Sæson 2017/2018
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
DarioGomez skrev:
Siempre fiel skrev:
DarioGomez skrev:
JimmyBroe skrev: Gad vide hvor mange point Navas redder for os denne sæson. Tag det bare som en stikpille:D Men det er jo rigtigt. Sikke en start han har haft på sæsonen.
Men han gav returer på begge redninger - simpelthen skandaløst! Væk med ham! Han dur ikke!
#rønnowerstadigledig
Hahaha - der er da ik nogen der seriøst mener at Navas idag har haft en redning som han ik bare SKAL ha. Bevares, der har ik været noget at udsætte på ham idag, men er man imponeret over ham so far, så er barren sat ufatteligt lavt
Enig - særligt friløberen var piece of cake!
Nej hvor er det dog uendeligt svagt, at han ikke holder det straffespark!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Edit: Du skuffer ikke Ramos ;-) (selvom det var et ekstremt tyndt gult kort)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Zyconith skrev:
madrid2000 skrev:
Gåser skrev: Nacho har været et bæst her i første halvleg! Han er i øvrigt pænt hurtig.
Carvajal synes jeg laver alt for mange fejl. Er han blevet for tryg på pladsen efter salget af den direkte konkurrent?
Jeg ved ikke hvad det er, men det ligner ofte, at det er Danilo der spiller HB og ikke Carvajal. Han har ikke været solid et stykke tid efterhånden, men det skal nok komme. Jeg tror han er lidt ude af form.
Det er utroligt hvordan man kan have så forskellig en indstilling afhængig af hvilken spiller der er tale om. Er det Benz, Bale, Kroos eller Danilo skal de på porten, men Carvajal? Ej, det skal nok komme, han er bare lidt ude af form. Lol.
Sådan kan du ikke stille det op imo. Hvis vi tager udgangspunkt i dine eksempler:
Benz deler vandene, nogen vil have en målscorer og slagter Benz fordi der ikke er nok mål i støvlerne, ergo bør han sælges. Den anden halvdel mener han gør et godt stykke "usynligt" arbejde, men som har været utrolig svingende i sine præstationer.
Bale har ikke en kontinualitet at trække på, han præstere i sin første sæson men har kun i få glimt gjort det forventeligt eller derover. Der er meget politik i forhold til Bale også. Men fansene vurderer spillet og han lever ikke op til det, man forventer som fan og derfor ser nogen ham solgt.
Kroos kan også virke usynlig, men jeg erindre ikke at nogen har ønsket ham solgt (medgivet; jeg har været fraværende på siden) men jeg kan ikke umiddelbart se en grund til st man vil af med ham.
Danilo... jeg ved han er dit "mancrush" men han har ærligt ikke præsteret i længere perioder i sin tid i Real.
Så hvad er så min pointe med det her? Carvajal er for det første en sand klubmand. Og så har han siden sin returnering til Real Madrid været fantastisk ude på den højreback i flere sæsoner. Så han har selvfølgelig noget goodwill i sækken.
Absurd sammenligning hvis du spørger mig.
Jeg er her stadig XOXO
Raul7-2880 skrev: Sælg nu Navas! Vi vinder intet med ham på holdet.
Han har været skyld i 2 mål i 4 kampe indtil videre, så ja, han besværliggøre vores jagt efter trofæer. Faktisk kunne det tal være større, hvis Suarez ikke havde misset på frit mål.
- DarioGomez
-
Emne forfatter
- Eduardo
-
Steen skrev:
Han har været skyld i 2 mål i 4 kampe indtil videre, så ja, han besværliggøre vores jagt efter trofæer. Faktisk kunne det tal være større, hvis Suarez ikke havde misset på frit mål.
Steen - din Navas-hetz er i bedste fald ekstremt pinlig. Særligt når det er så tydeligt, at du blot graver din lille jordhule dybere, og dybere, og dybere, og ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
Steen skrev:
Steen - din Navas-hetz er i bedste fald ekstremt pinlig. Særligt når det er så tydeligt, at du blot graver din lille jordhule dybere, og dybere, og dybere, og ...
Jeg har opgivet Steen;-) Haha og Dios. De to halvhjerner har ikke forstand på målmænd;-) (smileyen betyder at det er en fed joke, det med halvhjernere.. det er for sjov)
Jeg er her stadig XOXO
DarioGomez skrev:
Steen skrev:
Nu bliver jeg nødt til at spørge dig: Du mener ikke, at Keylor Navas droppede her?
Og du mener måske heller ikke, at Keylor Navas burde snuppe bolden her 00:11?
Real HWL skrev:
El_Juan skrev:
DarioGomez skrev: Vinicius Jr med to scoringer i nat:
www.marca.com/futbol/real-madrid/2017/08...2704ed7388b4577.html
€45 mio. lige ud af vinduet!
Det må tiden jo vise om det er :)
Der var en snært af ironi i mit indlæg, med en pæn henvisning til dem som allerede har stemplet ham som et fejlkøb :-)