Sæson 2017/2018

7 år 3 måneder siden #625 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2017/2018
så kan vi få en hæderlig pris for ham når United køber

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #626 af Jakobsif555
Besvaret af Jakobsif555 på emne Sæson 2017/2018
Spændende taktisk ændring i forhold til sidste sæson, med den frihed Casemiro har til at søge i feltet.

I vores svageste kampe sidste år levede vi kun på indlæg, så tiltaget kan godt vise sig at være en genistreg med hans fylden i feltet!

7 år 3 måneder siden #627 af papasaliba
Besvaret af papasaliba på emne Sæson 2017/2018
Vil rigtig gerne se Asensio og Ceballos inde i starten af 2 halvleg. og se om vi kan få solgt Bale i pausen :)
Deportivo kommer alt for nemt til chancer.. lad os nu ligge det samme pres som vi gjorde de første 10 min af kampen
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

7 år 3 måneder siden #628 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Sæson 2017/2018
Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.

Carvajal synes jeg laver alt for mange fejl. Er han blevet for tryg på pladsen efter salget af den direkte konkurrent?

7 år 3 måneder siden #629 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018

JimmyBroe skrev: Gad vide hvor mange point Navas redder for os denne sæson. Tag det bare som en stikpille:D Men det er jo rigtigt. Sikke en start han har haft på sæsonen.

Men han gav returer på begge redninger - simpelthen skandaløst! Væk med ham! Han dur ikke!

#rønnowerstadigledig

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 3 måneder siden #630 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018

Gåser skrev: Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.

Carvajal synes jeg laver alt for mange fejl. Er han blevet for tryg på pladsen efter salget af den direkte konkurrent?

Jeg ved ikke hvad det er, men det ligner ofte, at det er Danilo der spiller HB og ikke Carvajal. Han har ikke været solid et stykke tid efterhånden, men det skal nok komme. Jeg tror han er lidt ude af form.

7 år 3 måneder siden #631 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2017/2018
Ro på med Carvajal-kommentarer. Det er en utrolig svær position backsene i Real Madrid har. Han er ikke Marcelo, men er bare langt bedre defensivt.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

7 år 3 måneder siden #632 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Sæson 2017/2018

DarioGomez skrev:

JimmyBroe skrev: Gad vide hvor mange point Navas redder for os denne sæson. Tag det bare som en stikpille:D Men det er jo rigtigt. Sikke en start han har haft på sæsonen.

Men han gav returer på begge redninger - simpelthen skandaløst! Væk med ham! Han dur ikke!

#rønnowerstadigledig

Hahaha - der er da ik nogen der seriøst mener at Navas idag har haft en redning som han ik bare SKAL ha. Bevares, der har ik været noget at udsætte på ham idag, men er man imponeret over ham so far, så er barren sat ufatteligt lavt
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

7 år 3 måneder siden #633 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæson 2017/2018

Siempre fiel skrev:

DarioGomez skrev:

#rønnowerstadigledig

Hahaha - der er da ik nogen der seriøst mener at Navas idag har haft en redning som han ik bare SKAL ha. Bevares, der har ik været noget at udsætte på ham idag, men er man imponeret over ham so far, så er barren sat ufatteligt lavt

Enig - særligt friløberen var piece of cake!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Real HWL, madrid2000, JimmyBroe, AmorMadrid

7 år 3 måneder siden #634 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Sæson 2017/2018
Hvornår bliver Ramos voksen .. tåbeligt at se på
Sidste redigering: 7 år 3 måneder siden ved Higuain99.

7 år 3 måneder siden #635 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæson 2017/2018

Siempre fiel skrev:

DarioGomez skrev:

#rønnowerstadigledig

Haha du er den sjoveste jeg kender. Og sureste[:€ Lige omkring Navas der er en diskussion med dig jo himmelråbende ligegyldig. Du har sat dig fast på at Navas en en (knap)middelmådig-spiller uanset hvordan han måtte præstere.

Din mening om Navas har du udtrykt rigtig fint førete, anden og tredje gang. Men når du ikke bringer andet end sprængte cocktailpølser og overkogt pasta til bordet gang på gang, så finder man bare et andet sted at kigge spiseseddel. Servér noget nyt mann..

Jeg er her stadig XOXO

7 år 3 måneder siden #636 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev:

Gåser skrev: Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.

Jeg ved ikke hvad det er, men det ligner ofte, at det er Danilo der spiller HB og ikke Carvajal. Han har ikke været solid et stykke tid efterhånden, men det skal nok komme. Jeg tror han er lidt ude af form.

Det er utroligt hvordan man kan have så forskellig en indstilling afhængig af hvilken spiller der er tale om. Er det Benz, Bale, Kroos eller Danilo skal de på porten, men Carvajal? Ej, det skal nok komme, han er bare lidt ude af form. Lol.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Leveret af Kunena Forum