Transferdrømme 2017
Hugol skrev: Theo
Atletico transferban
Kan de ikke nægte at sælge og hvorfor er den handel ikke offentliggjort endnu ?
Jeg er næsten helt sikker på, at den såkaldte "transferban" udelukkende forhindrer en klub i at registrere nye spillere. Derfor kan de sagtens sælge.
Mon ikke, at festlighederne lige skal lægge sig, inden vi offentligører køb til den nye sæson. Regn med nyt omkring ham i denne uge ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er rigtig spændt på hvem den kommende Galactico stjerne bliver. De Gea eller Mbappé må vel være de 2 eneste kandidater efter Hazard's skade.
Så også meget gerne snart, at Theo og Llorente bliver bekræftet.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Jeg ser stadig ikke Mbappé og DDG som Galactico-indkøb i den traditionelle forstand. Det er kun prisen, der i min verden kan forsvare den term på de to spillere, om end sidstnævnte er verdensklasse mellem stængerne. Førstnævnte har spillet fremragende i år, men det er én sæson, hvorfor jeg har svært ved sidestille ham med tidligere Galatico-indkøb som Becks, Figo, Zidane, Ronaldo, Ronaldo, Kaká og Bale (og så har jeg sikkert glemt nogle i farten). Jeg kan kun se Hazard i dén liga og måske til dels Dybala og (overraskende for nogen) Alexis Sanchez af realistiske emner til Real Madrid. Men selv prisskiltet på Mbappé kan godt være nok til, at han i spansk presse blive påduttet Galactico-mærkatet.
Daniel skrev: Er der nogen, der kender de eksakte procedure i et lægetjek i professionel fodbold? Det synes jeg er interessant at få svar på i forhold til Hazards ankel. For kan han eksempelvis godt bestå et lægetjek til trods for sin skade, så er det vel sagtens ikke utænkeligt, at Real Madrid stadig pønser på at smide en stak penge efter ham?
Jeg ser stadig ikke Mbappé og DDG som Galactico-indkøb i den traditionelle forstand. Det er kun prisen, der i min verden kan forsvare den term på de to spillere, om end sidstnævnte er verdensklasse mellem stængerne. Førstnævnte har spillet fremragende i år, men det er én sæson, hvorfor jeg har svært ved sidestille ham med tidligere Galatico-indkøb som Becks, Figo, Zidane, Ronaldo, Ronaldo, Kaká og Bale (og så har jeg sikkert glemt nogle i farten). Jeg kan kun se Hazard i dén liga og måske til dels Dybala og (overraskende for nogen) Alexis Sanchez af realistiske emner til Real Madrid. Men selv prisskiltet på Mbappé kan godt være nok til, at han i spansk presse blive påduttet Galactico-mærkatet.
Jeg er ikke ekspert, men jeg vil ikke mene, at lægetjekket bare er et "bestået". Man lavet netop en helhedsvurdering og så må ledelsen tage den sidste beslutning. Man kan sagtens købe en spiller, der er ude en sommerferie.
Daniel skrev: Er der nogen, der kender de eksakte procedure i et lægetjek i professionel fodbold? Det synes jeg er interessant at få svar på i forhold til Hazards ankel. For kan han eksempelvis godt bestå et lægetjek til trods for sin skade, så er det vel sagtens ikke utænkeligt, at Real Madrid stadig pønser på at smide en stak penge efter ham?
Jeg må nok sige, min personlige interesse i Dybala blev noget kølnet efter finalen. Han var vel banens dårligste måske spiller kun lige overgået af Cuadraos tåbeligheder. Selv i første halvleg, hvor Juventus var farligst, viste han ikke meget.
Selvfølgelig skal man ikke dømme en spiller ud fra en kamp, men nu har han dog spillet i Juventus i to sæsoner, og hvis man i den grad falder igennem, når man netop skal præstere, ringer mine alarmklokker.
De skæve nyheder(undskyld min dårlige humor):
Hazard faker en skade for at presse et skift til RM igennem. RM ville ikke betale det, som Chelsea krævede, men med Belgierens skade in mente forventes en rabat.
Dybala ønsker at skifte til RM, og for ikke at blive modtaget som en skurk, valgte han at underpræstere i CHL-finalen.
DDG har doneret en ny og moderne faxmaskine har Man U.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Bangow skrev:
Hugol skrev: Theo
Atletico transferban
Kan de ikke nægte at sælge og hvorfor er den handel ikke offentliggjort endnu ?
Jeg er næsten helt sikker på, at den såkaldte "transferban" udelukkende forhindrer en klub i at registrere nye spillere. Derfor kan de sagtens sælge.
Mon ikke, at festlighederne lige skal lægge sig, inden vi offentligører køb til den nye sæson. Regn med nyt omkring ham i denne uge ;-)
Men mon Atletico har kunnet overtale ham ?
Samtidig er han anklaget for sexuel krænkelser som han nu benægter at han har stået bag.
Har valgt at takke af på forum!
Kasillas skrev: Sådan her TROR jeg truppen bliver når transfervinduet smækker :
De Gea
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Isco-Casemiro-Kroos
Bale-Ronaldo-Mbabbe
Navas
Danillo-Nacho-Vallejo-Theo
Modric-Llorente-Asensio
Vazquez-Mariano-Benzema
Det er ikke min opfattelse at Modric skal på bænken, men i betragtning af hans alder(32 til september) tror jeg Zidane vil finde det en god idé at spare ham sporadisk mere ofte. Bale tror jeg simpelhent får en stor rolle stadigvæk da det lader til at Bale og ledelsen tror på hinanden, og netop derfor mere pause til Modric. Med ankomst af Mbabbe og hans højrefod kan jeg ikke se ham tage bænken. - Alt i alt er Modric tættest på banen og Isco/Bale tættest på bænken alt efter hvordan Zidane vælger at stille op. Modric skal absolut spille i de sværere kampe.
Jeg ønsker ikke De Gea og mener at Navas er ligeså god, og som ovenikøbet viser en Madridismo fighterånd som jeg vægter meget høj. Men det lader til at klubben ønsker De Gea. James ved vi med 99% sikkerhed at han forlader os, og jeg fornemmer på alle kanter at Morata også forlader os da han tror for meget på sig selv og vil være fast starter.
Jeg tror at ovenstående trup som jeg har skitseret har den gyldne mellemvej mellem at have bedste fodboldspillere og breddespillere der ikke beklager sig over at sidde på bænken. Mariano, Vallejo, Llorente er nok disse spillere der kommer til at sidde mest på bænken.
Det bliver så mit sidste indlæg inden jeg vender tilbage efter transfervinduet bare lige for at se hvordan det faldt ud.
Kommentér gerne specielt jer Marca-, AS-, Chingarito-læsere om I også tror at truppen bliver som ovenstående?
Jeg glemte lige Kovacic's rolle: Han er tilsyneladende tilfreds i Real Madrid, og intet tyder på at han stikker af modsat Mariano. - Måske jeg bør lige justere en lille smule: Kovacic tager Marianos plads i truppen vil jeg spå.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Nuværende trup:
Målmænd: Navas, Casilla og Yanez
Forsvarer: Carvajal, Danilo, Coentrao, Nacho, Pepe, Ramos, Varane og Marcelo
Midtbanen: Isco, Asensio, Casemiro, Kovacic, Kroos, Modric, James, Bale og Lucas
Angrebet: Benzema, Ronaldo, Morata og Mariano
Ud: Casilla, Coentrao, Pepe (jeg ville faktisk helst beholde Pepe, da han er en af verdens bedste forsvarsspiller), James, Bale og så skal Mariano lejes ud.
Ind: Donnarumma, Theo, Vallejo, Marcos Llorente og Mbappe.
Truppen til næste sæson:
Målmænd: Navas, Donnarumma og Yanez
Forsvarer: Carvajal, Danilo, Theo, Nacho, Vallejo, Ramos, Varane og Marcelo
Midtbanen: Isco, Asensio, Casemiro, Kovacic, Kroos, Modric, Llorente og Lucas
Angrebet: Benzema, Ronaldo, Morata og Mbappe
Skal man ud og have et Galasico-køb kunne jeg godt se en Dybala, Sanchez eller Hazard. Helst i den rækkefølge.
Har valgt at takke af på forum!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Pepe er færdig i Madrid og rykker på en to års aftale til Paris SG. Tak for alt Pepe
Tak for alt til Pepe.
Den bedste forsvar jeg har oplevet i RM. Ærgeligt, at Perez ikke ville forlænge.
- 25 spillere til sæsonen 2017/18 (alle med et fint niveau nok skal få rigeligt med spilletid i Zizou's rotationssystem). Vi plejer også at få mange skader!
- Primært indkøb af unge spillere, og fokus på at give holdet flere tangenter at spille på både offensivt og defensivt
- Estimeret transferbudget, 700 mio. DKK
1. Holdet:
Donnadrumma (LaLiga)
Carvajal-Varane-Ramos-Marcelo
Modric-Casemiro-Kroos
Ronaldo-Kane-Mbappe
2. Holdet:
Navas (CHL, CDR)
Clyne-Vallejo-Nacho-Guirrero
Kovacic-Llorente-Weigl
Assensio-Morata-Isco (forlæng)
Ekstra:
Yanez, Pepe (forlæng 1 år), Vasquez
Ind:
Donnadrumma (250)
R. Guirrero (225)
N. Clyne (300)
Kane (600)
Mbappe (700)
J. Weigl (225)
Vallejo, Llrorente (retur fra lejeophold)
Total 2,3 mia.
Ud:
Casilla (75)
Danilo (100)
Coentrao (25)
Bale (550)
Benzema (475)
James (375)
Mariano, Enzo, Ødegaard (lejeophold)
Total: 1,6 mia.