Castilla

7 år 10 måneder siden #709 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Castilla

Zyconith skrev: Kampen mindede lidt om en real madrid vs atletico. Murcia gjorde det blot langt mere modbydeligt. De spillede reelt set ikke og så serverede de den ene glidende tackling efter den anden, flyvespark, hvor hver og en kunne have endt i brækkede ankler, ribben og jeg ved ikke hvad... Nogle gange ville jeg ønske at det hold der blev udsat for vanviddet stoppede op, standsede spillet og tog en seriøs snak med dommeren om hvorvidt det var forsvarligt at fortsætte kampen.

as.com/videos/2016/05/22/portada/1463945...4840.html?autoplay=1


Haha hold da op. I det mindste får de (sandsynligvis) ikke lov til at spille sådan i næste kamp, 2 af de tacklinger kunne og burde have givet rødt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 10 måneder siden #710 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla

elle44 skrev:

Zyconith skrev: Kampen mindede lidt om en real madrid vs atletico. Murcia gjorde det blot langt mere modbydeligt. De spillede reelt set ikke og så serverede de den ene glidende tackling efter den anden, flyvespark, hvor hver og en kunne have endt i brækkede ankler, ribben og jeg ved ikke hvad... Nogle gange ville jeg ønske at det hold der blev udsat for vanviddet stoppede op, standsede spillet og tog en seriøs snak med dommeren om hvorvidt det var forsvarligt at fortsætte kampen.

as.com/videos/2016/05/22/portada/1463945...4840.html?autoplay=1


Haha hold da op. I det mindste får de (sandsynligvis) ikke lov til at spille sådan i næste kamp, 2 af de tacklinger kunne og burde have givet rødt.


Ja, og flere af deres spillere fik lov til at lave mere end én svinestreg, fordi dommeren ikke ville bruge det gule kort.

Godt at Castilla i det mindste fik et udebanemål - i øvrigt på et flot mål:)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #711 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Castilla
Oprykningskampen for Castilla i aften kl. 20:
www.realmadrid.com/real-madrid-tv

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #712 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Castilla
1-0 til UCAM Murcia. Nu ser det svært ud for Castilla, der ellers er startet lovende. Andetholdet er stillet uden en reel 6'er på midtbanen, og derfor får midterforsvaret ikke megen hjælp fra midtbanespillerne.

Efter et kvarter synes jeg dog, at UCAM skulle have haft et direkte rødt kort. En af deres spillere sparker Reguilón i hovedet, men dommeren så desværre ingenting.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #713 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Castilla
Det er godt nok ikke mange Castilla-kampe, som jeg har fået set i denne sæson, men ham Mariano ligner slet ikke en spiller, der, rent spillestilsmæssigt, passer ind på holdet. Af alle de offensive spillere har han klart den ringeste teknik, men han har jo scoret en masse mål, så han må kunne et eller andet. Er der en her, der har fulgt Castilla i sæsonen, som kan fortælle mig, hvad Marianos spidskompetencer er?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #714 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Castilla
Nøj de har været dårlige i 1. halvleg... og UCAM's mål - elendigt forsvarsspil :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #715 af kamaldo
Besvaret af kamaldo på emne Castilla

Mølbat skrev: 1-0 til UCAM Murcia. Nu ser det svært ud for Castilla, der ellers er startet lovende. Andetholdet er stillet uden en reel 6'er på midtbanen, og derfor får midterforsvaret ikke megen hjælp fra midtbanespillerne.

Efter et kvarter synes jeg dog, at UCAM skulle have haft et direkte rødt kort. En af deres spillere sparker Reguilón i hovedet, men dommeren så desværre ingenting.



Castilla ku vist selv ha fået et grimt kort for en syg eftertackling - ik at real kommentatorne så objektivt på den... det er squ lidt mølby der kommentere liverpool agtigt
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved kamaldo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #716 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Castilla

kamaldo skrev:

Mølbat skrev: 1-0 til UCAM Murcia. Nu ser det svært ud for Castilla, der ellers er startet lovende. Andetholdet er stillet uden en reel 6'er på midtbanen, og derfor får midterforsvaret ikke megen hjælp fra midtbanespillerne.

Efter et kvarter synes jeg dog, at UCAM skulle have haft et direkte rødt kort. En af deres spillere sparker Reguilón i hovedet, men dommeren så desværre ingenting.



Castilla ku vidst selv ha fået et grimt kort for en syg eftertackling - ik at real kommentatorne så objektivt på den... det er squ lidt mølby der kommentere liverpool agtigt


Ja, de er ikke just objektive i deres kommentering. Man kan dog måske argumentere for et lille straffespark til Castilla sidst i halvlegen, hvor en UCAM-spiller bruger armen i feltet.

Men jeg er enig i, at Castilla ikke har spillet særlig godt. UCAM Murcia har en klar plan: Stå solidt i defensiven og slå lange bolde frem, som angriberne så skal slås for. Castilla-spillerne derimod ser til tider forvirrede ud, og de ligner ikke et hold, der har en klar plan. Ødegaard og Mayoral har været dygtige til at udfordre, men det har desværre næsten ikke ført noget med sig, da de 1) ingen støtte fra backerne i offensiven får & 2) ingen hjælp fra Mariano inde centralt får. Han har bare været en hæmsko for Castilla indtil videre med ringe teknik og ikke nok hårdt pres.

En løsning for Castilla kunne være et formationsskifte til en 4-2-3-1, hvor både Ødegaard og Mayoral rykkes ind centralt i banen, og Mariano skiftes ud. Måske skal Ramis sætte en hurtig kantspiller som Cedrés ind i stedet. Alt i alt, så er alle de farlige Castilla-angreb kommet fra Mayoral og Ødegaard, og det skal udnyttes bedre, hvilket jeg tror, at det vil, hvis de kommer ind centralt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #717 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Castilla
Hold fast hvor en skam for spansk fodbold hvis Murcia rykker op. F... hvor r de ligegyldige at se på.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #718 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Castilla
Yes

1-1

MAriano med flot hovedstød

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #719 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Castilla
Så scorer Mariano selvfølgelig lige efter, jeg har kritiseret ham. Jeg brokker mig dog ikke.

Det er desuden dejligt at se, at Ramis gjorde, som jeg håbede, og skiftede en kantspiller ind.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 9 måneder siden #720 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Castilla
De der hunde er så hunde effektive. Og vores forsvar er piv fucking ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce