Transferdrømme 2017
Real Madrid skrev: Sommerens spørgsmål:
– Beholde Navas / købe De Gea?
– Beholde Danilo / købe ny højre back / rykke Nacho ud på højre back og hente D. Llorente ind til midterforsvaret?
– Vi sælger Morata og Mariano – hvem skal hentes ind (Mbappé)?
– Bygge holdet efter en 4-3-3 (BBC) eller permanent formationsskifte (4-4-2 diamant / BIC)?
– Er der plads til både Isco og Bale?
Ps. Theo, M. Llorente og Vallejo ser jeg som sikre og derfor ikke en del af sommerens transferkabale. Derudover ryger James også, men Asensio står til at få en større rolle.
Vælger man 4-4-2 er der ikke plads til Bale (heller ikke Hazard som jeg tror er ude af spekulationerne nu)
Vælger men at fortsætte med 4-3-3 som udgangsposition, er det en kæmpe fejl af Isco at blive
Jeg tror det bliver Mbappé vi henter, og spændende om han kan trykke Benzema væk fra positionen sammen med Ronaldo (Tror på 4-4-2).
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jakobsif555
- Væk
- Ekspert bruger
-
Satser man på Isco, kunne Bale vel godt fungere i en 4-4-2, som backup til Ronaldo? Der er selvfølgelig ikke plads i start 11'ren, men han kunne nu godt fungere i opstillingen.Neye skrev:
Real Madrid skrev: Sommerens spørgsmål:
– Beholde Navas / købe De Gea?
– Beholde Danilo / købe ny højre back / rykke Nacho ud på højre back og hente D. Llorente ind til midterforsvaret?
– Vi sælger Morata og Mariano – hvem skal hentes ind (Mbappé)?
– Bygge holdet efter en 4-3-3 (BBC) eller permanent formationsskifte (4-4-2 diamant / BIC)?
– Er der plads til både Isco og Bale?
Ps. Theo, M. Llorente og Vallejo ser jeg som sikre og derfor ikke en del af sommerens transferkabale. Derudover ryger James også, men Asensio står til at få en større rolle.
Vælger man 4-4-2 er der ikke plads til Bale (heller ikke Hazard som jeg tror er ude af spekulationerne nu)
Vælger men at fortsætte med 4-3-3 som udgangsposition, er det en kæmpe fejl af Isco at blive
Jeg tror det bliver Mbappé vi henter, og spændende om han kan trykke Benzema væk fra positionen sammen med Ronaldo (Tror på 4-4-2).
Håber dog stadig vi sælger ham, intet peger dog i den retning...
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
På højre backen tænker jeg at det er fint at vi beholder Danilo, med mindre vi modtager et stort bud på ham (grundet han afslutning på sæsonen) hvis han ryger behøver vi heller ikke handle, det vil blot sikre mere spilletid til den defensive brede (Vallejo, Nacho, Theo) selvf. primæet Nacho som kommer til at være 3.valg centralt.
Ser gerne en line-up i en 4-3-1-2
Navas
D.Carvajal - Varane - S. Ramos - Marcelo
Modric - Casemiro - Kroos
Isco
Bale - C. Ronaldo
Donnarumma
Nacho/Danilo - Nacho - Vallejo - Theo
Kovacic - M. Llorente - (Kov. eller M. Ll )
S. Asensio
Benzema - Mbappé/Morata
Lucas Vazques som klubbens altmulig mand
dvs. salg af Kiko Casilla, (Danilo), Pepe, Coeñtrao, James, Mariano, (Morata, hvis Mbappé hentes)
Køb/tilbagehentning af Donnarumma, Vallejo, Theo, M. Llorente, (Mbappé hvis Morata sælges)
Tror Bale får én chance mere i Real, ellers hentes Dybala til sæsonen 2018/19 og Bale ryger retur til UK
Det bliver, om Zidane stædigt går tilbage til 4-3-3 med BBC, eller om han - ligesom resten af verden - har set lyset i at spille 4-4-2 med en diamant og lade Ronaldo og Benzema/Mbappé/xxx dominere i front.
Jeg forestiller mig desværre, at Zidane stadig har en ide om, at 4-3-3 er en valid og kompetent mulighed, selv om jeg ser projektet som fuldstændig smadret og ideforladt. Isco må simpelthen være en del af Once de Gala til den kommende sæson.
Og Bale må affinde sig med ikke at være selvskrevet til startopstillingen længere.
Det vigtigste må være at få skrevet under på en forlængelse med Isco, for som han har præsteret i foråret, skal den mand absolut ingen steder.
"Maybe they hate me because I'm too good."
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Du må hjertens gerne kalde det en 4-3-3 - bare Isco spiller, og bare han gør det som 10'er.
Pelle skrev: Det kan vi da godt lege, men det ændrer bare ikke på, at Isco stort set aldrig bevæger sig ud på kanten, mens Bale slog telt op, da han spillede i front. Det er to vidt forskellige spillestile, og her hælder jeg bare mere til den ene eller anden anden.
Du må hjertens gerne kalde det en 4-3-3 - bare Isco spiller, og bare han gør det som 10'er.
Ligesom 4-4-2 ikke behøver at være med 2 kanter, så behøver 4-3-3 vel heller ikke at have 2 kanter :) Det var egentlig bare det, for selvfølgelig skal Isco spille centralt, eller der hvor han lyster.
Men ellers så prøv at kig lidt på Isco's heatmaps, for han er måske mere bevægelig end du lige tror :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Pelle skrev: Det kan vi da godt lege, men det ændrer bare ikke på, at Isco stort set aldrig bevæger sig ud på kanten, mens Bale slog telt op, da han spillede i front. Det er to vidt forskellige spillestile, og her hælder jeg bare mere til den ene eller anden anden.
Ligesom 4-4-2 ikke behøver at være med 2 kanter, så behøver 4-3-3 vel heller ikke at have 2 kanter :) Det var egentlig bare det, for selvfølgelig skal Isco spille centralt, eller der hvor han lyster.
Men ellers så prøv at kig lidt på Isco's heatmaps, for han er måske mere bevægelig end du lige tror :)
Han gør det, en 10'er skal IMO. Han bevæger sig over hele banen på modstanderens banehalvdel.
Men kig i stedet på Bales heatmaps i de kampe, hvor vi har spillet 4-3-3. Han bevæger sig stort set ikke væk fra højrekanten, og det er den taktik, jeg anfægter.
Der er ikke plads til at have både Ronaldo og Benzema centralt, mens Bale ligger og flagrer derude. Det giver absolut ingen mening for spillet.
Jeg troede, det gav sig selv, hvad jeg mente med hhv. 4-3-3 og 4-4-2. Det gjorde det hvert fald for mig, eftersom det er forskellen i de to opstillinger, vi har brugt betegnelserne "4-4-2" og "4-3-3" for i et stykke tid nu.
Fremover skal jeg nok bestræbe mig på at skrive en roman om, hvor Isco skal spille, og hvor Bale ikke skal spille ;-)
Føler mig ikke sikker på vi havde vundet begge dele med BBC i front, men vi skal nok skifte tilbage fra næste sæson.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
MadridistaPorVida skrev: Navas
Carvajal/Danilo - Varane/Theo - Ramos/Nacho - Marcelo/Vallejo
Modric Casemiro/Llorente Kroos
Asensio/Bale - Isco/Hazard
Ronaldo/Mbappe
Mange tak
Hvis du lige bytter om på Theo og Vallejo så har vi en aftale :) Og måske DDG. Og afsted med Bale ;)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.