Castilla
EDIT:
Og så vil jeg også gerne lige tilføje, at jeg slet ikke tror, at ham Carlos Abad i Castillas mål nogensinde slår igennem for Los Blancos' førstehold, hvis man vælger at købe ham fri fra Tenerife. Han så ufattelig usikker ud i forbindelse med et langskud i første halvleg, og i anden var han tæt på at koste et mål efter en elendig clearing på et hjørnespark.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Men når alt det er sagt, så er det 100 % Castillas egen skyld, at de ikke rykker op i denne omgang. De har alt spillet, men de få gange, hvor UCAM får flyttet bolden frem, er der ingen, som gider at løbe med hjem, og så var det alt for let at nette for dem. En overlegen attitude kostede dem i dag. Skidt.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
madrid2000 skrev: Man har stadig en chance mere, selvom det bliver svært nu.
Tak. De har nemlig en chance mere for at rykke op.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
madrid2000 skrev: Man har stadig en chance mere, selvom det bliver svært nu.
Tak. De har nemlig en chance mere for at rykke op.
Skal lige være sikker. Nu er det vel sådan at de 2 taberhold skal spille med de andre i en kvartfinale i oprykningen, hvor man så skal ende blandt de 2 overlevende?
Mølbat skrev: Føj, hvor har UCAM Murcia godt nok været usportslige i dag. De begyndte jo allerede at trække tiden i starten af første halvleg efter deres føringsmål.
Men når alt det er sagt, så er det 100 % Castillas egen skyld, at de ikke rykker op i denne omgang. De har alt spillet, men de få gange, hvor UCAM får flyttet bolden frem, er der ingen, som gider at løbe med hjem, og så var det alt for let at nette for dem. En overlegen attitude kostede dem i dag. Skidt.
Ja, og så er det også alt for sent at den taktiske indskiftning og omrokering sker. De spiller den jo rundt om dem som var de i indendørs uden at bryde igennem. Synes ikke kun de var dårlige defensivt, men offensivt manglede de da også en del.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
I den anden række smadrer Barcelona B alt og alle,desværre efter en dårlig sæson og ligner nu i stedet en sikker oprykker.
Selvom vi har hentet 2-3 angribere til Castilla så har det ikke set godt ud oppe foran. Jeg tvivler på at Solari har det der skal til for at føre holdet frem og mon ikke vi ser en hvis Guti som træner for holdet næste sæson.
Det er også svært for Castilla at blive i anden division selv med oprykning, fordi at der er så stor udskiftning i spiller materialet hver sæson. Endvidere er anden division en mega hård række at spille i. Skulle Castilla en dag rykke op så er det kun et spørgsmål om tid før en nedrykning er en realitet og sådan er det for alle B hold i Spanien. Jeg vil ønske man kunne forbedre forholdene for diverse ungdoms hold.
Fortrækker at man laver en talent række i stedet. Kunne være mere interessant at følge med i. Men om spillerne vil blive udfordret nok vides ikke, dog er der heller ikke nok udfordring for de spillere der har potentiale for at spille på 1 holdet hos Castilla eller i segunda. De skal enten lejes ud eller indlemmes på 1 holdet. Mange af Madrid spillere ender jo ikke på klubbens 1 hold alligevel, så hellere give dem nogle bedre muligheder.
En ting jeg gerne vil snakke med den talent træner om, jeg skal møde på mandag og folk i Getafes ungdoms afd, hvis de har lyst til at vende den. Ellers er mit udgangspunkt at snakke træningspas med mere.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Jeg sidder godt nok med en store ærgelse i kroppen, efter at have set Castilla 0-1 i dag på udebane. Sådan som holdet præstere for tiden så sidder man ikke med en fornemmelse af, at det her hold har en ærlig chance for at rykke op. Heller ikke at der sker en større udvikling med spillerne.
I den anden række smadrer Barcelona B alt og alle,desværre efter en dårlig sæson og ligner nu i stedet en sikker oprykker.
Selvom vi har hentet 2-3 angribere til Castilla så har det ikke set godt ud oppe foran. Jeg tvivler på at Solari har det der skal til for at føre holdet frem og mon ikke vi ser en hvis Guti som træner for holdet næste sæson.
Det er også svært for Castilla at blive i anden division selv med oprykning, fordi at der er så stor udskiftning i spiller materialet hver sæson. Endvidere er anden division en mega hård række at spille i. Skulle Castilla en dag rykke op så er det kun et spørgsmål om tid før en nedrykning er en realitet og sådan er det for alle B hold i Spanien. Jeg vil ønske man kunne forbedre forholdene for diverse ungdoms hold.
Fortrækker at man laver en talent række i stedet. Kunne være mere interessant at følge med i. Men om spillerne vil blive udfordret nok vides ikke, dog er der heller ikke nok udfordring for de spillere der har potentiale for at spille på 1 holdet hos Castilla eller i segunda. De skal enten lejes ud eller indlemmes på 1 holdet. Mange af Madrid spillere ender jo ikke på klubbens 1 hold alligevel, så hellere give dem nogle bedre muligheder.
En ting jeg gerne vil snakke med den talent træner om, jeg skal møde på mandag og folk i Getafes ungdoms afd, hvis de har lyst til at vende den. Ellers er mit udgangspunkt at snakke træningspas med mere.
Det r intet mindre end pinligt. Tænker måske at økonomien spiller en rolle. R Castilla i virkeligheden ikke en rentabel forretning? Ligesom da man lukkede c-holdet for et par år siden
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Hugol skrev: Jeg sidder godt nok med en store ærgelse i kroppen, efter at have set Castilla 0-1 i dag på udebane. Sådan som holdet præstere for tiden så sidder man ikke med en fornemmelse af, at det her hold har en ærlig chance for at rykke op. Heller ikke at der sker en større udvikling med spillerne.
Det r intet mindre end pinligt. Tænker måske at økonomien spiller en rolle. R Castilla i virkeligheden ikke en rentabel forretning? Ligesom da man lukkede c-holdet for et par år siden
Altså man gav lidt penge for Ødegaard og en kanon løn så det ved jeg ikke. Der er hentet flere spillere fra sydamerika de seneste 3-4 sæsoner, plus dem der hentes til sommer.
Off topic: Ødegaard spillede ikke i dag og sad på bænken hele kampen i Heerenveens 4-1 nederlag.
Har valgt at takke af på forum!