Sæson 2017/2018

8 år 10 måneder siden #457 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev:

Sahinovic skrev:

madrid2000 skrev: Benzema må være den heldigste Real Madrid spiller ever. Først var Higuain tæt på at slå ham ud af holdet, men han blev solgt. Nu var Morata tæt på, men han blev også solgt. Man undre sig om han har en film liggende med Florentino Perez i hovedrollen... :-)

Hvis Higuain (han var godt nok vild i finalen) eller Morata havde været tæt på at slå Benzema ud, så havde det ikke endt med at de begge blev solgt (Læs: sparket ud af klubben) og samtidig forlænge med Benzema gang på gang.

Han blev ihvertfald frataget konkurrencen

Hvis Real Madrid ikke henter endnu en offensiv spiller, så bliver det Bale/Benzema og Asensio måske, så konkurrence er der trods alt.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #458 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Sæson 2017/2018
Er jeg den eneste der håber benz og bale skal spille mere for de godt nok dårlige. Kan være de kommer lidt i form...

Det er trods alt en træningskamp hehe

RAUL!!!!

8 år 10 måneder siden #459 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018
Sikke en hæslig start, de kunne have scoret 3 mål allerede

8 år 10 måneder siden #460 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
Glem Mbappe og gå All inn efter neymar

8 år 10 måneder siden #461 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæson 2017/2018
Messi er fuldstændig urørlig, hold fast han spiller godt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Sahinovic.

8 år 10 måneder siden #462 af Kimbo
Besvaret af Kimbo på emne Sæson 2017/2018

Sahinovic skrev: Messi er fuldstændig urørlig, hold fast han spiller godt.

Heldigt han har været pænt uskarp i feltet

8 år 10 måneder siden #463 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
holdet stadig på at Achraf bør være erstatning for Carvajal.

8 år 10 måneder siden #464 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
Vi bliver udspillet og Barcelona kunne reelt have vundet 6-2.
De fleste er langt fra, hvor de skal være. Specielt Bale og Benzema bidrager med absolut ingenting.
Kovacic var den eneste, der spillede fremragende.
Forsvaret sejlede fuldstændig.

8 år 10 måneder siden #465 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev: Vi bliver udspillet og Barcelona kunne reelt have vundet 6-2.
De fleste er langt fra, hvor de skal være. Specielt Bale og Benzema bidrager med absolut ingenting.
Kovacic var den eneste, der spillede fremragende.
Forsvaret sejlede fuldstændig.

Udspillet ligefrem?! Det er bekymrende læsning :-/ Barca virker til at være i god form allerede. 3 kampe 3 sejre. Og så med en ny træner. De virker heller ikke synderligt mærket af Neymar sagen.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Real HWL.

8 år 10 måneder siden #466 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018
Ved godt Ronaldo ikke har været med, men scoren står nu stadig 4-0 til MSN over BBC, synes ikke at Benzema og Bale som har haft noget at skulle vise har gjort det. Ikke fordi de har behøvet at banke mål ind på stribe, for at være overbevisende. Men havde man da bare i det mindste kunne se glimt af godt spil havde.man kunne være fortrøstningsfuld. På trods af hans egne udtalelser så tvivler jeg på at vi får en god Bale at se denne sæson, men jeg håber da han modbeviser mig.

Og som en bruger skrev på Reddit så er Benzema gået hen og blevet mere en del af Ronaldo end en selvstændig angriber, og det mener jeg bare ikke er nok. Jeg er enig i at på hans højeste er han en verdensklasse angriber men hvis han gentager sidste sæson så er det simpelthen ikke godt nok.

Bale og Benzema kan ikke blive ved med at leve på frasen "jamen på deres højeste niveau er de jo verdensklasse" hvis de konstant ikke er at finde på det niveau. Der bliver nødt til at være konsekvenser næste sæson, som sagt mange gange herinde før så er BBC død og kan ikke blive ved med at være fredet.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Carlos3.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Neye

8 år 10 måneder siden #467 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 2017/2018
Jeg kan ikke holde Bale ud. Vi ville være et både bedre og mere attraktivt hold med Isco, Asensio, Mbappe, Dembele, Sanchez, Neymar, Coutinho, D. Costa, Dybala mfl. som direkte erstatning. Benzema spiller i det mindste godt i hver 3. kamp og han er vellidt er såvel klubkammerater som ledelse. Mr. Horribilus bedste bidrag til holdet er jo efterhånden når han er skadet og dermed ikke får mulighed for at forpurre spillets opbygning, æstetik eller effekt. Zidane må simpelthen sande det her.. Vi taler om en træner der træffer nærmest 100% de rette beslutninger. Han er nødt til at losse Bale ud og indtil da har han bare at køre med en 4-4-2 UDEN Bale, med Isco el. Asensio bag Ronaldo og Benzema, ellers bliver det en lang sæson.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, Neye, Kimbo, Carlos3

8 år 10 måneder siden #468 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæson 2017/2018
Det bliver ikke bedre med Bale, og det af den simple grund, at han som type overhovedet ikke passer ind i stilen. Han ville være fremragende i Leicester..... Benzema har - og her er jeg enig med Carlos3 - udviklet sig til Ronaldos "partner" og har det svært på egen hånd. For begge spillere gælder dog, at de har et meget lavt bundniveau og det rammer de simpelthen for ofte. De to spillere er efter min mening Zidanes kryptonit og kan blive skæbnesvangert for den kommende sæson. Når det er på plads - og det hænger ligesom sammen med ovenstående - så må Zidane sande, at Real Madrids vej til succes ligger i at spille med en smal midtbane med en 10´er i stedet for 3 angribere. Det giver plads til vores backer i offensiven. Men det kræver naturligvis at backerne er på toppen.
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Sahinovic, Carlos3

Leveret af Kunena Forum