Sæson 2017/2018
NadaMás skrev: Off topic:
Hvem ser i agere backup for Carvajal kommende sæson?
Må ærligt indrømme at jeg føler mig rimelig tør på brugbare ideer .. Ser helst Archaf lejet ud, tror jeg også det ender med. Så kan man selvfølgelig vende den og sige at skulle han præstere på så højt niveau under et eventuelt lejeophold at klubben vil indlemme ham i 18/19-sæsonens trup, står man pludselig uden plads til ham.
Ingen stress, for den kan Nacho klare, hvis ikke vi finder en egnet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Må ærligt indrømme at jeg føler mig rimelig tør på brugbare ideer .. Ser helst Archaf lejet ud, tror jeg også det ender med. Så kan man selvfølgelig vende den og sige at skulle han præstere på så højt niveau under et eventuelt lejeophold at klubben vil indlemme ham i 18/19-sæsonens trup, står man pludselig uden plads til ham.
Nacho har gjort det fremragende på backen og han er god at holde i form til Varane bliver skadet. Jeg tror han bliver første reserve mens vasquez bliver anden.
Jeg ser faktisk helst at Hakimi bliver i klubben og ager som 2. valg til Carvajal. Måske er det bare mig, men han har præsteret fantastisk her i de kampe han fået under vores pre - sæson. Jeg tror han vil få rigelig med spilletid (Hvis man kigger på Danilo's spilletid) og han vil nok præsterer på samme niveau +. Det kunne selvfølgelig tænkes at han vil stå for en enorm stort pres med tanke på at han kun er 18 år. Jeg tror dog på langt sigt at det vil gavne enorm meget, specielt hvis han er under "læring" hos Carvajal som vel uden tvivl er den bedste spiller på den position.
Varane har vel været skadet mindst 1-2 måneder hver sæson siden han ankom, og Ramos er vel også god for et pr. karantænedage.
Jeg betvivler på ingen måde Nacho, eller i det hele taget kvaliteten af vores forsvar, mindes aldrig det har været så højt med et godt mix af talenter.
Mener det vil være at skyde sig selv i foden at gå ind til en sæson hvor vi spiller om seks medaljer med syv forsvarsspillere, der skal vi op og have otte. Selvom man sagtens kan argumentere for at Nacho tæller som to! :D
Mit umiddelbare gæt er et af disse fire scenarier:
1. En back up bliver købt, Hakimi lejes ud
2. Tejero rykkes CB back up, Nacho agerer schweizerkniv, Hakimi lejes ud
3. Lucas Vasquez bliver omskolet til wingback og bliver backup til Carvajal, Hakimi lejes ud
4. Hakimi får pladsen
Mine tanker om scenarierne
1: Synes det virker overkill at købe en backup når Hakimi er fremtiden
2: Fint scenarie, og måske også det mest sandsynlige
3: Hvis det bliver en succesfuld omskoling kunne det være intet mindre end en genialitet, og det ville holde en mand i klubben der giver den 100% hver gang, for navnet foran på trøjen og ikke bag på.
4: Ville være fint da han kunne komme ind under vingerne på Zidane og holdet. Han vil lære en masse og få fint med spilletid i Zidanes rotationssystem.
For mig at se er alle scenarier fine, men fokusset burde ligge på en beslutning der tager højde for Hakimis udvikling, for manner hans fremtid i hvidt ser lys ud.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Spekulationerne om Vasquez på back pladsen er ihvertfald ikke bygget på baggrund af Zidanes dispositioner i træningskampene. Han har slet ikke givet en eneste minut til Vasquez på back pladsen - den har været ligelig delt af Hakimi og Carvajal.
Man mister ikke noget med Hakimi som HB. Han er kun 18 år, så hans udvikling går ikke i står og han kommer til at får masser af spilletid: I de svære kampe kan man bruge Nacho som HB, hvis Carvajal er ude og man ikke helt stoler på Hakimi endnu.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Dios skrev: Siempre fiel skrev:
Så får de lige vendt den største lortesituation til en situation hvor de har en form for håneret over for os og det er virkelig ik noget jeg har lyst til.
Så længe vi står med titlerne, så er det vel røv ligegyldigt med den håneret, eller hvad? :) Om de henter Mbappé og Dembele, så står de stadig i en lorte situation. Det bliver bare ikke meget større end Neymar.
Jamen du har da helt ret - vidste oz godt at mit indlæg nok sku ha været forklaret bedre for selvfølgelig er håneretten i sig selv ligegyldig :-) MEN jeg er SÅ freakin glad for at de mister Neymar - reelt jo en katastrofe, da han er verdens bedste udover Messi. Så det vil irritere mig hvis de henter den mest interessante af samtlige spillere på markedet OG at denne ovenikøbet nærmest ER meldt til Madrid og de derved får en "sejr" på dén konto - især når vi lige nu har en gylden mulighed for virkelig at sætte os solidt på tronen med det fundament vi er ved at bygge.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Lad spekulationerne begynde:
en.as.com/en/2017/08/04/football/1501873447_159604.html
Jeg gider ingen gang bruge 2 sekunder på denne udtalelse. Ronaldo bliver mindst en sæson mere. Lad os diskutere det i 18/19
Real HWL skrev:
DarioGomez skrev: Lad spekulationerne begynde:
en.as.com/en/2017/08/04/football/1501873447_159604.html
Jeg gider ingen gang bruge 2 sekunder på denne udtalelse. Ronaldo bliver mindst en sæson mere. Lad os diskutere det i 18/19
For at være helt ærlig og objektiv, hvad har han at bevise eller opnå i andre klubber en Real Madrid. Han ved at Balon D'or er at hente i enten Real eller Barca, og han skifter ikke til Barca. Den dag han bliver træt af Spanien og forlader Real, er fordi der enten er sket noget meget radikalt eller fordi han indstiller karrieren(på top niveau). Jeg har meget svært ved at se ham lave et skifte til andre klubber end PSG og United i Europa, og dermed spørgsmålet, hvorfor skulle han det?
Tage til United og pille ved hans historiske eftermæle fra engang hvor Premier var længder stærkere end den er i dag? Næppe
Paris skulle være fordi at han vil træde lidt ned i niveau, tjene til sit otium, mens han ikke går glip af CL, men igen, Næppe
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Er egentlig meget enig med dig. Er også af den klare holdning, at jeg helst ser Achraf lejet ud (eller solgt med en tilbagekøbsklausul). Jeg mener det er fint med Lucas og Nacho som backup for Carvajal. Og hvis man ender med at hente en udefra, f.eks. Meunier fra PSG, så mener jeg Lucas skal sælges. Det ser dog ud til, at Meunier bliver i PSG, mens de i stedet vinker farvel til Aurier. I hvert fald hvis man skal tro de seneste rygter.
Chelsea have emerged as serious contenders to Manchester United in the race to lure Gareth Bale away from Real Madrid. (Sunday Express)