som er sket for? ;-)

Hala

9 år 2 uger siden #183 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Transferdrømme 2017
Hazard ude med nogle spændende meldinger omkring Real Madrid;

Da han blev spurgt til Reals interesse, svarede Hazard, der var med den belgiske landsholdssamling:
-Vi har alle vores drømme.

Da han blev spurgt til, hvad vil ville gøre, hvis der kom et konkret tilbud fra Real Madrid, svarede han:
-Selvfølgelig ville jeg lytte.

www.tv3sport.dk/sport/fodbold/nyheder/ha...de-positiv-udmelding

Samme opstilling som igår, bare med Hazard som fast starter istedet for Benzema, og så kan Benzema jo afløse i ny og næ, det ville være optimalt for mig.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 uger siden #184 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Transferdrømme 2017

Sahinovic skrev: Hazard ude med nogle spændende meldinger omkring Real Madrid;

Da han blev spurgt til Reals interesse, svarede Hazard, der var med den belgiske landsholdssamling:

Da han blev spurgt til, hvad vil ville gøre, hvis der kom et konkret tilbud fra Real Madrid, svarede han:

Samme opstilling som igår, bare med Hazard som fast starter istedet for Benzema, og så kan Benzema jo afløse i ny og næ, det ville være optimalt for mig.

Som jeg skrev før finalen: Finalen kan blive en afgørende faktor i transfermarkedet. For hvem vil ikke til Magiske Real efter den opvisning...?

Hazard føler sig - helt forståeligt - tiltrukket af Real Madrids storhed. Den måde "verdens bedste defensiv" blev skilt ad... Jeg må se den 2. halvleg igen!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Real HWL, Sahinovic

9 år 2 uger siden #185 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Transferdrømme 2017

Fondo_Sur skrev:

Som jeg skrev før finalen: Finalen kan blive en afgørende faktor i transfermarkedet. For hvem vil ikke til Magiske Real efter den opvisning...?

Hazard føler sig - helt forståeligt - tiltrukket af Real Madrids storhed. Den måde "verdens bedste defensiv" blev skilt ad... Jeg må se den 2. halvleg igen!

Og nu har han så brækket anklen i landsholdslejren og kan være ude op til to måneder.
I øvrigt siger han jo også, at han kan risikere at sidde på bænken i Madrid, og at han i sidste ende må gøre det, der er bedst for karrieren, så den er lidt tvetydig.

9 år 2 uger siden #186 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Transferdrømme 2017

Chamartin skrev:

Fondo_Sur skrev:

Og nu har han så brækket anklen i landsholdslejren og kan være ude op til to måneder.
I øvrigt siger han jo også, at han kan risikere at sidde på bænken i Madrid, og at han i sidste ende må gøre det, der er bedst for karrieren, så den er lidt tvetydig.

Ja, den sidste udtalelse var ikke med i den kilde jeg læste til at starte med, men fik lige læst det inde på Marca, og sikke da en svag indstilling at have? Nu begynder jeg at tvivle på om han overhovedet er Real Madrid materiale, når han lige umiddelbart ikke engang selv tror på egne evner.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin

9 år 2 uger siden #187 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Transferdrømme 2017
Sådan her TROR jeg truppen bliver når transfervinduet smækker :

De Gea
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Isco-Casemiro-Kroos
Bale-Ronaldo-Mbabbe

Navas
Danillo-Nacho-Vallejo-Theo
Modric-Llorente-Asensio
Vazquez-Mariano-Benzema

Det er ikke min opfattelse at Modric skal på bænken, men i betragtning af hans alder(32 til september) tror jeg Zidane vil finde det en god idé at spare ham sporadisk mere ofte. Bale tror jeg simpelhent får en stor rolle stadigvæk da det lader til at Bale og ledelsen tror på hinanden, og netop derfor mere pause til Modric. Med ankomst af Mbabbe og hans højrefod kan jeg ikke se ham tage bænken. - Alt i alt er Modric tættest på banen og Isco/Bale tættest på bænken alt efter hvordan Zidane vælger at stille op. Modric skal absolut spille i de sværere kampe.

Jeg ønsker ikke De Gea og mener at Navas er ligeså god, og som ovenikøbet viser en Madridismo fighterånd som jeg vægter meget høj. Men det lader til at klubben ønsker De Gea. James ved vi med 99% sikkerhed at han forlader os, og jeg fornemmer på alle kanter at Morata også forlader os da han tror for meget på sig selv og vil være fast starter.

Jeg tror at ovenstående trup som jeg har skitseret har den gyldne mellemvej mellem at have bedste fodboldspillere og breddespillere der ikke beklager sig over at sidde på bænken. Mariano, Vallejo, Llorente er nok disse spillere der kommer til at sidde mest på bænken.

Det bliver så mit sidste indlæg inden jeg vender tilbage efter transfervinduet bare lige for at se hvordan det faldt ud.

Kommentér gerne specielt jer Marca-, AS-, Chingarito-læsere om I også tror at truppen bliver som ovenstående?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved Kasillas.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 2 uger siden #188 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Transferdrømme 2017
Hazard har pådraget sig et brud på anklen og ventes ude i otte uger.

Gad vide, hvad det vil betyde ift. den interesse, vi angiveligt har i ham? Forhåbentlig betyder det, at vi vælger IKKE at købe ham.
Jeg har svært ved at se det store behov i, at vi forstærker os på den position - særligt fordi det blot vil skubbe en spiller som Asensio længere ned i hierakiet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

9 år 2 uger siden #189 af nono
Besvaret af nono på emne Transferdrømme 2017
Det bliver en særdeles interessant, omend lidt konservativ, sommer set i lyset af, at der er VM næste år. Det vil få en enorm betydning i og med at alle spillere med den mindste chance for at komme med vil søge steder hen hvor de er garanteret en plads i startopstillingen.

Af samme grund regner jeg det som sikkert, at Morata forlader Real Madrid. Der er ingen tvivl om at han helst ville blive og spille sin chance et par sæsoner, men han kan ikke acceptere, at misse et VM og derfor må han trække telt-pælene op. Som så meget andet her i livet er timing alt og Morata havde den bare ikke.

Jeg tror heller ikke, at Real Madrid bliver Mbappes næste station. Det er for uoverskueligt at skulle konkurrere med Ronaldo, Benzema, Bale og nu også Isco blandt de sidste tre på holdkortet. Ingen af de førnævnte står desuden foran en pension så der er ikke engang tale om en midlertidig problematik. Under en anden træner havde man nok forsøgt at sælge Benzema for at købe Mbappe, men Zidane kommer ikke til at slippe Benzema. Der er et spinkelt håb for, at klubben kunne sælge Bale, men han virker ikke selv opsat på at skulle videre og han sidder med en tre-årig kontrakt på hånden. Jeg tror derfor at Perez ville få morgenkaffen galt i halsen, såfremt Zidane foreslår dette til mandagens morgenmøde. Man kan dog håbe at Manchester United melder sig ind i kampen nu hvor Griezmann har meldt ud at han bliver i Atletico.

Samme argumenter som ovenstående gør sig gældende for Hazard der i øvrigt, som en anden bruger nævner, netop har fået ankel-brud hvilket alt andet end lige også må lægge en dæmper på købelysten. Vi har så rigeligt erfaringer med Bales porøse ankler i forvejen.....

Jeg er således ret sikker på, at vi trods stor købekraft (og lyst) går en relativt stille sommer i møde hvor Vallejo, Theo, Llorente hentes hjem, mens Coentrao, Pepe og Morata forlader klubben. Det kan endda være at Mariano får lov til at blive som anden-violinist til Benzema. Så alt i alt nogenlunde status-quo (måske en lille svækkelse?) dog (delvist opvejet?) med den undtagelse at i Llorente får en solid erstatning for Casemiro, hvilket virkelig har været tiltrængt.

De Gea er naturligvis en mulighed hvis Perez absolut VIL vinde sommerens pissing-contest, men i min verden er den eneste upside ved De Gea ift. Navas hans spanske pas - og det ville jeg personligt ikke være villig til at give 90M € for.
Sidste redigering: 9 år 2 uger siden ved nono.

9 år 2 uger siden #190 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017

DarioGomez skrev: Hazard har pådraget sig et brud på anklen og ventes ude i otte uger.

Gad vide, hvad det vil betyde ift. den interesse, vi angiveligt har i ham? Forhåbentlig betyder det, at vi vælger IKKE at købe ham.
Jeg har svært ved at se det store behov i, at vi forstærker os på den position - særligt fordi det blot vil skubbe en spiller som Asensio længere ned i hierakiet.

måske en fake nyhed for at man holder nallerne fra ham, for han bliver da klar til sæson start efter 8 uger :)

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 uger siden #191 af Bangow
Besvaret af Bangow på emne Transferdrømme 2017
Morata har i flere interviews under fejringen af holdet givet udtryk for, at han ønsker at blive i Real Madrid - men at beslutningen ikke er i hans egne hænder.

Min teori er, at Morata har fået tilbuddet om at skifte væk fra os med den begrundelse, at Perez og Zidane til sommer har ét primært transfertarget; Kylian Mbappé.
Hverken Morata eller Real Madrid ønsker selvsagt, at han skal rende rundt som tredjevalg bag to franskmænd.
Lige nu sidder han derfor på sine hænder, mens hans agent forhandler mulige aftaler hjem med bl.a. Milan - og afventer om der sker fremskredne forhandlinger med Mbappé. Lykkes det for Real, så er Morata med garanti væk.

Så hvad siger I? På sigt har Mbappé sandsynligvis potentialet til at overgå selv de bedste angribere i den moderne tid, men kan man virkelig regne med ham som en afgørende figur med sine bare 18 år? Og vil et køb på 100 mio. euro+ virkelig acceptere en rolle som andenangriber?
Jeg er personligt ret vild med Morata og hans ærgerrighed, og jeg tror han kunne blive en legende i et fremtidigt Real Madrid-angreb bestående af bl.a. ham, Asensio og Isco - og jeg har ondt af knægten, når han for anden gang skal søge nye græsgange, fordi han er blevet en brik i et større spil.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

9 år 2 uger siden #192 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Theo
Atletico transferban
Kan de ikke nægte at sælge og hvorfor er den handel ikke offentliggjort endnu ?

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum