Transferdrømme 2017
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
På højre backen tænker jeg at det er fint at vi beholder Danilo, med mindre vi modtager et stort bud på ham (grundet han afslutning på sæsonen) hvis han ryger behøver vi heller ikke handle, det vil blot sikre mere spilletid til den defensive brede (Vallejo, Nacho, Theo) selvf. primæet Nacho som kommer til at være 3.valg centralt.
Ser gerne en line-up i en 4-3-1-2
Navas
D.Carvajal - Varane - S. Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Isco
Bale - C. Ronaldo
Donnarumma
Nacho/Danilo - Nacho - Vallejo - Theo
Kovacic - M. Llorente - (Kov. eller M. Ll )
S. Asensio
Benzema - Mbappé/Morata
Lucas Vazques som klubbens altmulig mand
dvs. salg af Kiko Casilla, (Danilo), Pepe, Coeñtrao, James, Mariano, (Morata, hvis Mbappé hentes)
Køb/tilbagehentning af Donnarumma, Vallejo, Theo, M. Llorente, (Mbappé hvis Morata sælges)
Tror Bale får én chance mere i Real, ellers hentes Dybala til sæsonen 2018/19 og Bale ryger retur til UK
CKG skrev: er gerne at man følger (hvad der selvf. kun er rygter) spillertruppens ønske om at beholde Navas, men køber Donnarumma ind til at dække de "lette" kampe i La Liga og Copa del Rey i første sæson. Andet år kan han stå i La Liga, mens Navas står i Copa del Rey og CL.
På højre backen tænker jeg at det er fint at vi beholder Danilo, med mindre vi modtager et stort bud på ham (grundet han afslutning på sæsonen) hvis han ryger behøver vi heller ikke handle, det vil blot sikre mere spilletid til den defensive brede (Vallejo, Nacho, Theo) selvf. primæet Nacho som kommer til at være 3.valg centralt.
Ser gerne en line-up i en 4-3-1-2
Navas
D.Carvajal - Varane - S. Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Isco
Bale - C. Ronaldo
Donnarumma
Nacho/Danilo - Nacho - Vallejo - Theo
Kovacic - M. Llorente - (Kov. eller M. Ll )
S. Asensio
Benzema - Mbappé/Morata
Lucas Vazques som klubbens altmulig mand
dvs. salg af Kiko Casilla, (Danilo), Pepe, Coeñtrao, James, Mariano, (Morata, hvis Mbappé hentes)
Køb/tilbagehentning af Donnarumma, Vallejo, Theo, M. Llorente, (Mbappé hvis Morata sælges)
Tror Bale får én chance mere i Real, ellers hentes Dybala til sæsonen 2018/19 og Bale ryger retur til UK
Er der en grund til, at du skriver nøjagtig det samme endnu engang? :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Men mener det nu også ret meget ;)
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
www.football365.com/news/gossip-man-unit...lacazette-to-arsenal
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Har valgt at takke af på forum!
Vi kan naturligvis få en bedre målmand, og så må der også være et bedre alternativ end Benzema. Det er så også det! Ellers har vi verdens bedste backs. Verdens bedste Ramos. Fremtidens mand i Varane. En perfekt 6'er i Casemiro. Verdens bedste midterpar - og måske de to bedste centrale midtbanespillere lige nu - i Modric og Kroos. En helt igennem vanvittig Isco. Og så har vi naturligvis også verdens bedste målscorer.
Ovenikøbet har vi lige nu en bænk med så kvalificerede kræfter, der ovenikøbet - lige nu - accepterer deres rolle som indskiftere.
Derfor kan vi også gå ind til det her vindue med fokus på fremtiden, og det er dejligt. Mit største ønske er stadig, at vi henter Hazard og får plads til ham, men min verden vil ikke gå under, hvis det mislykkedes.
Jeg vil være mere end tilfreds, hvis vi henter lidt til bænken i Vallejo og Llorente, og at vi så henter en god målmand og en klasse offensivspiller, der forhåbentlig bliver enten Mbappe, Hazard eller Dybala.
Om jeg fatter at man ikke tildeler en så afgørende spiller mere spilletid.
I koelvandet af 2 ChL sejre i traek, og 3 paa 4 aar, forstaar jeg vitterligt ikke, at der ikke er en smule mere optimisme at spore.
Steen skrev: De Gea bliver ikke købt, Mbappe har besluttet sig for at blive i Monaco endnu en sæson og klubben vil ikke hente Hazard grundet hans skade. Jamen det lover jo for en fantastisk sommer, eller noget....
Fint, vi behøver ikke nogen af dem.
Grande Keylor, Casilla, Yanes, Luca Z,
Asensio, Mariano, Diaz, Vazquez, Bale, Ronaldo, Benzema, Mayoral, Morata, Isco, Enzo, James, Vinicius, m.fl.
Vi er udmærket dækket ind.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Ingen De Gea, så Donnarumma og Navas der slås om pladserne, for selvom jeg godt kan lidt Navas, er han en korttidsløsning. Afsted med James og Bale/Benzema (måske Vasquez) og ind med Hazard/Mbappe, plus vores unge udlejede talenter til backup-pladserne, som det er gennemdiskuteret mange gange før.
Med disse småjusteringer, for selv efter denne sæson er der plads til opgraderinger, kan vi for alvor starte en æra og forhåbentligt give Pique ret i at Barcelona holder parade efter en mindre titel som CdR :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.