Sæson 2017/2018
I min verden burde Benzema og Bale være sælges. Man kunne med fordel have bruge Ronaldo som central angriber og købe en ny højre og venstre wing. Jeg er klar over at der er meget hype omkring Mbappé, men at sætte sin lid til at en 18-årig knægt med én god sæson skal kunne lave mirakler er tåbeligt. Hvis han skulle komme til RM for 900mio, er presset på ham enormt. Hvis Neymar var en mulighed burde man gå all-in på ham i stedet - jeg tænker stadig at man burde have betale det han kostede dengang Barcelona købte ham - især med tanke på hvad man har tænkt sig at punge ud for en Mbappé.
Neymar-Ronaldo-Mr. X
Denne Mr. X kunne måske med tiden være Mbappé. Et andet "problem" er Ronaldos alder. Han holder ikke mange sæsoner endnu, og hvis Bale og Benzema stadig er i klubben til den tid - så går RM en titeløs tid i møde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Vi taler om nærmest samme hold, som vandt CHL og La Liga for et par måneder siden, og som nu ifølge flere brugere skal være glade, hvis de undgår nedrykning og hutler sig videre fra gruppespillet.
Er det salgene af Danilo og Coentrão, der gør jer så nervøse?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Dommedagsprofetierne lever.
Vi taler om nærmest samme hold, som vandt CHL og La Liga for et par måneder siden, og som nu ifølge flere brugere skal være glade, hvis de undgår nedrykning og hutler sig videre fra gruppespillet.
Det som gør mig "nervøs" er at det ser ud til at BBC stadig er første valg. Det som skulle være/var en skræmmende trio er det ikke længere. Fornyelse er nødvendig, også på et fantastisk hold.
Hvad der gør mig er nervøs er salget af Morata i forhold til La Liga. Og en skadesfri (og startende) Bale i Champions League.
Mbappé er for dyr, så håber at Iscos talent kan lukke hullerne, hvilket han kan! Zidane må bare erkende fejlene, hvilket denne træningskamp er med til gøre. Fin træningskamp og en forsmag på offensivens begrænsninger pt.
Var skræmmende at se hvor nemt de kom til chancer og rent held det ikke blev et værre resultat.
Florentino Pérez
- Administrationen
-
- Administrator
-
Sahinovic skrev: Er det bare mig, eller er der blevet slettet en del indlæg herinde?
Skribenterne fede fingre. Indlæggene skal nok komme tilbage. Undskyld!
HHB65 skrev: Efter jeg var oppe og se kampen i nat er det helt klart forsvaret der bekymrer mig mest angående kampform. Håber det blive pudset af inden supercup og ligastart.
Var skræmmende at se hvor nemt de kom til chancer og rent held det ikke blev et værre resultat.
Det er stadigt offensiven, der er problemet. Holdet skal kunne holde på bolden. Hvis ikke har forsvaret meget svære kår mod MSN.
Det er det samme problem mod Barca hver gang. Vi skal kunne holde på bolden, hvorfor Isco skal spille og ikke Bale!
Problematikken bliver dog kun afsløret mod Barca. Hvis Barca ikke er i kontrol, så vinder de ikke.
Jeg tror mere det der skræmmer mig er tanken om at Benzema og Bale stadig er fredet startere i Zidanes Real Madrid, da jeg ikke mener rent objektivt at de er de bedste på deres pladser lige nu. Hvis Zidane praktiserer "bedste man på pladsen spiller", især i offensiven så har jeg ingen problemer med truppen.
Håber da stadig der bliver hentet en 9'er, og gerne Mbappè. Samt Hakimi får chancen for at være Carvajals back-up.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev:
Jeg tror mere det der skræmmer mig er tanken om at Benzema og Bale stadig er fredet startere i Zidanes Real Madrid, da jeg ikke mener rent objektivt at de er de bedste på deres pladser lige nu. Hvis Zidane praktiserer "bedste man på pladsen spiller", især i offensiven så har jeg ingen problemer med truppen.
Håber da stadig der bliver hentet en 9'er, og gerne Mbappè. Samt Hakimi får chancen for at være Carvajals back-up.
Jeg er helt enig i at Bale står meget langt bag køen blandt starterne. Men vi har ikke andre naturlige 9'ere så der skal selvfølgelig nogen ind der. Benz er verdensklasse når han præsterer, men er den mest ustabile spiller jeg har set.
Hvad Mbappé angår, så skulle AS Monaco angiveligt have udset sig en mulig afløser for ham (eller om end så i hvert fald et alternativ til deres angreb):
MONACO EYE MBAPPE REPLACEMENT
Monaco have already begun to build for life without Kylian Mbappe, according to L'Equipe.
The Ligue 1 champions have agreed a fee of €10m (around £8.9m) with Rennes for their 21-year-old forward Adama Diakhaby, who scored four times in just three starts last season.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...