Sæson 2017/2018
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Jakobsif555
- Ekspert bruger
I vores svageste kampe sidste år levede vi kun på indlæg, så tiltaget kan godt vise sig at være en genistreg med hans fylden i feltet!
- papasaliba
- Forum begynder
Deportivo kommer alt for nemt til chancer.. lad os nu ligge det samme pres som vi gjorde de første 10 min af kampen
Carvajal synes jeg laver alt for mange fejl. Er han blevet for tryg på pladsen efter salget af den direkte konkurrent?
- DarioGomez
- Emne forfatter
- Eduardo
JimmyBroe skrev: Gad vide hvor mange point Navas redder for os denne sæson. Tag det bare som en stikpille:D Men det er jo rigtigt. Sikke en start han har haft på sæsonen.
Men han gav returer på begge redninger - simpelthen skandaløst! Væk med ham! Han dur ikke!
#rønnowerstadigledig
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- madrid2000
- Platin bruger
Gåser skrev: Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.
Carvajal synes jeg laver alt for mange fejl. Er han blevet for tryg på pladsen efter salget af den direkte konkurrent?
Jeg ved ikke hvad det er, men det ligner ofte, at det er Danilo der spiller HB og ikke Carvajal. Han har ikke været solid et stykke tid efterhånden, men det skal nok komme. Jeg tror han er lidt ude af form.
- Siempre fiel
- Bandlyst
DarioGomez skrev:
JimmyBroe skrev: Gad vide hvor mange point Navas redder for os denne sæson. Tag det bare som en stikpille:D Men det er jo rigtigt. Sikke en start han har haft på sæsonen.
Men han gav returer på begge redninger - simpelthen skandaløst! Væk med ham! Han dur ikke!
#rønnowerstadigledig
Hahaha - der er da ik nogen der seriøst mener at Navas idag har haft en redning som han ik bare SKAL ha. Bevares, der har ik været noget at udsætte på ham idag, men er man imponeret over ham so far, så er barren sat ufatteligt lavt
- DarioGomez
- Emne forfatter
- Eduardo
Siempre fiel skrev:
DarioGomez skrev:
#rønnowerstadigledig
Hahaha - der er da ik nogen der seriøst mener at Navas idag har haft en redning som han ik bare SKAL ha. Bevares, der har ik været noget at udsætte på ham idag, men er man imponeret over ham so far, så er barren sat ufatteligt lavt
Enig - særligt friløberen var piece of cake!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Siempre fiel skrev:
DarioGomez skrev:
#rønnowerstadigledig
Haha du er den sjoveste jeg kender. Og sureste[:€ Lige omkring Navas der er en diskussion med dig jo himmelråbende ligegyldig. Du har sat dig fast på at Navas en en (knap)middelmådig-spiller uanset hvordan han måtte præstere.
Din mening om Navas har du udtrykt rigtig fint førete, anden og tredje gang. Men når du ikke bringer andet end sprængte cocktailpølser og overkogt pasta til bordet gang på gang, så finder man bare et andet sted at kigge spiseseddel. Servér noget nyt mann..
Jeg er her stadig XOXO
madrid2000 skrev:
Gåser skrev: Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.
Jeg ved ikke hvad det er, men det ligner ofte, at det er Danilo der spiller HB og ikke Carvajal. Han har ikke været solid et stykke tid efterhånden, men det skal nok komme. Jeg tror han er lidt ude af form.
Det er utroligt hvordan man kan have så forskellig en indstilling afhængig af hvilken spiller der er tale om. Er det Benz, Bale, Kroos eller Danilo skal de på porten, men Carvajal? Ej, det skal nok komme, han er bare lidt ude af form. Lol.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos