Spørg forummets brugere

4 måneder 2 uger siden #337 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Spørg forummets brugere
Har selv haft problemet, og man kan heller ikke dele billeder af samme årsag.

Jeg skrev en PB til administrationen, men ved ikke hvor langt de er med at løse fejlen.

Ramos ud.
Sidste redigering: 4 måneder 2 uger siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #338 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

Dios skrev:

9eren skrev: Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde artikler eller andet, omkring Real Madrids salg af træningsanlæg. Især det at salget foregik lovligt efter undersøgelsen fra EU.

Kan kun finde artikler vedrørende Real Madrid betalte de 137 millioner kr. tilbage som Margrethe Vestager mente Real Madrid havde fået modtaget i ulovlig statsstøtte, men at de samtidig appellerede sagen, og nogen år efter fik medhold. Jeg tænker dog det er tilbage til start 00'erne du hentyder til ikke? Selvom det vel egentlig er samme sag, hvis jeg ikke tager helt fejl?

Sagen omhandlende ulovlig statstøtte har jeg også kunnet finde frem til, men det er salget af træningsanlægget i start 00’erne jeg tænker på.

Jeg fandt selv frem til, at den blev sat under loop fra EU, og de opgav sagen, fordi de ikke fandt nogle beviser for, at det skulle have været en ulovlig handel. Jeg kan bare ikke finde en artikel, der bekræfter at salget var lovligt. Svært at komme i dybde med.

Hugol. No hay dos sin tres.
30 años con el mejor club del mundo.
Madrid football Academy/Getafe Internacional (14-17 år)
Il mio nome é Guiseppe Meazza

4 måneder 1 uge siden #339 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere
I må sgu være de perfekte at spørge. Jeg mangler at få udfyldt indersiden af min overarm i mit projekt “Real Madrid sleeve” (tattoo). Kan i komme på en fed idé? Det kan være et symbol, monument, koryfæ, citat, billede eller andet som knytter sig til Real Madrid. Jeg har allerede:

Champions League trofæ

Billede af Ramos

Real Madrid logo

Et banner med “hasta el final, vamos Real”

Cibeles fontænen

Santiago Bernabeu

samt skrifterne:

“No sólo soy perfecto, también soy madridista”

“Hala Madrid, y nada mas”

“Los Blancos”

“El Capitan”

“La Décima”

“92:48”

Kom gerne med en masse bud. Jeg har selv tænkt på et billede af Zidane, der hugger den ind mod Leverkusen, men det er jeg gået lidt væk fra igen. Så hjææælp:D

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

4 måneder 1 uge siden #340 af Administrationen

JimmyBroe skrev: I må sgu være de perfekte at spørge. Jeg mangler at få udfyldt indersiden af min overarm i mit projekt “Real Madrid sleeve” (tattoo). Kan i komme på en fed idé? Det kan være et symbol, monument, koryfæ, citat, billede eller andet som knytter sig til Real Madrid. Jeg har allerede:

Champions League trofæ

Billede af Ramos

Real Madrid logo

Cibeles fontænen

Santiago Bernabeu

samt skrifterne:

“Los Blancos”

“El Capitan”

“La Décima”

Kom gerne med en masse bud. Jeg har selv tænkt på et billede af Zidane, der hugger den ind mod Leverkusen, men det er jeg gået lidt væk fra igen. Så hjææælp:D

Ja, Brylle har godt nok fortalt, at han har set - og mærket - 92:48..........han undrede sig lidt, for først stod der kun 92, men efterhånden som du blev gladere og gladere, blev hele tatoveringen synlig.

Nå, hvad med Raúl, der tysser på Nou Camp?

4 måneder 1 uge siden #341 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

JimmyBroe skrev: I må sgu være de perfekte at spørge. Jeg mangler at få udfyldt indersiden af min overarm i mit projekt “Real Madrid sleeve” (tattoo). Kan i komme på en fed idé? Det kan være et symbol, monument, koryfæ, citat, billede eller andet som knytter sig til Real Madrid. Jeg har allerede:

Champions League trofæ

Billede af Ramos

Real Madrid logo

Cibeles fontænen

Santiago Bernabeu

samt skrifterne:

“Los Blancos”

“El Capitan”

“La Décima”

Vi vil se når det er færdigt!

Sue me.

4 måneder 1 uge siden #342 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
@JimmyBroe.

Fedt du fik skrevet det på den korrekte måde ;D

Nu er jeg jo kæmpe fan boy af Redondo, men giver den gerne videre. For efter vores snak her sidst, så begyndte jeg igen at tænkte videre på mit eget projekt. Den hælaflevering på Henning Berg er ikonisk, og ser man billeder af den, så er det den helt rigtige vinkel, da det er bagfra, og man dermed ikke skal ligge og rode med meget små ansigt portrætter.
Den aflevering betød bare mere end et mål og sejr over United. Det startede vores dominans, og vel nok det smukkeste bold der nogensinde er blevet spillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 måneder 1 uge siden ved Dios.

4 måneder 1 uge siden #343 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Spørg forummets brugere
Eller en med alle Ramos' udvisninger. Tænker en streg for hver, hvor den femte streger dem alle.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

¡Puta Barca!

4 måneder 1 uge siden #344 af JimmyBroe
@Administrationen

Haha det er pisse sjovt i kører på Brylle og mig:D vi har mødt hinanden en gang til en kamp i parken med alle jer andre hoveder fra Madridista.dk. Vi kommer ikke engang fra Falster begge to. Brylle og jeg vil nok for evigt være partnere herinde og det bliver nok ikke anerledes:D Nå, men nok om det.

Jeg har selv tænkt på Raul, men rigtig rigtig mange har bare netop den tatovering. Så det ville jeg gerne væk fra. Men ellers et godt forslag da det på mange måder afspejler hvad jeg elsker ved Real Madrid og vores selvopfattelse.

@Ramos4
Jeg skal nok plastre siden til med min arm når den er helt færdig. Har været afsted de sidste 2 uger og skal de næste 3 også, så der sker noget.

@Dios
Ja, det var sgu meget godt vi lige fik talt om det:D
Rigtig fed ide, og godt spottet at det kan være en udfordring med alle de ansigter osv. Tro mig min tattovør (på insta: patty_ink_art) er godt træt af, at jeg indtil nu har valgt så detaljerede ting at få på armen. Og man kan sige på indersiden af overarmen gør det ikke noget at det er et billede som ikke kræver 40 timers arbejde. Det er trods alt ikke så synligt.
Så det var i den grad en mulighed. Men har du andre foreslag så skyd. For jeg er ikke helt overbevist endnu.

4 måneder 1 uge siden #345 af JimmyBroe

Zyconith skrev: Eller en med alle Ramos' udvisninger. Tænker en streg for hver, hvor den femte streger dem alle.

Jeg forstår din frustration. Men jeg tænker ikke det er noget som jeg gider prale med:D

4 måneder 1 uge siden #346 af Administrationen
Cristianos "Calma, calma"
Hugo Sánchez-saksespark eller saltomortale.
Amaviscas fejring af mål.
En flok grise, som flyver over Estadio Santiago Bernabéu.

4 måneder 1 uge siden #347 af JimmyBroe

Administrationen skrev: Cristianos "Calma, calma"
Hugo Sánchez-saksespark eller saltomortale.
Amaviscas fejring af mål.
En flok grise, som flyver over Estadio Santiago Bernabéu.

Den med grisene kunne godt være en ide. Men det ville jeg måske gøre over stadion som jeg har/får øverst på overarmen.

Kan jeg ikke lige få citatet, hvem der sagde det og hvorfor? Jeg kan sgu ikke huske det.

4 måneder 1 uge siden #348 af Administrationen
Jo, citatet er:
- Es más fácil ver un cerdo volando sobre el Bernabéu a que yo rectifique".

Historien er, at Toschack i 1999 kritiserede Nicolas Anelka offentligt, hvilket præsident Lorenzo Sanz var meget imod og han bad derfor om et dementi fra træneren. Det fik han ikke og kort efter var waliseren fortid i klubben.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.