Transferdrømme 2017

9 år 1 uge siden #241 af Dios
Besvaret af Dios på emne Transferdrømme 2017
@Pelle.

Du misforstår!

Min pointe er, at 4-3-3 stadig er en fremragende opstilling, også til Real Madrid! Det handler om hvem man spiller med deroppe, og jeg ville nok kunne lave 8-9 forskellige opstillinger, hvor Bale ikke er at finde i nogle af dem, så det har intet med Bale, eller BBC at gøre, men at selve opstillingen har/er yderst succesfuld.

Om vi kalder det en 4-3-3 med en 10'er, eller 4-4-2 i en diamant er det samme.

4-3-3 opstillingen herinde er blevet stemplet, fordi det ikke fungere med BBC. Derfor kan den jo godt fungere med andre spillere, og det var egentlig bare det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #242 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Transferdrømme 2017
Det kan den garanteret. Bare ikke med Isco i startopstillingen. Han er bedst i en fri rolle bag angriberne, og den frie rolle er der ikke i en 4-3-3. Det har vi jo set utallige gange.

Om vi kalder det 4-4-3 eller 4-4-2 er fuldstændig irrelevant. Det handler om, at når jeg skriver "4-4-2", så mener jeg ordret: "Opstillingen hvor Isco indgår og spiller 10'er, hvor Bale ikke er at finde på holdkortet. Den samme opstilling som har vundet os så meget, og som har vist sig særdeles nyttig imod Bayern, Atletico og Juventus".

Jeg synes bare, at det var nemmere at betegne det som 4-4-2. Lad os lukke den her - det ender i ligegyldigt flueknepperi :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye

9 år 1 uge siden #243 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Transferdrømme 2017
Morata ryger til sommer og Mbappe tager et år mere i Monaco. Det betyder at vi kun har Ronaldo, Bale og Benzema på toppen. Det giver sig selv at vi skal spille 4-4-2 da vi bliver nødt til at give alle tre spillere en del pauser. Det store spørgsmål er så om Bale eller Benzema er bedst som angriber sammen med Ronaldo? Jeg tror det er Bale.

9 år 1 uge siden #244 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

Matamoro skrev: Morata ryger til sommer og Mbappe tager et år mere i Monaco. Det betyder at vi kun har Ronaldo, Bale og Benzema på toppen. Det giver sig selv at vi skal spille 4-4-2 da vi bliver nødt til at give alle tre spillere en del pauser. Det store spørgsmål er så om Bale eller Benzema er bedst som angriber sammen med Ronaldo? Jeg tror det er Bale.

Tvivler på at BBC er til diskussion.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 uge siden #245 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Transferdrømme 2017
Ronaldo i AS (fem dage siden):
"I prefer to play more freely, when we play in a 4-4-2, I prefer it more. (....) It's obvious that I prefer to play more freely because that's where I play with Portugal. "

Kilde: en.as.com/en/2017/06/02/football/1496417624_581655.html

Tilbage i oktober 2015 lavede Portugal også et formationsskifte fra 4-3-3 til 4-4-2 (diamant) pga. Ronaldo:
Portugal to play 4-4-2 to “get the best out of Cristiano”
as.com/m/diarioas/2015/10/19/english/1445282337_179813.html

4-1-2-1-2 / 4-3-3 / 4-4-2 (diamant) kald den hvad I vil, men fremtiden må være Isco og ikke Bale. Både vores "B-kæde" og A-kæde med Isco sammen med Ronaldo og Benzema har været noget af det smukkeste / bedste fodbold vi har spillet i mange mange år. Bale er velkommen til at blive, som 12. mand/backup til Ronaldo, men ikke mere end det. Faktisk tror jeg han ville gøre det godt i en lidt fri offensiv rolle, hvor han kan trække ud på kanten, men ikke er tvunget til at trække derud (4-3-3).

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Jakobsif555, MadridistaPorVida

9 år 1 uge siden #246 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017
www.abola.pt/nnh/ver.aspx?id=676322

De tror da også bare de kan slippe afsted med alskens bullshit. 180 millioner euro for Ronaldo? Lol.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 uge siden #247 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Transferdrømme 2017

Real Madrid skrev: Ronaldo i AS (fem dage siden):
"I prefer to play more freely, when we play in a 4-4-2, I prefer it more. (....) It's obvious that I prefer to play more freely because that's where I play with Portugal. "

Tilbage i oktober 2015 lavede Portugal også et formationsskifte fra 4-3-3 til 4-4-2 (diamant) pga. Ronaldo:

4-1-2-1-2 / 4-3-3 / 4-4-2 (diamant) kald den hvad I vil, men fremtiden må være Isco og ikke Bale. Både vores "B-kæde" og A-kæde med Isco sammen med Ronaldo og Benzema har været noget af det smukkeste / bedste fodbold vi har spillet i mange mange år. Bale er velkommen til at blive, som 12. mand/backup til Ronaldo, men ikke mere end det. Faktisk tror jeg han ville gøre det godt i en lidt fri offensiv rolle, hvor han kan trække ud på kanten, men ikke er tvunget til at trække derud (4-3-3).

Portugal spillede under EM med Ronaldo på toppen og Nani bagved. Det kunne ligeså godt være Bale som spiller bagved Ronaldo i stedet for Benzema
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 uge siden #248 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Transferdrømme 2017

Matamoro skrev:

Portugal spillede under EM med Ronaldo på toppen og Nani bagved. Det kunne ligeså godt være Bale som spiller bagved Ronaldo i stedet for Benzema

Ja enig, det ville faktisk være en spændende konstellation. Bale er jo ustyrlig på Wales landshold i den frie offensive rolle.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 1 uge siden #249 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Transferdrømme 2017

Real Madrid skrev:

Matamoro skrev:

Ja enig, det ville faktisk være en spændende konstellation. Bale er jo ustyrlig på Wales landshold i den frie offensive rolle.

Til gengæld spillede Ronaldo meget få gode kampe til EM som forreste angriber. Hans forcer er jo stadig at tage løb inde i feltet, hvor den forreste(Benzema) laver pladsen til ham. Bale ville være fantastisk i den frie rolle, men Ronaldo er IMO langt foran ham. Bale som backup til Ronaldo også skal en bacup til Benzema hentes ind, hvis ikke Morata bliver, efter min mening.

9 år 1 uge siden #250 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Transferdrømme 2017

Jakobsif555 skrev:

Real Madrid skrev:

Matamoro skrev:

Til gengæld spillede Ronaldo meget få gode kampe til EM som forreste angriber. Hans forcer er jo stadig at tage løb inde i feltet, hvor den forreste(Benzema) laver pladsen til ham. Bale ville være fantastisk i den frie rolle, men Ronaldo er IMO langt foran ham. Bale som backup til Ronaldo også skal en bacup til Benzema hentes ind, hvis ikke Morata bliver, efter min mening.

Ronaldo er en spiller, som kræver gode spillere omkring sig for at spille godt. Portugal mangler lidt på den front ift. RM. Ronaldo er typen, man kan slå de svære indlæg på, som fx Modric gjorde i CHL-finalen. Hvem andre end CR7 kommer til den?

Bale kan sagtens indgå i truppen til næste år. Muligvis tænker Zidane, at CR7, Bale, Benz og en ny angriber skal udgøre angrebet fra næste sæson. Oftest vil vi spille med 2 på top og 2 på bænken. CR7 og Benz er førstevalg som udgangspunkt. Bale var vigtig i efteråret, hvor vi havde mange lidt nemmere kampe, og så blev han uheldigvis(heldigvis for klubben) skadet, da vi skulle møde de stærkeste hold, hvor hans forcer kommer til kort. Hvis han nu ikke blev skadet, men i stedet ville affinde sig med ikke at skulle spille alle de store kampe, ville han være en vigtig spiller til at aflaste de øvrige store spillere, samt være starter hvis han blomstrer. En ting skal bare være sikkert. Han skal ikke være selvskreven, hvis han ikke leverer. Hvis det bliver overholdt, synes jeg vi skal beholde.. Jeg ser ikke overbelastning som årsag til Bales skader.. Han kommer for tidligt tilbage, og har nogle uheldige vrid i anklerne. Men hvordan kommer man det til livs? Aner det ikke - håber ikke det fortsætter, selvom det tyder på det :(

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

9 år 1 uge siden #251 af Neye
Besvaret af Neye på emne Transferdrømme 2017

Dios skrev: Bliver der ikke gået lidt for meget op i om den hedder 4-3-3 eller 4-4-2? Så længe det ikke er BBC oppe foran, så kan den jo stadig godt hedde 4-3-3 med Isco som offensiv midt og Ronaldo og Benz fremme. Den hedder vel nærmere 4-1-2-1-2, men om man definere Isco's rolle som midtbane eller angriber er jo ligegyldigt. 4-3-3 er ikke en død opstilling. Det er BBC der er en død frontrio!

Hvad man kalder opstillingen er sådan set ligegyldigt og vælger man en 4-3-3 der bliver spillet som en 4-4-2 (diamant) er jeg helt med på den :)

9 år 1 uge siden #252 af Neye
Besvaret af Neye på emne Transferdrømme 2017
Personligt tror jeg at både Modric, Kroos og Ronaldo foretrækker 4-4-2 og på den måde håber jeg Zidane lytter til sine bærende spillere

Ronaldo har været ret eksplicit omkring det mens Kroos er mere kryptisk omend jeg tror jeg ved hvad han holder på, når han siger følgende: Isco or Bale? I don't want to talk about this. With 4-4-2 we control the middle more and 4-3-3 we attack more. Modric har beskrevet 2. halvleg af CL-finalen som det bedste RM har spillet endnu, så her tror jeg også der ligger et budskab. Men okay, det er bare hvad jeg tror (og selv synes)

Leveret af Kunena Forum