Spørg forummets brugere
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
nono skrev: "illa illa illa juanito maravilla"
Den er god. Jeg har dog ikke noget særligt forhold til netop det “råb” i det syvende minut. Men det er lige nøjagtig sådan noget jeg søger, så tak:)
Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
“Para llevar este escudo, hay que sudar la camiseta”
- henrikcomn
- Bruger er blokkeret
-
henrikcomn skrev: Hvor plejer I at streame bold?
Ronaldo7.net og så finde et ordentlig link
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Elto92 skrev: Øv, finder så ud af her 2 minutter inden kampstart at kampen ikke bliver vist på TV2 Play.. nøj hvor jeg savner dengang hvor kampene bare blev vist uanset hvad.. nu det sku nærmest som en skattejagt..
Nåh.. frem med bærbaren og ind på ronaldo7.net
Jeg kan nu godt se den på tv2play
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
-
I den forbindelse kunne et sted i Aalborg også være relevant for undertegnet!Haeder skrev: Hej, findes der et "stamsted" for Real-fans i København? Jeg ved at det er forsøgt flere steder efterhånden, men har I lagt jer fast på et sted, hvor man med garanti finder andre medfans for at se madrilensk bold?
Jeg har en forespørgsel der er lidt sent ude, men imorgen er det tid til den årlige fancup og vores elskede klub er som altid på programmet med et hold der i tidernes morgen er startet her på Forum og siden udviklet sig.
Dog er vi til turneringen imorgen så uheldige at have mistet vores målmand der har fået coronaforbud af arbejdet til at deltage i større begivenheder og vi står derfor i akut mangel på en ny Courtois. Så hvis der er nogen der kan se sig selv i mål til en hyggelig fanturnering i Vanløse fra kl 10 må i gerne melde ind. Der er også plads til en markspiller hvis man ikke vil komme alene.
Vi forventer ikke du er bedre end at du synes det er sjovt(men hvis du er rigtig god bliver vi ikke kede af det)
Jeg kan også fanges på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Saludos blancos
Kamaldo