Sæson 2017/2018
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev: Ingen lappeløsniger nej, men nu og her løsninger kan sagtens give pote hvis man altså handler med omtanke, hvis man virkelig har en plan med icardi så smid da de penge efter ham, er han et desperado køb så lad vær. Under alle omstændigheder ser jeg gerne vi melder pas på sanchez, det virker som et køb der har lige så stor chance for at blive en katastrofe som det kan blive en genistreg.
Jeg tror helt klart på at Icardi vil være den der vil have bedst mening at købe ift. den måde vi spiller på. Vi laver rigtig mange høje indlæg og hans hovespil er jo ret eminent. Derudover så fylder han rigtig meget i angrebet med agressivitet, resoluthed og løbevillighed, samt han er ret ærgerrig og temperamentfuld, hvilket vi ofte savner når det sejler og at lid placeres alene på CR7.
Hvis vi havde en talentspejder der overværede ham spille igår mod Cagliari, havde budskabet været ganske simpel: "KØB!"
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
mohbar skrev: Zizous stædighed og insisteren på BBC får mig altid til at tænke på når man spiller skak og modstanderen altid indleder med de træk der ender med ”narremat” !
Bale viste igår hvad vi har manglet og hvilken forskel han kan gøre. Med ham på banen får Ronaldo og Benz er ordentlig medspiller og nogle indlæg der er til at have med at gøre.
Zyconith skrev:
mohbar skrev: Zizous stædighed og insisteren på BBC får mig altid til at tænke på når man spiller skak og modstanderen altid indleder med de træk der ender med ”narremat” !
Bale viste igår hvad vi har manglet og hvilken forskel han kan gøre. Med ham på banen får Ronaldo og Benz er ordentlig medspiller og nogle indlæg der er til at have med at gøre.
Håber BBC skepsis bliver gjort til skamme!
mohbar skrev:
Zyconith skrev:
Det er vores eneste håb!
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
elle44 skrev:
mohbar skrev:
Zyconith skrev:
Det er vores eneste håb!
Jeg siger IKKE at BBC ik vil fungere bedre end hva vi hidtil har set - for på nuværende tidspunkt er der vel intet der ka fungere dårligere. MEN det lader til at folk totalt har glemt at BBC fungrede så uhyrligt dårligt at alle nærmest skreg og tiggede om at vi aldrig sku opleve de 3 spillere som angreb for holdet igen. "BBC er stendød!", dette var mantraet - vi ville på daværende tidspunkt alle gerne tro at Zidane ik var dum nok til nogensinde at sætte dem sammen igen - for vi havde igennem LANG tid spillet helt igennem horribelt med netop disse 3 på toppen. Nu er flere af vores bærende kræfter blevet ældre og dårligere og alligevel ka man nu høre folk tale om BBC som om at det er svaret på vores problemer. Tænk at det er kommet dertil - det siger vel mest af alt noget om hvor helt forfærdeligt det står til. Det er virkelig uhyggeligt.
Men Zidane ka naturligvis glæde sig over at hans håbløse fastholden af BBC nu pludselig vil blive budt velkommen. For sagen er jo dén at han jo stadig ik har skulle ta valget/fravalget, da skader og karantæner har gjort at vi reelt ik har ku stille med BBC siden engang i foråret. Så nu ka han få lov til uhindret at fortsætte sin BBC-drøm.
Zyconith skrev:
Ja det var en imponerende præsation af Bale mod to backs som de fleste ved hvor svære er at spille overfor... Det var to backs som henholdsvis var 21 og 24 år. Det kan ikke give mig nogen form for rejsning at Bale præsterer på et acceptablet niveau mod så ringe et hold. Generelt er det pinligt at den kamp ikke bliver vundet.
Siempre fiel skrev:
elle44 skrev:
mohbar skrev:
Zyconith skrev:
Det er vores eneste håb!
Jeg siger IKKE at BBC ik vil fungere bedre end hva vi hidtil har set - for på nuværende tidspunkt er der vel intet der ka fungere dårligere. MEN det lader til at folk totalt har glemt at BBC fungrede så uhyrligt dårligt at alle nærmest skreg og tiggede om at vi aldrig sku opleve de 3 spillere som angreb for holdet igen. "BBC er stendød!", dette var mantraet - vi ville på daværende tidspunkt alle gerne tro at Zidane ik var dum nok til nogensinde at sætte dem sammen igen - for vi havde igennem LANG tid spillet helt igennem horribelt med netop disse 3 på toppen. Nu er flere af vores bærende kræfter blevet ældre og dårligere og alligevel ka man nu høre folk tale om BBC som om at det er svaret på vores problemer. Tænk at det er kommet dertil - det siger vel mest af alt noget om hvor helt forfærdeligt det står til. Det er virkelig uhyggeligt.
Men Zidane ka naturligvis glæde sig over at hans håbløse fastholden af BBC nu pludselig vil blive budt velkommen. For sagen er jo dén at han jo stadig ik har skulle ta valget/fravalget, da skader og karantæner har gjort at vi reelt ik har ku stille med BBC siden engang i foråret. Så nu ka han få lov til uhindret at fortsætte sin BBC-drøm.
Lad det være med at udlægge det som om alle har erklæret BBC stendød. Der må være grænser for din demagogiske forsøg på at forme virkeligheden.