Transferdrømme 2017
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
elle44 skrev: Markedet er simpelthen bare helt ude af proportioner. 135 mio euro.... hvordan i alverden kom det så vidt. Jeg siger køb alligevel, for han er den eneste vi behøver at få ind på holdet ud over Theo og dem der kommer tilbage fra leje. Selvfølgelig antaget at Morata og James smutter. Jeg er sikker på at en Mbappe på holdet ville kunne dele spilletid med Benz det første år, hvorefter han overtager pladsen som det absolutte førstevalg sæsonen 18/19. Det er selvfølgelig lidt af et gamble.. jeg er glad for det ikke er mig der står med den beslutning!
Haha, well, markedet er markedet. Man må bare tilpasse sig. Evner man ikke det, så taber man. Og disse summer kan vel efterhånden ikke overraske nogen. Så er det man som sportsdirektør eller træner også engang imellem kan finde spillere til vanvittige underpriser, fordi spillernes frikøbsklausuler er sat umådeligt lavt. Særligt på det spanske marked.
Og ja, selvfølgelig skal Mbappé sikres under alle omstændigheder! ;-)
Real Madrids indtægter er styrtende. Vi kommer til at sælge James og Morata for styrtende beløb. Vi har et utal af unge og nærmest gratis spillere. Det er kun de moralske årsager, der står tilbage. Og timingen. Jeg så hellere at vi først hentede Mbappé om et år eller to år, men Morata har gjort det besværligt for klubben. Morata var ikke starter, men havde en ret vigtig rolle i løbet af hele sæsonen. Tænk på hans afgørende scoringer mod Bilbao hjemme og Villareal ude, som tilsammen har sikret os 4 point.
Hullet efter Morata skal lukkes, og Mbappé er en enestående mulighed for ikke blot at gøre dette. Ronaldo bliver 33 i Februar. Benzema er Benzema. Barca har Neymar. Hvad synes I selv, der er den mest rationelle løsning!?
Det eneste jeg er uenig i, er prisen for Mbappé. Det er vanvid og en kedelig tendens der ligger i markedetFondo_Sur skrev:
Steen skrev:
rmcsport.bfmtv.com/football/le-real-madr...-mbappe-1179922.htmlReal Madrid are set to make a third offer of €135m (£117.5m) for Manchester City target Kylian Mbappé (18) of Monaco
Hvis Mbappé vækkes af den grund, så er det sådan det bliver denne sommer. Min forudsigelse for denne sommer (Udover de fremragende additioner Theo, Llorente, Vallejo):
Morata ud for 60-65 m€ - Mbappé ind for 135 m€.
James ud for 70 m€ - De Gea ind for 75 m€. Keylor bliver muligvis, men kan blive solgt af økonomiske/ og eller sportslige grunde.
Tilbage står Bale som en løs artefakt, der bliver hængende af alt andet end sportslige årsager. Jeg elsker egenligt at Real Madrid har været kloge til at sælge de rigtige spillere som Özil og Higuain, som chokede. Bale er for mig en af disse spillere. Hvis dog (!) - at der kommer et mega bud efter Bale, så kan han meget vel blive solgt.
Florentino Pérez
Han er ikke bare ung og spændende !
Har valgt at takke af på forum!
Sahinovic skrev: €135 millioner er en kæmpe joke for en spiller der tilfalder kategorien 'ung og spændende', og Real Madrid har i den grad været med til at sætte dette vanvids marked med manglende substans. Lad ham gå til en anden engelsk klub hvor han får fast spilletid og så kan vi efterfølgende hente ham hvis han nu engang bliver så god, jeg ser ikke noget i ham der gør ham den pris værd og jeg ser ham heller ikke blive en investering der kan indfri dette absurd høje beløb.
Hvis denne absurde tendens som vi ser med markedet forsætter over bare 2-3 år, vil en klasse angriber (ikke verdensklasse) alligevel koste det beløb. Altså lige nu snakker vi priser som 60 mio euro for Van Dijk, 60 mio for Bernardo Silva og 45 mio for Vinicus Junior. Det er jo for pokker spillere der for bare 2-3 år siden sandsynligvis havde kostet 15-20, 20-30 og 5 mio euro. Desuden er det ikke sikkert vi kan udkonkurrere de engelske klubber på markedet om få år, vi ser allerede nu hvordan det virker umuligt for os at fravriste De Gea fra United, de har så absolut ikke brug for pengene. Vi får brug for en ny angriber inden længe, Ronaldo er oppe i årene, Benzema er ikke en målscorer og Morata smutter. Hvis ikke Mbappe, hvem så? alle de etablerede klasse angribere vil alligevel koste 100 mio.
zizou21 skrev:
MatiasP skrev:
zizou21 skrev:
madrid2000 skrev:
zizou21 skrev: Ind:
Lewandowski... Must buy.
Theo
Kante... Must buy.
Llorente (udlej)
Vallejo
De Gea... Must buy.
Ud:
Benzema
Coentrao
Pepe
Navas
Lucas
James
Bale
Med disse indkoeb ville vi dominere de naeste mange aar.. Mbappe skal ikke koebe (endnu) - Lewandowski skal vaere nummer et target til angrebet... Hvis muligt?
Mener du helt seriøst at du vil sælge Bale, James, Benzema og Lucas og de alle skal erstattes med Lewandoski?
Det en ommer.
Ja :)
Bale > Isco
James > Asensio
Benzema > Lewandowski
Lucas > Kovacic/Kante
Synes ikke vi behøver disse kantspillere.. Vi kan vel blive enige om at 4-3-1-2 er vejen frem og der synes jeg vi er fint dækket ind med ovenstående??
Du er med på at vi også skal have en stærk bænk? Så vi, som i år, har kunne skifte 8 spillere uden at det har kunne mærkes og vi stadig har vundet kampene. Nogen gange har vi endda synes at at "B" kæden har været bedre. Det får vi altså ikke hvis vi skilder os af med så mange spillere.
Noget andet er at man opbygger en masse ting spillerne iblandt og derfor skal man ikke sælge/købe alt for meget på en velfungerende hold med unge spillere med potentiale. Eller det ville jeg i hvert fald ikke gøre.
Hej Matias,
Hvad synes du vi mangler??? (Har muligvis glemt nogen nedenfor :))
Syntes dette er en fantastisk trup + baenk.
Maal: De Gea, Casilla, Yanez
Forsvar: Theo, Vallejo, Carvajal, Ramos, Varane, Nacho, Marcelo, Danilo, D. Llorente
Midtbanen: Kroos, Casemiro, Kovacic, Modric, Asensio, Isco, Kante, Burgui, M. Llorente, Oedegaard, Lucas Silva
Angreb; Lewandowski, Ronaldo, Morata, Mayoral, Mariano,
Haaber virkelig at det kommer til at se saaledes ud naeste season.. Kante er fuldstaendig genial - har vaeret ude og se massere af Chelsea kampe I aar og han er alle vegne.. Han skal koebes (Alt er muligt for Perez). Lewandowski har jeg argumenteret for flere gange, hvorfor man skal koebe ham fremfor Mbappe mfl.
lineupbuilder.com/?sk=t31bx5
Hala
elle44 skrev:
Sahinovic skrev: €135 millioner er en kæmpe joke for en spiller der tilfalder kategorien 'ung og spændende', og Real Madrid har i den grad været med til at sætte dette vanvids marked med manglende substans. Lad ham gå til en anden engelsk klub hvor han får fast spilletid og så kan vi efterfølgende hente ham hvis han nu engang bliver så god, jeg ser ikke noget i ham der gør ham den pris værd og jeg ser ham heller ikke blive en investering der kan indfri dette absurd høje beløb.
Hvis denne absurde tendens som vi ser med markedet forsætter over bare 2-3 år, vil en klasse angriber (ikke verdensklasse) alligevel koste det beløb. Altså lige nu snakker vi priser som 60 mio euro for Van Dijk, 60 mio for Bernardo Silva og 45 mio for Vinicus Junior. Det er jo for pokker spillere der for bare 2-3 år siden sandsynligvis havde kostet 15-20, 20-30 og 5 mio euro. Desuden er det ikke sikkert vi kan udkonkurrere de engelske klubber på markedet om få år, vi ser allerede nu hvordan det virker umuligt for os at fravriste De Gea fra United, de har så absolut ikke brug for pengene. Vi får brug for en ny angriber inden længe, Ronaldo er oppe i årene, Benzema er ikke en målscorer og Morata smutter. Hvis ikke Mbappe, hvem så? alle de etablerede klasse angribere vil alligevel koste 100 mio.
Jeg må nok indrømmer det er lidt naivt at tro hvis bare Real Madrid holder igen med at købe spillere til sindssyge priser at markedet af den grund ikke vil udvikle sig, da det nok ikke stopper klubber som Manchester City og Manchester United fra stadig at gøre det. Når det er sagt, så føler jeg stadig at €135 millioner for Mbappé er en smule hasarderet, jeg ser ikke behovet for en ny angriber til den kommende sæson og jeg kunne forestille mig at Mbappé gerne selv vil blive i Monaco i en sæson yderligere grundet fast spilletid og fordi VM er så tæt på.
Florentino Pérez
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
– Beholde Navas / købe De Gea?
– Beholde Danilo / købe ny højre back / rykke Nacho ud på højre back og hente D. Llorente ind til midterforsvaret?
– Vi sælger Morata og Mariano – hvem skal hentes ind (Mbappé)?
– Bygge holdet efter en 4-3-3 (BBC) eller permanent formationsskifte (4-4-2 diamant / BIC)?
– Er der plads til både Isco og Bale?
Ps. Theo, M. Llorente og Vallejo ser jeg som sikre og derfor ikke en del af sommerens transferkabale. Derudover ryger James også, men Asensio står til at få en større rolle.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Carvajal/Danilo - Varane/Theo - Ramos/Nacho - Marcelo/Vallejo
Modric Casemiro/Llorente Kroos
Asensio/Bale - Isco/Hazard
Ronaldo/Mbappe
Mange tak
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det ender nok et sted imellem. Hvis vi også kan skippe James til samme pris, så har vi finanseret Mbappe.
Hvis Morata ryger til United, så kan der ikke være tvivl om Mbappe.