Transferdrømme 2017

9 år 2 måneder siden #145 af TcRedondo
Besvaret af TcRedondo på emne Transferdrømme 2017
Mine transferdrømme er at man satser på kontinuitet. Vi er spanske mestre og i cl-finalen og mit indtryk 3000 km væk fra Madrid er at det er en harmonisk trup med en træner der er stærk i mandskabsbehandling. Navas har spillet sig stærkt op og fremstår som et modent og engageret menneske, der elsker at spille for Real, og har derfor fortjent at beholde posten. Danilo er også kommet godt igen og er rigeligt god som Carvajal-reserve. James er en fantastisk spiller, der meget gerne måtte blive. Pepe har selvfølgelig fortjent 2 år mere og det er totalt flueknepperi at skændes om et eller 2 år med en kulturbærer som ham, der stadig holder højt højt niveau. Selv Coentrao er rigelig god som 8. mand i en real forsvarstrup. Hvis man skulle afhænde en spiller ville det være Bale pga skadeshistorikken. I så fald ville det være nærliggende at købe Dybala, Hazard, Aubamayang eller Mbappe velvidende at ingen af de pågældende navne ville forstærke holdet markant på den korte bane. Jeg håber inderligt at vi respekterer den nuværende trup og holder udskiftningerne på et absolut minimum, da truppen har oparbejdet en fantastisk vinderkultur og resiiens, der ikke bare lige købes for penge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 2 måneder siden #146 af Dios
Besvaret af Dios på emne Transferdrømme 2017
Hugol skrev:

Dani Ceballos/ for næste sæson

Jeg snakkede med Riza Durmusi igår, og snakken kom ind på Ceballos. Han mente ikke han havde niveauet på sigt, fordi det altid er lige ved og næsten med ham. Han scorer for lidt og assistere for lidt ift. hvad man bliver bedømt på i Real Madrid. Han sagde han var en fantastisk spiller, og var rigtig overlegen på træningsbanen, men ikke bedre end Kovacic, og ikke i nærheden af Isco.

Når man tager debatten omkring Isco herinde i mente for 2-3 år siden, så giver det jo rigtig god mening. Dengang ville folk hellere have James, fordi han havde et bedre slutprodukt. Ceballos har vidst kun scoret 2 mål i 100 kampe. Det var ihvertfald hvad han sagde. Selvom han er ung, så er det jo ikke godt nok for en forholdsvis offensiv midtbanespiller.

Bare et lille input for en som træner med ham hverdag indtil næste sæson :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

9 år 2 måneder siden #147 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev: Hugol skrev:

Jeg snakkede med Riza Durmusi igår, og snakken kom ind på Ceballos. Han mente ikke han havde niveauet på sigt, fordi det altid er lige ved og næsten med ham. Han scorer for lidt og assistere for lidt ift. hvad man bliver bedømt på i Real Madrid. Han sagde han var en fantastisk spiller, og var rigtig overlegen på træningsbanen, men ikke bedre end Kovacic, og ikke i nærheden af Isco.

Når man tager debatten omkring Isco herinde i mente for 2-3 år siden, så giver det jo rigtig god mening. Dengang ville folk hellere have James, fordi han havde et bedre slutprodukt. Ceballos har vidst kun scoret 2 mål i 100 kampe. Det var ihvertfald hvad han sagde. Selvom han er ung, så er det jo ikke godt nok for en forholdsvis offensiv midtbanespiller.

Næste gang du snakker med Durmizi om et aktuelt emne, så bliver det med kuglepen, notesblok og i madridista.dk's øjemed. Basta bum ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Dios

9 år 2 måneder siden #148 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017

Hugol skrev: Updated
Mbappe
Theo ikke officiel endnu
llorente
Vallejo
Målmand

Ud
Benzema
Coentrao
Pepe desværre
Kovacic
Navas

Medierne melder nu at Real trækker sig væk fra Hazard.

Jeg tror måske du er er den eneste på forum, der drømmer om at komme af med Kovacic :) Hold nu op han viser stigende niveau!!
Du har drømt om Hazard i flere år. Hvad har ændret sig?

Personligt mener jeg stadig ikke, at vi har brug for de store udskiftninger men vi skal af med enten Bale, Benzema eller James. Vi kunne også godt bruge en backup for Casemiro, backup for Marcelo og David de Gea.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #149 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev: Hugol skrev:

Ok, har du spillet sammen med Riza ?

Har valgt at takke af på forum!

9 år 2 måneder siden #150 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Transferdrømme 2017
Ind:
Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.

Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale

Med disse indkoeb ville vi dominere de naeste mange aar.. Mbappe skal ikke koebe (endnu) - Lewandowski skal vaere nummer et target til angrebet... Hvis muligt?

Hala

9 år 2 måneder siden #151 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017
Er Robert Lewandowski ikke mere fortid end fremtid med sine 28 år?

Spidsangriber 'plejer' at falde i niveau lige så stille og roligt fra de 29 men der er selvfølgelig undtagelser.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 2 måneder siden #152 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev: Ind:
Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.

Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale

Med disse indkoeb ville vi dominere de naeste mange aar.. Mbappe skal ikke koebe (endnu) - Lewandowski skal vaere nummer et target til angrebet... Hvis muligt?

Mener du helt seriøst at du vil sælge Bale, James, Benzema og Lucas og de alle skal erstattes med Lewandoski?
Det en ommer.

9 år 2 måneder siden #153 af Hugol

Kassow-Rossing skrev:

Hugol skrev: Updated
Mbappe
Theo ikke officiel endnu
llorente
Vallejo
Målmand

Ud
Benzema
Coentrao
Pepe desværre
Kovacic
Navas

Medierne melder nu at Real trækker sig væk fra Hazard.

Jeg tror måske du er er den eneste på forum, der drømmer om at komme af med Kovacic :) Hold nu op han viser stigende niveau!!
Du har drømt om Hazard i flere år. Hvad har ændret sig?

Personligt mener jeg stadig ikke, at vi har brug for de store udskiftninger men vi skal af med enten Bale, Benzema eller James. Vi kunne også godt bruge en backup for Casemiro, backup for Marcelo og David de Gea.

Jeg ønsker ikke Kovacic væk, men jeg kan ikke se formålet med at have ham på bænken, mens når han spiller, ligger på en mere defensiv midt. Derudover er jeg stor fortaler for at Llorente kommer hjem, hvorfor at Kovacic bliver overflødig. Jeg elsker Kovacics kvaliteter, tag ik fejl af dette. Problemet ligger ift trup sammensætning.

Vedr Hazard så kan jeg ikke se vi skal have ham når vi har Isco. Isco skal spille hver gang og ikke være bænkevarmer.

9 år 2 måneder siden #154 af RobertoCarlos
Besvaret af RobertoCarlos på emne Transferdrømme 2017
Hugol: Det kunne være interessant, når nu du ikke mener, at der er plads til Kovacic i truppen, at vide hvilken formation/trupsammensætning du tænker på?
Som jeg ser det bliver det en central midtbane bestående af Casemiro, Llorente, Kroos, Modric, Kovacic og Isco. Denne sammensætning er perfekt IMO, hvis man påtænker at spille med 3 centrale midtbanespiller uanset om det er med 3 på linje eller en defensiv.
Sidste redigering: 9 år 2 måneder siden ved RobertoCarlos.

9 år 2 måneder siden #155 af RobertoCarlos
Besvaret af RobertoCarlos på emne Transferdrømme 2017
Mine egne transferdrømme består i at Zidane får lov til at bestemme. En trup fungerer bedst, hvis der er en klar rød tråd fra trænerens ideer og spillestil.
Når det så er sagt, så tror jeg på dette omend den overordnede idé er at skabe et hold der spiller som Zidane vil:
Målmænd: De Gea/Casilla
Ud: Keylor
Ind: De Gea
Florentinos Galactico tror jeg bliver De Gea. Derudover er der vidst en gammel gæld som Perez ønsker at betale.
Forsvar: Carvajal/Danilo/Ramos/Varane/Nacho/Vallejo/Marcelo/Theo
Ud: Coentrao og Pepé
Ind: Theo og Vallejo
En god substitut på venstrebacken, som vi kan have i mange år. Et ærgeligt farvel til Pepé og en forfriskning med den unge komet Vallejo.
Central Midtbane: Llorente/Casemiro/Modric/Kroos/Kovacic/Isco
Ud: James
Ind: Llorente
Jeg tror at James bliver solgt for alles bedste og llorente kommer og tager pladsen bagved/foran Casemiro. Dette passer også godt med Zidanes umiddelbare valg om en central midtbane og et salg af enten James eller Isco fra sidste sæson.
Kanter: Bale/Asensio/Lucas/ Dybala eller Hazard eller Ousmane Dembele eller Coman osv.
Ud:
Ind: Dybala/Hazard/Dembele/en anden god kantspiller
Vi har for få kantspillere og jeg mener ikke at 4-4-2 diamanten er defensiv holdbar på længere sigt.
Angreb: Ronaldo/Morata eller Benzema
Ud: Mariano eller Morata/Benzema
Ind:
Der er for mange angriber til den formation jeg vil have vi spiler og Ronaldo har ikke være kantspiller i et stykke tid.
Formation bør være 4-1-4-1 eller 4-2-3-1/4-4-1-1 da jeg mener at det er den formation, der bedst passer til kombination af possesion/omstillingsfodbold som vi har praktisereret under Zidane. Jeg synes at vi har for mange decideret angriber, der er for dårlige med bolden og for få kanter der kan drible en mand eller
Alternativer: Sælge Bale, brug Asensio som førstevalg og hent en backup fx Vitolo eller måske behold James.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 2 måneder siden #156 af Hugol

RobertoCarlos skrev: Hugol: Det kunne være interessant, når nu du ikke mener, at der er plads til Kovacic i truppen, at vide hvilken formation/trupsammensætning du tænker på?
Som jeg ser det bliver det en central midtbane bestående af Casemiro, Llorente, Kroos, Modric, Kovacic og Isco. Denne sammensætning er perfekt IMO, hvis man påtænker at spille med 3 centrale midtbanespiller uanset om det er med 3 på linje eller en defensiv.

Man har i flere kampe spillet med to angribere mens at midtbanen har bestået af flere centrale midtbane spillere. Blandt andet mod Atletico hvor der var 4 centrale midtbane spillere. Llorente er en direkte afløser for Casemiro, det er Kovacic ikke. Så der kan roteres der rigeligt.

Jeg kan se at Zidane har skiftet system igennem flere gange i løbet af sæsonen. Det ville man også kunne gøre ift Llorente. En dejlig dobelt pivote og to fløjspillere med to angribere kunne være spændende.

Leveret af Kunena Forum